چهارشنبه 31 تیر 1394 - 21:19:54

زیباتر کردن چشم ها با لنزهای رنگی مختلف

تنها راه تغییر رنگ چشم های قهوه ای یا مشکی استفاده از لنزهای رنگی است که با استفاده از روش های مناسب استفاده از خط چشم و سایه می توان بر روی این رنگ ثانویه روی چشم های شما تاکید کرد.

1)      در لنز سبز-آبی برای تاکید بر رنگ سبز، از خط چشم بنفش روشن استفاده کنید. اگر می خواهید از لنز سبز-آبی استفاده کنید باید بدانید که رنگ چشم هایتان با یک تغییر کوچک در لباس می تواند متفاوت به نظر برسد. به طور مثال برای بیشتر نشان دادن رنگ سبز چشمانتان لباس سبز و برای تاکید بیشتر روی رنگ آبی آن از لباس های سبز استفاده کنید. در صورت تمایل برای تاکید بر رنگ آبی در این لنزها می توانید از خط چشم و مداد بنفش استفاده کنید.

2)      اگر از لنز سبز-آبی استفاده می کنید، برای نشان رنگ آبی آن از سایه دودی خاکستری استفاده کنید. بر طبق نظریه رنگ ها، رنگ های متضاد به دلیل تضادشان با یکدیگر رنگ ثانویه چشم شما را بیشتر نشان می دهند. پس برای آبی تر نشان دادن چشم های لنزدار خود از یک سایه دودی متالیک استفده کنید. همچنین مخلوط سایه دودی خط چشم نقره ای، به آرایش چشم شما تضادی زیبا با رنگ چشم به وجود آوده و در بیشتر نشان دادن رنگ آبی لنزتان به شما کمک می کند.

3)      در استفاده از لنز فندقی (سبز-قهوای) و بیشتر نشان دادن رنگ سبز آن از سایه های کمرنگ سبز استفاده کنید. اگر شما به لنزای به رنگ فندقی علاقه دارید و می خواهید رنگ سبز آن بیشتر به چشم بیاید، می توانید از سایه هایی به رنگ سبز تیره و زیتونی استفاده کرده و رگه های سبز چشمانتان را نشان دهید. این کار باعث می شود تا رگه های سبز چشمان شما خود را بیشتر نشان داده و زیبایی خیره کننده ای در شما به وجود آورد.

4)      برای استفاده از لنزهای به رنگ آبی-خاکستری از سایه به رنگ مسی استفاده کنید. اگر می خواهید از لنز آبی-خاستری استفاده کنید ولی رنگ آبی آن را بیشتر نشان دهید می توانید از سایه به رنگ مسی استفاده کنید تا در چشمانی که به سردی رنگ خاکستری هستند، توهم آبی بودن به وجود آورید. سایه های مسی، زردآلویی و هلویی پررنگ می توانند به چشم های شما که به سردی خاکستری درامده اند، گرما بخشیده و از طرفی رنگ آبی آن را بیشتر نشان دهند.

5)      با خط چشم و مداد آبی به جشمان خود رنگ کهربایی ببخشید. اگر چشم هایی به رنگ قهوه ای و یا شکلاتی دارید و می خواهید چشمانی جذاب داشته باشید، استفاده از خط چشم دنباله دار مشکی که قبلا در همین سایت راجع به آموزش آن صحبت کردیم، توصیه می شود. همچنین برای داشتن چشم هایی زیباتر که ته رنگ کهربایی در آن ها به چشم بخورد، از خط چشم آبی می توانید استفاده کنید. تضاد بین رنگ آبی تیره و رنگ قهوه ای چشمان شما باعث می شود تا آرایشی جذاب داشته و در چشم های شما توهم رنگ طلایی به وجود بیاید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

برای مشاهده فیلم آموزش آرایش و خودآرایی اینجا را کلیک کنید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: