پنجشنبه 03 آبان 1397 - 00:20:33

سریع ترین روش پاک کردن رنگ مو

 

 

با روش های پاک کردن مو بیشتر آشنا شوید

چگونگی پاک کردن رنگ مو

 


 

 

آیا تا بحال به رنگ موی دوستان خود حسادت کرده اید؟ رنگ کردن مو، می تواند تغییری عمده و اساسی در چهره شما ایجاد کند. اگر پیش از این موی خود را در منزل رنگ می کردید و از نتیجه حاصله رضایت کافی نداشته اید، ما برای شما در سایت آرایشی رژلب مراحل و دستورالعمل هایی آماده کرده ایم که به راحتی هرچه تمام تر رنگ موهای خود را تغییر دهید. امروز در این مقاله به شما سریع ترین روش پاک کردن رنگ مو را آموزش می دهیم.

 

پاک کردن رنگ مو


در ابتدا کمی فکر کنید و ببنید آیا این رنگ موی جدید را دوست دارید؟ با مقدار کمی دانستن راجع به چگونگی تغییر رنگ مو، می توانید یک رنگ موی جدید روی سرتان امتحان کنید. یک شامپو محو کننده رنگ مو یا شامپو پاک کننده رنگ مو، می تواند به راحت ترین حالت ممکن به شما کمک کند. 

 

ریموو رنگ مو

 

 

 


پاک کردن رنگ موی فانتزی


این راه حل به آسانی هرچه تمام تر است. زیرا برای استفاده از آن فقط لازم است که مانند یک شامپو با شستشوی معمولی این پاک کننده را بکار گیرید. بعد از شستشو موهای خود را خشک کنید و از رنگ موی جدید خود لذت ببرید.


پاک کردن رنگ موی نیمه موقت


با این پاک کننده، شما به راحتی می توانید با انجام چند مرحله آسان، توناژ رنگ مویی که دوستش ندارید را تغییر دهید و از تغییر رنگ موی خود اطمینان داشته باشید.


پاک کردن رنگ موی دائمی


 اگر موهایتان را رنگ کردید اما از رنگ موی مورد نظر خوشتان نیامده، ما راه حل را می دانیم. با استفاده از این پاک کننده رنگ مو، شما می توانید از شر این رنگ مو خلاص شوید و حتی موی خود را برای رنگ موی بعدی آماده کنید. فقط از تمامی مراحل به طور کامل پیروی کنید تا نتیجه مطلوبی کسب کنید. به یاد داشته باشید، اگر می خواهید فوراً بعد از پاک کردن رنگ مو، مجدداً رنگی جدید به موهایتان بزنید، موهایتان نمی تواند رنگ اصلی و مطلوب را حفظ کند. بنابراین، بهتر است، مدت زمان بیشتری صبر کنید. نکته ای دیگر که ما به شما توصیه می کنیم، این است که برای رنگ کردن مجدد موی خود به یک سالن حرفه ای خدمات مو و رنگ مو بروید تا با اطمینان خاطر بهترین نتیجه را کسب کنید.


چگونه از موی رنگ شده مراقبت کنیم؟

 

گاهی از رنگ موی انتخابی خود بسیار احساس رضایت می کنیم و دوست داریم آن را در بهترین حالت ممکن حفظ کنیم. موارد زیر را مطالعه کنید تا موی رنگ شده شما آسیب نبیند:


 از شامپو و نرم کننده مناسب استفاده کنید


برای محافظت از موها محصولات مختلفی وجود دارد، مانند: شامپو، نرم کننده و ماسک مو... که باید متناسب با جنس موی خود و تغییرات انجام شده، روی موهای خود بهترین محصول را انتخاب کنیم.


 از وسایل گرمایشی مو کمتر استفاده کنید


همه ما خواستار حالت دادن، فرکردن یا صاف کردن موهایمان هستیم. امّا باید توجه داشته باشید که بعد از تغییرات رنگی روی موهایتان، باید از این گونه ابزارآلات حرارتی کمتر استفاده کنید.

 

 اسپری محافظت کننده مو بزنید


آیا تا بحال می دانستید که  بعد از رنگ کردن مو یا تغییر رنگ مو باید از اسپری محافظتی استفاده کنید؟ و موی شما نیازمند این اسپری است؟ بنابراین، اسپری متناسب با جنس و حالت موی خود را انتخاب کرده و استفاده کنید.

 

امیدواریم پس از خواندن این مقاله با سریع ترین روش پاک کردن رنگ مو آشنایی کامل پیدا کرده باشید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: