پنجشنبه 03 تیر 1395 - 09:34:45

خط چشم سفید

رموز استفاده از خط چشم سفید

خط چشم سفید 

مداد سفید

خط چشم

خط چشم سفید


مداد یا خط چشم سفید رنگ بهترین وسیله برای حالت دادن به چشم ها و ابروهاست. با استفاده از یک مداد سفید می توان ابتدا و انتهای ابروها را مشخص کرده و کمان آن را بهتر نشان داد. همچنین زدن مداد سفید روی چشم ها به آن ها حالت داده و به بزرگ تر دیده شدن چشم ها کمک می کند.به همین دلیل در این مقاله از سایت رژلب به بررسی چند ترفند آرایشی مهم در استفاده از مداد چشم سفید پرداخته شده است.
 

1. مداد سفید در ابروها

مداد سفید


مداد سفید می تواند در ابتدا و انتهای ابروها زده شده و با قراردادن نقطه هایی در زیر و بالای ابرو حالت آن ها را بهتر نشان داد. سپس می توان نقطه ها را به هم وصل کرده و ابروها را بین این نقطه ها قرار داد. این کار ابروها را بهتر نشان می دهد.

 

2. مداد سفید داخل چشم

آرایش 

مداد سفید را می توان در قسمت داخلی چشم ها نیز به کار برده و بدون استفاده از یک سایه سفید رنگ چشم ها را روشن تر و زیباتر نشان داد. برای انجام این کار کافیست یک V در داخل ابروها کشیده و آن را به خوبی ترکیب کنید. این روش به خصوص برای خانم هایی که چشم های نزدیک به هم یا کوچکی دارند توصیه می شود.

 

3. مداد سفید زیر ابرو

آرایش چشم

مداد سفید را می توان روی استخوان ابرو زده و ابروها را زیباتر و پر پشت تر نشان داد. همچنین با هایلایت ابروها می توان سایه چشم ها را هم بهتر نشان داد و در انجام یک آرایش چشم ، هایلایت ابروها یک امر ضروری است زیرا آرایش چشم ها و سایه را بهتر نشان می دهد.

 

4. مداد سفید داخل چشم

آرایش چشم سفید

مداد سفید را می توان داخل چشم ها زده و حالت هوشیارتری به چشم ها بخشید. البته باید دقت کنید که مداد چشم را هیچ گاه به تنهایی به کار نبرید زیرا این کار چشم ها را بی حالت می کند. در عوض روی مژه های بالایی خود ریمل زده و خط چشم بکشید. سپس مداد سفید خود را داخل چشم و در قسمت پایینی آن ها بزنید. این مدل آرایش مخصوص ستاره های هالیوودی و مدل های معروف است.

 

5. مداد سفید بالای ابرو

آرایش چشم

علاوه بر استفاده از مداد سفید در زیر ابرو و روی استخوان آن می توان مداد را در بالای ابروها نیز زده و با این کار حالت آن ها را بهتر نشان داد. تنها کافیست با استفاده از یک مداد سفید بالای ابروها را سفید کرده و سپس آن را پخش کنید.

 

6.مداد سفید بالای مژه ها

آرایش چشم سفید

یکی دیگر از کاربردهای مداد یا خط چشم سفید این است که پس از زدن خط چشم مشکی در بالای مژه ها مداد سفید را در بالای آن کشیده و با این کار خط چشم را زیباتر و چشم ها را درشت تر نشان داد. البته در این آرایش حتما باید از ریمل استفاده شود تا چشم ها حالت بهتری داشته باشند.

 

7. مداد سفید پایین و داخل چشم

آرایش جدید

یکی دیگر از روش های استفاده از مداد سفید این است که روی مژه های بالایی کمی ریمل زده و قسمت داخلی پایین چشم ها را مداد سفید بزنید. این آرایش بسیار ملایم بوده و با یک رژ لب کمرنگ تکمیل می شود.

 

8. مداد سفید زیر چشم ها

مداد زیر چشم

در صورتی که تمایل به داشتن یک آرایش غلیظ تر داشته باشید می توانید زیر مژه های پایینی هم خط چشم کشیده و سپس با استفاده از یک مداد سفید این خط چشم را بهتر نشان دهید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: