یکشنبه 18 مهر 1395 - 13:14:45

زدن کرم پودر

نحوه صحیح زدن کرم پودر روی صورت

طرز استفاده صحیح از کرم پودر

آموزش آرایش



همه خانم ها آرزوی داشتن پوستی صاف و بدون لکه را دارند. اما به دلیل مشکلات بسیاری از جمله بروز جوش و یا لکه هایی صورت زیبایی و یکدستی پوست خود را از دست داده و به دنبال روش هایی برای پوشاندن این مشکلات هستند. یکی از روش هایی که با کمک آن می توان لکه های روی صورت را از بین برد، استفاده از کرم پودر است. در این مقاله از سایت رژلب به بررسی این موضوع پرداخته شده و نحوه صحیح زدن کرم پودر آموزش داده شده است.

کرم پودر
کرم پودر یک محصول معجزه بخش است که توناژ پوست را یکسان کرده و لکه های آن را می پوشاند. کرم پودرها انواع مختلف مایع، پودری و ژله ای داشته و در رنگ های مختلفی در بازار وجود دارند.

 

نحوه زدن کرم پودر بر روی صورت
قبل از هر چیز باید 
کرم پودر مناسب پوست انتخاب شده و سپس در مورد صحیح زدن آن بر روی پوست اطلاعات به دست آورد. برای زدن کرم پودر هم باید از مراحل زیر پیروی کرد.

 

مرحله اول آموزش زدن کرم پودر

کرم پودر



 برای زدن کرم پودر ابتدا باید پوست صورت را شسته و آن را از هرگونه آلودگی و بقایای محصولات آرایشی پاک کرد. سپس با استفاده از کلینزر باید پوست را شسته و با مرطوب کننده آبرسانی پوست را آبرسانی کرد.
سپس نوبت به استفاده از پرایمر می رسد. زیرا پرایمر به ماندگاری بیشتر 
کرم پودر کمک می کند و باید قبل از آرایش آن را روی پوست زد. در صورتی که فردی پوست چربی داشته باشد، بهتر است از یک پرایمر مات و ضد چربی استفاده کند تا درخشش بیش از اندازه پوست را بگیرد. به علاوه کانسیلر هم در نقاطی که لکه ها بیشتر هستند مانند زیر چشم ها و یا در نقاطی که زخم های عمیق تری وجود دارد باید استفاده شود.
 قانون مشخصی در آرایش وجود ندارد و باید ببینید که این که اول 
کرم پودر بزنید برای شما مناسب تر است و یا این که ترجیح می دهید که اول کانسیلر زده و سپس کرم پودر بزنید.

مرحله دوم آموزش زدن کرم پودر

کرم پودر آرایشی



در این جا نوبت به آماده سازی پوست می رسد. در این مرحله باید از یک فرچه و یا اسفنج آرایشی مناسبی استفاده کرده و کرم پودر را ابتدا در مرکز صورت زده و آن را به سمت بیرون پخش کنید. این کار را روی گردن هم تکرار کنید تا پوست تان دو رنگ دیده نشود.بهترین فرچه برای زدن کرم پودر روی صورت، فرچه فیبری با موهای ترکیبی و استفاده از حرکات دایره وار برای زدن کرم پودر بر روی پوست است.
 

مرحله سوم آموزش  زدن کرم پودر

آموزش آرایش



 برای تثبیت کرم پودر هم نباید فراموش کنید که از پودرهای آرایشی و یا از پنکک استفاده کنید.
 البته لازم به ذکر است که کسانی که پوست های خشکی دارند بهتر است از نوع پودری پنکک ها استفاده کرده و آن را در نقاطی که درخشش بیشتری پیدا می کند، بزنند و در صورتی که فردی پوست چربی دارد بهتر است نوع پودری 
کرم پودر را روی بینی و پیشانی و در صورت نیاز روی گونه ها بزند تا از درخشش بیش از اندازه پوست جلوگیری کند.

نتیجه نهایی

مکاپ



برای گرفتن نتیجه بهتر می توان با استفاده از پنکک، یک سایه روشن به همراه کمی خط چشم یا مداد، رژگونه و رژلب آرایش را تکمیل کرده و از پوست زیبا و صیقلی خود لذت برد. برای این که پوست سرحال وزیبا به نظر برسد نیز می توانید فرچه خود را کمی خیس کرده و سپس کرم پودر را با کمک آن روی پوست بزنید.

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: