چهارشنبه 09 تیر 1395 - 08:32:25

ریمل رنگی

انواع ریمل های رنگی

ریمل رنگی

آرایش چشم

ریمل رنگی

وقتی که صحبت از ریمل می شود، ناخودآگاه ذهن هر فرد به سوی رنگ مشکی می رود. زیرا ریمل های مشکی معمولا حجم دهنده، حالت دهنده و پرپشت کننده هستند و به همین  دلیل بین خانم ها طرفداران بیشتری دارند. اما ریمل های تیره و به خصوص مشکی تنها رنگ هایی نیستند که این خصوصیات را به مژه ها می بخشند و در صورتی که فردی خواهان مژه هایی زیبا و پر پشت باشد، می تواند از رنگ های دیگر نیز استفاده کند.در این مقاله از سایت رژلب به ریمل های رنگی دیگری مانند آبی، سبز، صورتی و رنگ هایی از این قبیل بیشتر پرداخته شده است.
 

ریمل رنگی آبی

ریمل آبی


ریمل های آبی رنگ تقریبا برای هر رنگ پوست و هر رنگ چشمی مناسب هستند و به همین دلیل از محبوبیت زیادی برخوردارند. ریمل های آبی در رنگ های مختلفی مانند آبی کلاسیک ، آبی تیره، آبی روشن، آبی دریایی، آبی آسمانی و آبی فیروزه ای وجود دارند. به خصوص خانم هایی که پوست سفید و چشم های روشنی دارند می تواند از این رنگ ریمل زیبا استفاده کرده و با اضافه کردن خط چشم آبی رنگ و سایه ای مناسب، زیبایی چهره خود را تضمین کنند.

 

ریمل رنگی بنفش

ریمل بنفش


ریمل بنفش یکی از ریمل های محبوب در بین خانم هاست، زیرا این ریمل روی چشم های قهوه ای، عسلی و سبز بسیار زیبا می شود. ریمل بنفش در رنگ های مختلفی در بازار وجود دارد که از جمله این رنگ های می توان به رنگ بنفش معمولی، یاسی، بادمجونی، آلویی، شرابی و بنفش تیره اشاره کرد. البته باید در نظر داشت که در صورتی که از ریمل بنفش رنگ استفاده می کنید می بایست از سایه های خنثی تری در آرایش خود کمک بگیرید تا جلوه ریمل و چشمان زیبای شما بیشتر نشان داده شود.

 

ریمل رنگی سبز


ریمل سبز

 

بزرگ ترین مزیت ریمل سبز رنگ این است که علاوه بر چشمان سبز و عسلی برای هر رنگ چشم دیگر نیز مناسب بوده و حتی می توان از این ریمل به تنهایی و بدون هیچ گونه آرایش دیگری استفاده کرد. برای زیبا تر دیده شدن این ریمل نیازی

نیست که از خط چشم و یا سایه های مختلف استفاده کرده ودر صورتی که مژه های خود را به رنگ سبز در آورید می توانید با خیال راحت از هر لوازم آرایشی دیگری دوری کنید. زیرا این رنگ به تنهایی زیبایی چهره شما را چندین برابر می کند.

از ریمل های رنگی در هر مناسبتی می توان استفاده کرد. به غیر از رنگ های گفته شده، ریمل های طلایی، اکلیلی و نقره ای هم وجود دارند که آن ها نیز چشم ها را به زیبایی هر چه تمام تر نشان می دهند.

 

چند نکته مهم
1. دقت داشته باشید که ریمل های رنگی مژه ها را خیلی پرپشت نمی کنند و اگر می خواهید مژه های پرپشت تری داشته باشید ابتدا روی آن ها از یک ریمل بی رنگ استفاده کرده و سپس ریمل رنگی خود را روی مژه هایتان به کار برید.
2. برای زیباتر دیده شدن آرایش مژه ها می توانید از یک ریمل مشکی روی مژه های بالایی کمک گرفته و روی مژه های پایینی ریمل های رنگی بزنید.
3. کار دیگری که می توان برای زیبایی بیشتر چشم ها انجام داد این است که روی مژه ها ریمل مشکی زده و روی نوک آن ها ریمل رنگی دلخواه خود را بزنید.
4. برای زیبایی بیشتر مژه ها و بهتر دیده شدن رنگ آن ها، روی مژه های بالا و پایین حداقل دو بار ریمل بزنید.
5. یک قانون مهم در استفاده از ریمل های رنگی وجود دارد و آن هم این است که در صورتی که از ریمل های تیره استفاده شود، چشم ها کوچک شده و در صورت استفاده از ریمل های روشن تر چشم ها درشت تر دیده می شوند.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: