سه شنبه 03 مهر 1397 - 12:56:54

کاربرد انواع رنگ تاتو ابرو

کاربرد انواع رنگ تاتو
برای تاتو ابرو چه رنگی مناسب تر است؟

 

انواع رنگ تاتو ابرو

در تاتو کردن ابروها نه تنها طرح ابرو و قرینه سازی ابرو اهمیت زیادی دارد و تاتو کار باید بتواند نزدیک ترین و شبیه ترین طرح به ابروی طبیعی را اجرا کند بلکه رنگ تاتو ابرو هم بسیار مهم است به همین دلیل کمپانی های تولید کننده محصولات تاتو رنگهای خیلی مختلفی را با کاربرد های مختلفی به بازار ارایه کرده اند تا تاتو کاران بتوانند متناسب با پیگمنت های پوست و موی هر فرد تاتو ابرو با رنگ طبیعی و زیبا را اجرا کنند. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب با هم کاربرد انواع رنگ تاتو ابرو را بررسی می کنیم.

 

 

کاربرد انواع رنگ میکروپیگمنتیشن


 

نام رنگ های تاتو ابرو و کاربرد انواع رنگ تاتو

رنگ تاتو Pearly Blond

این رنگ تاتو رنگی سرد و قهوه ای روشن است و برای  سایه زدن ابرو روشن کردن ابرو های تیره می تواند کاربرد داشته باشد.


رنگ تاتوSlate
این رنگ تاتو قهوه ای تیره و گرم است و بسیار مناسب است برای استفاده در ترکیب رنگ تاتو ابرو به خصوص هنگامی که با رنگهای تاتو روشن ترکیب می شود.


رنگ تاتوAreola 100
 قهوه ای سرد تیره با تناژخاکستری و زیتونی است این رنگ تاتو مناسب جهت تاتو به سبک هاشور است و در ترکیب با دیگر رنگ های تاتو هم کاربرد دارد به خصوص برای خنثی کردن رنگ تاتو ابروهایی که به قرمزی می زنند.


رنگ تاتو Pebble
کاربرد بعضی از رنگ های تاتو بیشتر به منظور اصلاح رنگهای تاتو قدیمی است یا در تغییر رنگ تاتو و خنثی سازی ها کاربرد دارد. رنگ تاتو Pebble از دسته رنگ های تاتو بلوند روشن است و کاربرد آن در خنثی کردن رنگ تاتو های پر رنگ قدیمی است و  برای روشن کردن تاتو ابرو های تیره در مرحله ترمیم مناسب است.


رنگ تاتوFawn Brown
این رنگ تتو قهوه ای روشن است بیشتر برای خانم هایی با پوست های روشن کاربرد دارد و  مناسب برای سایه ابرو است. این رنگ تاتو را به خوبی برای اجرای تاتو ابرو آمبره یا تاتو ابرو سایه روشن در قسمت تاج ابرو استفاده کرد.


رنگ تاتو Mocha
رنگ تاتو موکا یکی از پر کاربردترین رنگ های تاتو ابرو است که قهوه ای متوسط خنثی است و هم جهت تاتو هاشوری کاربرد دارد و هم سایه زدن ابرو


رنگ تاتو Cocoa
این رنگ تاتو قهوه ای تیره خنثی است و مناسب جهت هاشور زدن ابرو و سایه زدن ابرو است. انتخاب بین رنگهای تاتو با طیف قهوه ای به سلیقه مشتری هم بر می گردد که مشتری شما می خواهد تا چه حد تاتو ابروهایش پر رنگ باشد.


رنگ تاتو Maroon
یکی از رنگ های تاتو که در خنثی سازی و تغییر رنگهای ناخواسته تاتو ابرو بسیار پرکاربرد است رنگ تاتو Maroon است .در واقع این رنگ قهوه ای کرم با تناژ قرمزی است و برای اصلاح رنگ تاتو ابروهایی که به خاکستری گرایش پیدا کرده اند بسیار مناسب است. 
افردای که در پوستشان پیگمنت های سبز بیشتری وجود دارد به احتمال زیاد رنگ تاتو ابروهایشان به خاکستری گرایش پیدا می کند برای جلوگیری از این موضوع تاتوکار باید در ترکیب رنگ تاتو این افراد از رنگ تاتویی استفاده کند که پیگمنت قرمزی بیشتری دارد.


رنگ تاتو Cashmere
این رنگ تاتو بلوند کرم روشن است و شاید برای تاتو ابرو خانم های آسیایی خیلی کاربرد نداشته باشد اما برای تاتو ابرو افرادی با پوست های سفید و روشن در ترکیب با سایر رنگ های تاتو می تواند مناسب باشد. البته برای روشن کردن رنگ های ترکیبی تاتو هم به خوبی می تواند کاربرد داشته باشد.


رنگ تاتو Cognac
رنگ تاتو
  قهوه ای کرم روشن مناسب جهت سایه زدن ابرو و همچنین تیره کردن رنگ های لایت که قبلا در ابرو ایجاد شده


رنگ تاتو Tobacco
رنگ تاتو پرطرفدار Tobacco که  قهوه ای متوسط بسیار گرم است و مناسب برای تاتو ابرو افراد سبزه است و برای سایه زدن ابرو کاربردی است  و همچنین در ترکیب با رنگ های روشن می توان نتیجه رضایت بخشی را ایجاد کرد.


رنگ تاتو Granite
رنگ تاتو قهوه ای گرم تیره است و برای تاتو کردن ابرو به سبک هاشور کاربرد دارد. البته این رنگ تاتو را برای تاتو خط چشم روشن هم استفاده می کنند. اگر ترکیب رنگی آماده کردید و دوست داشتید مقداری تیره تر باشد یک قطره از رنگ تاتو Granite می تواند برای تاتو ابروهای شما نتیجه خوبی را به ارمغان بیاورد.


Eybrow Mask
حتما در فیلم های تاتو کاران حرفه ای دیده اید که پس از پایان تاتو ابرو یک رنگ غلیظ را همانند ماسکی روی کل ابرو می گذارند و پس از مکث چند دقیقه ای آن را پاک می کنند. این ماسک پس از اتمام کار تاتو ابرو جهت روشن کردن ابروهای تیره و حفظ ماندگاری رنگ تاتو استفاده می شود.

 



جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: