یکشنبه 13 خرداد 1397 - 09:40:06

مهمترین نکات در مورد میکروبلیدینگ


نکاتی که باید قبل از میکروبلیدینگ بدانید
6 نکته مهم درمورد میکروبلیدینگ

اگر به اکثر خانم ها بگویید که میخواهید صورتتان را تاتو کنید احتمالا واکنش خوبی ندارند اما اگر به  آنها بگویید که قرار است ابرو هایی داشته باشید که فرمی زیبا دارند بدون اینکه دیگر نیازی به کشیدن مداد یا هر چیز دیگری داشته باشد، احتمالا از شما روش این کار را میپرسند. میکروبلیدینگ روش نوین تاتو کردن است که توسط آن میتوان ابروهایی بسیار شبیه به ابروی واقعی روی پوست ترسیم کرد. برای دانستن تمام جزئیات در رابطه با میکروبلیدینگ این مقاله از سایت آرایشگری رژلب را دنبال کنید.

 

 میکروبلیدنیگ چیست؟


میکروبلیدنیگ اصلا شبیه به تاتوی های قدیمی نیست، وقتی که خانم ها ابروهایشان را به طور کامل شیو میکردند و به جای آن به ابروهای کاملا غیر طبیعی تاتو میکردند. در این روش نوین ابرو های شما بسیار پرتر نشان داده میشود و ظاهر آن کاملا طبیعی دیده میشود. این کار به وسیله یک ابزار دستی غیر الکتریکی کوچک انجام میشود که میکروبلیدینگ نام دارد. این دستگاه رنگ را توسط سوزن های بسیار ریزی رنگ را زیر اولین لایه پوست میفرستند تا موی طبیعی را شبیه سازی کند. خطوطی که توسط دستگاه میکروبلیدین روی مو ترسیم میشود بسیار شبیه به ابروی واقعیس به یان علت که قطر زخامت خطوط با هم متفاوت است و طیف رنگی جوهر هایی که دراین دستگاه استفاده میشود بسیار زیاد است. به علاوه چون این دستگاه به اولین لایه پوست شما نفوز میکند خونریزی و دردی به مراتب کمتر از سایر روش ها دارد.

 

 نتیجه  میکروبلیدینگ دائمی نیست


میکرو بلیدنیگ مانند تاتو کاری دائمی نیست و نتیجه ای موقتی را در پی دارد. نتیجه موقتی به این معنی است که پس از انجام میکروبلیدیگ، بسته به عوامل مختلف  هاشور ابروی بین 6 تا 36 ماه دوام می آورد. پس از جلسه اولیه نیاز است که  4 تا 8 هفته بعد مجددا برای ترمیم مراجعه کنید و بعد از آن هر 6 تا 12 ماه. بنابر این نمیتوایند روی این روش برای طولانی مدت حساب باز کنید ولی طبیعی بودن این هاشور آن را به ویژه در بین خانم های جوان بسیار محبوب کرده است.

 

 میکروبلیدنیگ برای همه افراد مناسب نیست


بهترین کانیدید میکروبلیدنیگ افرادی هستند که میخواهد ابروهایشان را ترمیم کند یا آن را پرتر نشان دهند و افرادی که میخواند خط ابروی خود را صاف کنند یا خانم هایی که میخواند ابروی خود را متقارن کنند. این روش به این علت که خیلی زود از روی پوست پاک میشود برای کسانی که برای تاتوی دائم شک دارند بسیار مناسب است.
هرچند برخی شرایط خاص پوستی ممکن است باعث شود شما کاندید چندان مناسبی برای میکروبلیدینگ نباشید. اگر پوست شما چرب است یا  به بیماری های پوستی مثل اگزما، پسوریاز، رزاشیا و درماتیت مبتلا هستید اگر باردار هستید یا بیماری های خود ایمنی دارید. اگر پوست شما بیش از اندازه حساس است و به راحتی خونریزی میکند بهتر است که از میکروبلیدینگ اجتناب کنید.

 

 

میکروبلیدنگ صورت چیست؟

 

 درد میکروبلیدینگ را در نظر بگیرید


بسیاری از متخصصین میکروبلیدینگ پیش از شروع کار از بی حس کننده موضعی استفاده میکنند. با استفاده از بی حس کننده دیگر تقریبا دردی را حس نخواهید کرد. برخی از افراد تصور میکنند میکروبلیدینگ حتی بدون استفاده از بی حس کننده هیچگونه دردی ندارد که تصور اشتباهی است. بنابراین اگر پیش از شروع کار از بی حس کننده موضعی استفاده کنید درد چندانی حس نمی کنید و تمام درد در بعد از از بین رفتن بی حسی خلاصه میشود. این درد چندان زیاد نیست اما با توجه به میزان تحمل درد هر فردی شدت آن متفاوت خواهد بود.

 

 نتیجه ابتدایی کار را در نظر نگیرید


بلافاصله بعد از انجام میکروبلیدینگ ابروهای شما خیلی پررنگ به نظر میرسند که نباید به آن توجه کنید این رنگ به مرور تغییر میکند و نباید تحت تاثیر نتیجه اولیه قرار بگیرید. نگران ظاهر ابتدایی ابروی خود نباشید چون به مرور تغیر میکند و به نتیجه دلخواه میرسید.

 

 مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ


برای اینکه بهترین نتیجه حاصل شود لازم این که باید و نباید هایی را بعد از انجام میکروبلیدینگ رعایت کنید. برخی از متخصصی توصیه میکنند که حتما در چند روز اولیه بعد از میکرو ابرو ها را بشویید و از پماد استفاده کنید و برخی دیگر کاملا خلاف این روش را توصیه میکنند درهر صورت بهترین روش این است که به توصیه متخصص خود گوش بدهید. پس از انجام میکروبلیدینگ تا چند روز از انجام فعالیت هایی که به عرق کردن منجر میشود بپرهیزید و زیر نور مستقیم خورشید قرار نگیرید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: