سه شنبه 08 مهر 1399 - 21:08:27

ترمیم دکلره مو

 
 
 

معرفی بهترین مرکز رنگ و مش شمال تهران

آموزش و خدمات رنگ مو و دکلره تخصصی

 
 

 

وقتی قرار باشه مویی در ترمیم دکلره کامل به این درجه از روشنی برسه خیلی باید کار حرفه ای انجام بشه تا مو آسیب نبینه. با ما بهترینها رو تجربه کنید

 

خانم رمیسا میرزایی، یکی از بهترین کارشناسان و مدرس رنگ و مش در شمال تهران هستند که دوره های آموزشی خود را در خارج از کشور گذرانده اند. ایشان حدود 8 سال سابقه کاری مستمر در حوزه رنگ و مش دارند و نمونه کارهای عالی را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده اند.

خانم رمیسا میرزایی دوره های آموزشی رنگ و مش خود را نزد اساتید برتری همچون استاد منیر، استاد عابد و ... گذرانده اند. ایشان پس از سالیان سال فعالیت مداوم در حوزه رنگ مو، امروزه به یکی از برترین اساتید کشور تبدیل شده اند و هر ماهه دوره های آموزشی و ورکشاپ هایی را برگزار می کنند. کلاس های آموزشی خانم میرزایی به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و عمومی برگزار می شود. البته بهترین نوع دوره های آموزشی از نظر خانم میرزایی، به صورت نیمه خصوصی و عملی است. هنرجویان در این نوع کلاس‌ها فرصت بیشتری را جهت یادگیری خواهند داشت و بیشترین بهره وری را کسب خواهند کرد.

هنرجویان کلاس های آموزشی رنگ و مش خانم رمیسا میرزایی پس از اتمام دوره خود موفق به اخذ مدرک می شوند و جذب بازار کار خواهند شد. هنرجویان پس از اتمام دوره های آموزشی خود در صورت داشتن هر گونه مشکلات و سوالات، می توانند تا ماه ها با خانم رمیسا میرزایی در ارتباط باشند و ابهامات خود را برطرف نمایند.

 

جهت شرکت در کلاس های آمورشی یا بهره مندی از خدمات رنگ و مش خانم رمیسا میرزایی با شماره تلفن درج شده تماس حاصل نمایید.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: