پنجشنبه 25 شهریور 1395 - 15:59:47

استفاده آب در آرایش

5 روش استفاده از آب در آرایش

آرایش با آب

میکاپ

آرایش


یکی از مهم ترین نعمت هایی که خداوند به انسان ها عطا کرده است، آب بوده و تنها به کمک این مایه حیات است که انسان زنده می ماند. به علاوه نوشیدن آب باعث جوان تر ماندن پوست و زیبایی بیشتر شده و با کمک آن می توان آرایش زیباتری هم به دست آورد. در این مقاله از سایت رژلب به استفاده از آب در آرایش و نحوه انجام این کار پرداخته شده است.

 

استفاده آب در آرایش 

1. استفاده آب به عنوان یک اسپری تثبیت کننده

 اسپری تثبیت کننده


داشتن آرایشی که حالت طبیعی خود را از دست داده و ریخته باشد، یکی از کابوس های خانم هاست. به همین دلیل و برای جلوگیری از این موضوع می توان کمی آب را داخل یک بطری آب پاش ریخته و آن را دو بار روی آرایش پاشید تا آرایش جلوه زیباتری به دست آورده و از آن حالت غلیظ و غیر طبیعی خارج شود.

 

2.استفاده آب جهت برجسته تر کردن سایه چشم 

سایه چشم


اگر کسی بخواهد سایه چشم روی چشم هایش برجسته تر شده و به علاوه ماندگاری بیشتری داشته باشد، می تواند در هنگام زدن سایه خود از آب استفاده کند. برای این کار کافی است کمی آب در دسترس خود قرار داده و فرچه سایه را قبل از زدن در داخل سایه مورد نظر کمی خیس کرد. دقت داشته باشید که فرچه نباید خیلی خیس باشد و تنها کمی رطوبت روی آن شما را به هدف خود رسانده و آرایش و به خصوص سایه را زیباتر نشان می دهد.

 

3. ساخت خط چشم های رنگی با آب

خط چشم



در صورتی که از آن دسته افرادی هستید که تمایل به استفاده از خط چشم های رنگی و متفاوت دارید، می توانید از آب در آرایش خود استفاده کنید. انجام این کار بدین صورت است که می توان از سایه های شکسته و غیر قابل استفاده کمک گرفته و با کمک آن ها خط چشم های رنگی زیبایی به دست آورد.
برای این کار نیز کافیست کمی آب در یک ظرف کوچک ریخته و کمی از این سایه شکسته را داخل آب بریزید. دقت داشته باشید که آب زیادی داخل ظرف نریخته باشید که رنگ خط چشم شما کم رنگ شود. تنها کمی آب برای این کار کافی است و با این روش هر چند ساده می توان هر رنگ خط چشمی به وجود آورد.

 

4. استفاده آب برای پاک کردن لوازم آرایش 

لوازم آرایشی


آرایش کردن و استفاده از فرچه های آرایشی برای زدن سایه، کانسیلر و کرم پودر بر روی صورت این وسایل را آلوده می کند و اگر لوازم آرایشی هر فرد آلوده باشند، پوست دچار مشکلات زیادی می شود. به همین دلیل قبل از هر بار آرایش باید فرچه های آرایشی را پاک کرد.برای این کار می توان از آب کمک گرفته و گرد و خاک، چربی و بقایای آرایش را از روی این فرچه ها پاک کرد. برای پاک کردن لوازم آرایشی با آب کافیست به یک پارچه یا دستمال تمیز کمی آب پاشیده و سپس فرچه را با آن پاک کرد. این کار باید تا جایی انجام شود که فرچه از هر گونه بقایای آرایشی پاک شده و سپس آن را با یک دستمال تمیز خشک کرد. خشک شدن هر فرچه حداقل به 2 تا 3 دقیقه زمان نیاز دارد و با کمک سشوار می توان این زمان را کاهش داد.
 

5. استفاده آب  برای بهتر کشیدن خط چشم

آرایش چشم



گاهی اوقات خط چشم با یک بار تلاش به شکل دلخواه در نمی آید. در این حالت می توان از یک دستمالی که از قبل کمی مرطوب شده کمک گرفته و بدون خراب کردن کل آرایش چشم ، حالت آن را بهتر کرد. همچنین برای استفاده از خط چشم هایی که خشک شده اند هم می توان 3 قطره آب به آن ها اضافه کرده و خط چشمی نو به دست آورد.

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: