پنجشنبه 05 مهر 1397 - 00:19:21

درمان سیاهی دور چشم با 5 روش خانگی

رفع سیاهی دور چشم
 سیاهی دور چشم و درمان آن


درمان سیاهی دور چشم

چشم ها تاثیر خیلی مهمی در زیبایی صورت ما دارند و حرف های زیادی را بیان میکنند که کلمه ها قادر به بیان آنها نیستند. سیاهی دور چشم با بالا رفتن سن نیز به وجود می آیند. این حلقه ها باعٍث میشوند که قیافه شما خسته و مریض به نظر بیاد. اما روش هایی برای درمان سیاهی دور چشم وجود دارد که در این مقاله از سایت آرایش و زیبایی درمان سیاهی دور چشم با 5 روش خانگی را آموزش می دهیم.

رفع سیاهی دور چشم با 5 روش خانگی

 

آموزش درمان سیاهی دور چشم با 5 روش خانگی


1. گوجه و ابلیمو
در کاسه ای یک قاشق غذاخوری آب گوجه فرنگی و نصف قاشق آبلیمو را مخلوط میکنیم. سپس کمی زرچوبه و آرد اضافه میکنیم تا به حالت خمیری در بیاد. آن را به مدت 10 دقیقه دور چشم میمالیم سپس میشوریم. قبل از اینکه خمیر سفت شود ان را دور چشم ها بمالید.


2. جوز هندی و شیر
تکه ای جوز هندی را به همراه کمی چوب صندل قاطی مخلوط کرده سپس کمی شیر به آن اضافه کنید و هم بزنید تا حالت خمیری بگیرد سپس به دور چشمانتان بزنید. پس از چند دقیقه با اب سرد بشورید. این روش برای نشان دادن تاثیرش نیاز به کمی وقت  دارد پس صبور باشید.


3. سیب زمینی
سیب زمینی ها دارای ویژگی سفید کننده ملایم هستند که به شما کمک میکنند تا پوست خودتان را روشن کنید. یک سیب زمینی خام را رنده کنید و آن را به دور چشمانتان بمالید سپس بعد از 10 دقیقه آن را بشویید.


4. خیار و گلاب
خیار را رنده کنید و آب آن را بگیرید سپس در کاسه ای با گلاب مخلوط کنید. پنبه ای به این محلول بزنید و پنبه را به دور چشمانتان بکشید. همچنین میتوانید این پنبه را روی چشم خود برای چند دقیقه نگه دارید. این محلول برای پف چشم ها نیز کارایی خوبی دارد.


5. روغن بادام و عسل
روغن بادام یک مرطوب کننده و تقویت کننده برای چشم ها به حساب میاد. به اندازه یکسان از روغن بادام و عسل را با هم مخلوط کنید این مخلوط رو به چشمانتان بزنید و بخوابید. صبح که بیدار شدید چشمانتان را بشویید. این کار را برای درمان سیاهی دور چشم هرشب و به طور منظم ادامه دهید.


اگر به سلامتی خود اهمیت میدهید از استرس دوری کنید و از زندگی لذت ببرید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

پنجشنبه 05 مهر 1397 - 00:41:07
عالی بوووود
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: