شنبه 08 اردیبهشت 1397 - 14:44:37

عکس بالیاژ مو 20 مدل

 رنگ مو بالیاژ
انواع بلیاژ بلوند زیبا

انواع مدل بالیاژ مو

مدل بالیاژ تداعی کننده تلالو زیبای خورشید بر موها ست و بسیار زیباست. به علاوه در این مدل رنگ مو، ریشه موها تیره مانده و در نتیجه مراقبت از موها ساده تر از رنگ کردن کل موهاست. در مدل موی بالیاژ، از وسط تا پایین موها روشن شده و یک اثر هنری زیبا روی آن ها به وجود می آید. در این مقاله از سایت آرایشگری رژلب، عکس بالیاژ مو 20 مدل بلوند نشان داده می شود.

 

20 مدل بالیاژ مو


 

1. بالیاژ بلوند سرتاسری

در صورتی که به دنبال مدل بالیاژی هستید که در آن کل موها روشن شده و تنها ریشه موها تیره باقی می ماند، می توانید از این مدل بلیاژ زیبا استفاده کنید. این بلیاژ موها را چند بُعدی نشان داده و به زیبایی آن ها می افزاید.

 

 

 

عکس رنگ مو بلیاژ

 

2. بالیاژ بلوند نواری

در بالیاژ موهای تیره باید دقت کرد که موها خیلی روشن نشده و با رنگ موها تضاد فاحشی نداشته باشند. به همین دلیل در این رنگ مو بیس موها قهوه ای بوده و بلیاژ بلوند آن ها به رنگ طلایی عسلی در آمده است.

 

 

رنگ و مش جدید

3. بالیاژ بلوند یخی

در این مدل بالیاژ موها به رنگ بلوند یخی در آمده اند و روی آن ها از هایلایت های ریزی هم استفاده شده تا موها چند بُعدی تر دیده شوند که یک مدل موی بسیار زیبا به وجود آورده است.

 

 

رنگ مو بلیاژ

4. بالیاژ قهوه ای تا بلوند

در صورتی که موهای قهوه ای داشته باشید می توانید از این مدل بلیاژ استفاده کنید. اما نکته مهم در این رنگ مو تغییر آرام از رنگ قهوه ای به رنگ بلوند است.

 

 

هایلایت مو

 

5. بالیاژ بلوند پلاتینیوم

در صورتی که کسی به دنبال بلیاژ با بیس خاکستری باشد، می تواند این بلیاژ زیبای به رنگ بلوند پلاتینیومی را روی موهای با بیس روشن تر امتحان کند. به علاوه این بلیاژ روی موهای فر شده بهتر دیده می شود.

 

 

رنگ مو تیره

6. بالیاژ ترکیبی

در این بالیاژ رنگ بلوند به آرامی و به طور پراکنده در بین موهای تیره دیده می شود که جلوه بسیار زیبایی به وجود آورده است. این بلیاژ روی موهای با بیس قهوه ای به وجود آمده و ترکیب قهوه ای و بلوند آن حتی تا پایین موها دیده می شود.

 

 

رنگ مو بلوند

7. بالیاژ بلوند پلاتینیوم روی کل موها

برای این بالیاژ باید بیشتر موها روشن شده و به رنگ بلوند پلاتینیومی درآیند. اما سایه ای از رنگ تیره روی کف سر در این نوع مدل مو ضروری است تا بلیاژ زیباتر به نظر برسد.

 

رنگ مو تیره

 

8. بالیاژ بلوند تیره

خانم هایی که بیشتر به رنگ های تیره و بلوندهای تیره تر علاقه دارند، می توانند این بالیاژ را روی بیس موهای تیره امتحان کنند و در آن تنها رگه هیی از بلوند کاراملی از وسط تا پایین موها به وجود آورند. این مدل مو به خصوص روی موهای بلند جلوه زیبایی دارد.

 

 

رنگ مو نقره ای

 

9. بلیاژ بلوند نقره ای

در صورتی که به دنبال بالیاژ های روشن تر روی موهای کوتاه هستید، می توانید این مدل مو را امتحان کنید. این بلیاژ بلوند نقره ای بیشتر موها را پوشانده و تنها کف سر رنگ بیس تیره خود را حفظ می کند.

 

رنگ مو روشن

10. بلیاژ بلوند گرم

در این بالیاژ رگه هایی از رنگ بلوند طلایی زیبایی روی موها دیده می شود. به همین دلیل نیز این نوع رنگ مو روی موهای با بیس قهوه ای مناسب بوده و می توان روی آن هایلایت هایی هم از رگ عسلی و شکلاتی به وجود آورد. این مدل مو روی موهایی که به مدل موی باب کوتاه شده اند، زیبا به نظر می رسد.

 

 رنگ مو هایلایت

11. بلیاژ بلوند تیتانیومی

بالیاژ بلوند تیتانیومی انتهای موها را بسیار روشن می کند به گونه ای که انتهای موها تقریبا به رنگ سفید در می آیند. در صورتی که روی موها هایلایتی از رنگ های گرم تر زده شود نیز موها جلوه بهتری پیدا می کنند.

 

 

رنگ مو قهوه ای

12.  بالیاژبلوند بژ

در این بالیاژ رنگ قهوه ای ریشه موها با رنگ بژ وسط تا انتهای موها به خوبی ترکیب شده و جلوه زیبایی روی موها به وجود می آورند.

 

 

رنگ مو خاکستری

13.  بالیاژ بلوند خاکستری

در این نوع بالیاژ ابتدای موها به رنگ قهوه ای بوده و موها کم کم به رنگ بلوند طلایی زیبایی در می آیند. به علاوه از وسط موها تا پایین آن ها هایلایت های زیبایی از بلوند خاکستری نیز روی موها دیده می شود.

 

 

رنگ مو بلوند صورتی

14.  بالیاژ بلوند مایل به صورتی

کسانی که دوست دارند رگه هایی از رنگ صورتی روی موهای بلوند آن ها دیده شود می توانند از این نوع بلیاژ استفاده کرده و با داشتن بیس موهای قهوه ای دنباله موهای خود را به رنگ بلوند متمایل به صورتی در آورند.

 

 

رنگ مو بلوند شنی

 

15.  بالیاژ بلوند شنی

برخلاف تصور عمو، بالیاژ روی موهای فر بسیار زیبا بوده و پیچ و تاب موها به زیبایی بیشتر بلیاژ کمک می کند. به همین دلیل نیز خانم هایی که موهای فری دارند، می توانند از این نوع بلیاژ بلوند شنی روی موهای خود استفاده کنند. البته بهتر است هایلایت هایی روی موها به وجود آید تا موها چند بُعدی تر دیده شده و یک دست نباشند.

 

 

رنگ مو روشن

 

16.  بالیاژ بلوند سایه روشن

در این بالیاژ موها به آرامی از رنگ تیره به رنگ روشن رسیده و بسیار زیبا دیده می شوند. این نوع بلیاژ برای خانم هایی که بیس موی قهوه ای دارند مناسب است.

 

 

رنگ مو هلویی

 

17.  بالیاژ بلوند هلویی

توناژ های گرم روی موها بسیار زیبا هستند. برای به وجود آوردن چنین رنگ هایی نیز کافی است ریشه موها به رنگ قهوه ای در آمده و موها کم کم به رنگ قهوه ای کمرنگ و در نهایت بلوند برسند. به علاوه این نوع رنگ مو روی موهای فر بهتر دیده می شود.

 

رنگ و مش

 

18.  بالیاژ بلوند روشن

در صورتی که فردی نگران بی روح بودن موهای خود بوده و می خواهد موهایش با طراوت و شاداب به نظر برسند، می تواند از این نوع بالیاژ استفاده کند. در این مدل بلیاژ موها به رنگ بلوند تیره بوده و در انتها روشن تر دیده می شوند. در بین آن ها نیز هایلایت های متعددی دیده می شود.

 

رنگ مو جدید

 

19.  بالیاژ بلوند چند بُعدی

یکی از راه های به وجود آوردن بالیاژ به وجود آوردن هایلایت هایی روی موهاست. در این نوع بلیاژ نیز موها در قسمت هایی به طور کلی روشن شده اند و در قسمت های دیگر تیره مانده اند. به علاوه هایلایت های تیره و روشن متعددی روی موها به وجود آمده تا بلیاژ چند بُعدی تر دیده شود.

 

رنگ مو کاراملی

 

20.  بالیاژ بلوند کاراملی

این مدل بالیاژ نیاز به موهای با بیس مشکی دارد. در این بلیاژ موها کم کم از رنگ مشکی به رنگ بلوند کاراملی رسیده و جلوه زیبایی به وجود می آورند.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: