یکشنبه 12 اسفند 1397 - 09:42:53

شخصیت شناسی بر اساس رنگ لاک از دید کارشناسان دکتر تخفیف

لاک رنگ ناخن

رنگ لاک

#رنگ_لاک افراد و ویژگی های #شخصیتی آنان از دید کارشناسان وبسایت??????

?رنگ لاک ناخن آبی
دکتر تخفیف: این رنگ نشون دهنده صداقت و اعتماد به نفس فرد است. افرادی که دوست دارن بیشتر لاک آبی بزنن افرادی هستن که به اخلاق پایبند هستن. رنگ لاک آبی همه پسند نیست اما آنهایی که طرفدار این رنگ لاک هستند در واقع ویژگی های شخصیتی قوی دارند.
▪️رنگ لاک ناخن سیاه
کارشناسان دکتر تخفیف معتقدند این رنگ لاک طرفداران زیادی ندارد و بیشتر افراد باهوش و کنجکاو به سراغ اون میرن. این رنگ لاک میتونه شخصیت فرد رو مخفی نگه داره.
?رنگ لاک ناخن قهوه ای
افرادی که طرفدار لاک قهوه ای هستن آدمهای ساده ای هستن و به راحتی با دیگران ارتباط برقرار میکنند و دوست میشوند. این افراد باید قبل از اینکه به دیگران اعتماد کنند اول به شناخت کامل درباره فرد برسند.
?رنگ لاک ناخن صورتی
این رنگ نشون دهنده شخصیت شاداب و سرزنده فرد است. این افراد نمیخوان که از دوران کودکی رها بشن و بسیار شاد و مهربان هستند.
?رنگ لاک ناخن قرمز
دکتر تخفیف:رنگ لاک قرمز بسیار پرطرفداره و نشون دهنده شور و عشق و هیجان فرد است. معمولا خانم هایی که رمانتیک و حساس هستند بیشتر این رنگ لاک رو انتخاب می کنند.
?رنگ لاک ناخن زرد
این رنگ لاک نمادی از خورشید است و بیشتر افراد شاد و احساساتی اونو انتخاب می کنند. این افراد وجودشان سرشار از گرما و خوش بینی نسبت به اطرافیانشان است.
دکتر تخفیف مرجع زیبایی و پزشکی.
Www.drtakhfif.ir


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: