چهارشنبه 23 خرداد 1397 - 08:29:39

بهترین مارک رژ لب سال 2018

رژلب بدون سرب 

بهترین رژلب مایع 

 

 


هرساله مجلات مد و زیبایی و همچنین کارشناسان آرایشگری چند محصول برتر آرایشی را معرفی می کنند. آن ها برای این انتخاب شاخص های متفاوتی را مد نظر قرار میدهند و باتوجه به این شاخص ها به محصول نمره میدهند. امسال هم لیستی از برترین رژ لب های 2018 منتشر شده است که دراین مقاله از سایت آرایشگری رژلب به شما معرفی میکنیم.

 

 رژ لب شماره 1


رژ لب مارک شنل مدل (Chanel Rouge Coco)
این رژلب به راحتی زدن بالم لب روی لب ها مینشینید و پوششی یکدست و درخشان به لب میدهد. قیمت مناسب و جلوه درخشان و منحصر به فرد این رژلب مقالم اول را برایش به ارمغان آورده است.

 

 رژلب شماره 2


رژ لب مارک ان وای ایکس مدل (NYX Velvet Matte)
این رژلب علاوه بر مقرون به صرفه بودن زیبایی و پوشش دهی بی نظیری دارد. این رژلب در رنگ ها و سایه های متعددی وجود دارد. رژ لب ان وای ایکس روی لب  خشک نمیشد و جلوه مات بی نظیری به لب ها میدهد.

 

 رژ لب شماره 3

رژ لب مارک ایلیا (Ilia)
این رژلب طبعی برعکس تمام رقیبانش که رنج رنگی بسیار محدودی دارند، این رژلب خلاف سنت همیشگی رنگ های متنوعی از رژلب طبیعی را وارد بازار کرده است. بیش از 85 درصد مواد موجود در این رژلب از محصولات طبیعی تهیه شده است. با این حال رنگ های متفاوتی از بنفش و ارغوانی تا جگری را در کالکشن خود جا داده است.

 

 رژ لب شماره 4


رژ لب مارک شنل مدل (Chanel Rouge Coco Gloss)
این رژلب در واقع یک نوع برق لب است ولی با سایر برق لب هایی که تا کنون دیده اید تفاوت دارد. این رژلب فوق العاده لب های شما را وارد مرحله ی جدیدی از زیبایی میکند. برق لب شنل، چسبناک، لغزنده و سنگین نیست به علاوه دقیقا به اندازه کافی براق است و لب های شما را به زیباترین حالت ممکن درخشان خواهد کرد.

 

بهترین مارک رژ لب

 

 رژ لب شماره 5


رژ لب مارک نارس مدل (NARS Powermatte)
این رژلب مایع بر خلاف رژلب های مایع دیگر که همیشه زدن آن روی لب دشوار تر از رژ معمولی  است، به راحتی روی لب ها مینشیند. قلموی رژلب نارس به صورتی طراحی شده است کشیدن خطوط صاف و بدون نقص را ممکن میسازد. خود مایع رژ نیز با غلظت مطلوبش به راحت تر شدن این کار کمک میکند.

 

 رژ لب شماره 6


رژ لب مارک ان وای ایکس مدل (NYX Butter Gloss)
این رژلب هم درواقع یک نوع برق لب است و با فرمول بینظیرش در یک چشم به هم زدن ظاهری هالیوودی به لب ها میبخشد. حالت کرمی این رژلب زدن آن را روی لب ها آسانتر میکند و رایحه بی نظیر این برق لب شمارا سرمست خواهد کرد.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

چهارشنبه 23 خرداد 1397 - 15:16:07
مداد لب هم مارک لیچیک عالیه
چهارشنبه 23 خرداد 1397 - 15:15:53
من رژلب مای می زنم خیلی راضیم
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: