چهارشنبه 03 شهریور 1400 - 16:37:45

بهترین مرکز تخصصی رنگ و مش کجاست؟

 

رمیسا میرزایی بهترین مختصص رنگ و مش تهران

با رمیسا میرزایی بیشتر آشنا شوید

 

 

همه ما خانم ها از تأثیری که رنگ کردن مو در ظاهرمان دارد، با خبر هستیم. یک رنگ و مش متناسب با رنگ پوست، می تواند به طرز شگفت‌انگیزی، زیبایی شما را دو چندان کند.  رنگ کردن مو، یکی از کارهای هیجان انگیزی است که هرچند وقت یکبار به ما ظاهری ویژه می دهد. یک رنگ و مش کار حرفه ای می تواند، با تجربه ای که درباره مدل های متنوع هایلایت، لولایت، آمبره، بالیاژ و...دارد، چهره ای خاص خودتان را ایجاد کند؛ درست همان کاری که متخصص حرفه ای کار با مواد، یعنی خانم رمیسا میرزایی  انجام می دهد.

 

 

بهترین متخصص کار با مواد در شمال تهران

 

 خانم رمیسا میرزایی، کارشناس کار با مواد است که بیش از 11سال سابقه کاری مفید در حوزه رنگ مو و کار با مواد دارند و دوره های آموزشی خود را در داخل و خارج از ایران گذرانده اند. خانم میرزایی بهترین مدرس کار با مواد در تهران دوره های آموزشی خود را نزد اساتید به نام همچون استاد منیر، استاد عابد و ... گذرانده اند. رمیسا میرزایی، علاوه بر ارائه خدمات تخصصی رنگ و مش و در زمینه احیا مو دارای مدرک و سابقه فعالیت می باشند. اگر درباره مهمترین هدف ایشان از او بپرسید، می گوید: " مهمترین مسئله برای کار من سلامت موی مشتری و نزدیک به سلیقه مشتری کار کردنه". با نگاهی به مشتری های متنوع و مشهور، رمیسا میرزایی این موضوع به سادگی قابل اثبات است.

رمیسا میرزایی که از بهترین مدرسین ایران می باشند هر ماهه دوره های آموزشی و ورکشاپ های رنگ و مش و کار با مواد را برگزار می کنند. دوره های آموزشی کلاس های رنگ و مش خانم میرزایی به صورت خصوصی و نیمه خصوصی تشکیل می شوند.

 

نمونه کار رنگ و مش خانم رمیسا میرزایی

 

 

هزینه های کار رنگ و مش 

اصولاً هزینه رنگ کردن مو، بستگی به نوع مدلی دار که شما انتخاب می کنید. امّا یکی از بهترین مدرسین تهران، خانم رمیسا میرزایی درباره هزینه ی رنگ و مش و کیفیت مواد  می گوید: "من همیشه از بهترین و با کیفیت ترین مواد استفاده میکنم و هزینه ها نسبت به موادی که استفاده میشه، کاملاً مناسب هست."


 

نمونه کار رنگ و مش خانم رمیسا میرزایی

 

 

برخی از خدمات تخصصی رمیسا میرزایی

انواع رنگ مو و هایلایت  فوق تخصصی

انواع رنگ و مش (مش فویل، سوییت مش)

رنگ و مش با تکنیک آمبره، سامبره، بالیاژ

لایت دیزاینر

هایلایت مو، لولایت، سان لایت و ….

 کراتینه و ویتامینه کردن مو

 

 

 

جهت شرکت در کلاس های آمورشی یا بهره مندی از خدمات رنگ و مش خانم رمیسا میرزایی با شماره تلفن درج شده تماس حاصل نمایید.

 

اینستاگرام رمیسا میرزایی

https://www.instagram.com/ramisabeauty/

 

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سه شنبه 22 آبان 1397 - 21:51:06
موفق و پیروز باشید همکار گرامی
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: