یکشنبه 06 فروردین 1396 - 08:15:27

ترفند برجسته کردن چشم

درشت نشان دادن چشم با مداد چشم

 جذاب کردن چشم با آرایش ساده

آرایش چشم

 

برجسته تر کردن چشم ها با مداد چشم

 

گفته می شود که چشم ها آیینه روح هستند. به همین دلیل یکی از قسمت های مهمی که بانوان برای آرایش آن وقت و هزینه زیادی صرف می کنند، چشم ها هستند. اما گاهی اوقات آرایش چشم ها را می توان با استفاده از تنها یک مداد چشم ساده به زیبایی انجام داد. این کار نیاز به تکنیک داشته ولی بی شک انجام پذیر است. البته گاهی اوقات مداد چشم، کم رنگ و یا خشک می شود و به همین دلیل نمی توان به صورت دلخواه از آن استفاده کرد. در این صورت نباید از آن مداد چشم، دل کند زیرا می توان با چند روش ساده با کمک همان مداد چشم، آرایشی زیبایی به دست آورد. در این مقاله از سایت آرایشگری رژلب، ترفند برجسته کردن چشم،  با استفاده از یک مداد چشم ساده که حتی کهنه و یا خشک شده آموزش داده می شود.

 

وسایل مورد نیاز

  •  پنبه آرایشی

  •  شمع

  •  خط چشم

  •  سایه سیاه مات

 

سایه چشم

ترفند آرایش چشم

استفاده از مداد چشم برای برجسته کردن چشم ها

 

برای این که با استفاده از مداد چشم بتوان به آرایش زیبایی دست یافت، کافی است از مراحل زیر پیروی کنید

  • اولین و مهم ترین مرحله برای انجام این آرایش زنده کردن مداد چشم است که از قبل خشک و یا خراب شده بود. برای این کار نیز کافی است سر مداد چشم را در نزدیکی آتش شمع در حال سوختنی قرار داده و پس از 1 تا 2 ثانیه آن را از روی آتش بردارید. این کار باعث می شود که مداد چشم شما نرم و کرم مانند شده و استفاده از آن ساده تر شود. دقت داشته باشید که مداد را بیش از 2 ثانیه در نزدیکی آتش قرار ندهید. سپس با استفاده از یک دستمال کاغذی اضافات مداد که به دلیل حرارت تولید شده بود را کمی پاک کرده و با این کار به سادگی مداد خشک شده و غیر قابل استفاده خود را دوباره قابل استفاده کنید. پس از انجام این کار نیز به کار خود ادامه داده و شروع به انجام آرایش کنید.
  • در دومین ترفند برجسته کردن چشم باید از یک تکه پنبه آرایشی تمیز استفاده کرده و آن را به آرامی داخل چشم ها بکشید. این کار داخل پلک و چشم ها را خشک کرده و برای مراحل بعد آماده تر می کند. علت اصلی این که هنگامی که داخل چشم ها مداد می کشید و مداد پخش شده و یا کمرنگ می شود ، رطوبت اولیه داخل چشم هاست. پس ابتدا داخل چشم ها را کمی خشک کرده و سپس مداد را بزنید تا با این کار ماندگاری آن را تضمین کنید.
  •  در این مرحله برای برجسته کردن چشم، باید مداد چشم تان که از قبل آماده کرده و با کمک شمع آن را تازه کرده بودید، داخل چشم های خود بکشید. این کار را با دقت انجام داده و در صورت تمایل کمی از مداد خود را در قسمت خارجی پلک هم بکشید تا مژه ها پرتر و چشم ها درشت تر به نظر برسند. برای ماندگاری بیشتر مداد چشم بهتر است، مداد خود را دو یا سه بار به صورت عقب و جلو داخل و روی سطح کناری مژه ها بکشید، با این کار آن را پررنگ تر نشان دهید. در صورتی که زمان کمی داشته باشید می توانید تا همین مرحله بسنده کرده و از آرایش زیبای چشم های خود لذت ببرید. اما در صورتی که می خواهید از وسایل دیگر برای آرایش چشم ها استفاده کنید، می توانید از مراحل بعدی کمک بگیرید.
  •  برای برجسته کردن چشم می توانید از سایه مشکی استفاده کرده و آن را روی مداد چشم کشیده و آن ها را در یکدیگر محو کنید. این کار حالت آرایش دودی به چشم ها داده و بسیار زیباست. در صورت تمایل نیز می توانید در قسمت زیرین چشم کمی از سایه مشکی استفاده کنید.

با کمک ترفند برجسته کردن جشم با یک مداد چشم کهنه و خشک شده، می توانید آرایش چشم زیبایی به دست آورید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: