سه شنبه 21 مهر 1394 - 23:53:15

انتخاب رنگ سایه چشم

انتخاب سایه چشم مناسب با رنگ چشم


تمام خانم های اهل آرایش حداقل یک بار در عمر خود  با این سوال که چه رنگ سایه چشم  برایشان مناسب است برخورد می کنند. به همین دلیل در این مقاله به این نکته پرداخته شده و سایه مناسب چشم های قهوه ای، مشکی، سز، خاکستری و عسلی آورده شده است. اگر شما سوال هایی در مورد رنگ مناسب سایه متناسب با رنگ چشم خود دارید و یا می خواهید بدانید که تضاد چه رنگی با چشمان شما آن ها را زیباتر می کند. در این جا به این سوال ها پاسخ داده شده است.

در کل سایه چشم یک محصول آرایشی است که روی پلک ها و در زیر ابروی هر فرد از آن استفاده می شود. امروزه سایه چشم در حالات مختلفی مانند سایه چشم مایع، سایه چشم مدادی، سایه چشم مات، پالت سایه چشم، پودری و ژله ای وجود دارد. اما هر سایه ای مناسب هر فردی نیست و سایه چشمی که انتخاب می کنید باید به گونه ای باشد که رنگ اصلی چشم ها را بهتر و زیباتر نشان داده و اعضای چهره را با یکدیگر متناسب نشان دهد. به همین دلیل هر رنگ سایه ای روی هر چشمی زیبا نیست زیرا هر چهره ویژگی های خاص خود را دارد. از طرف دیگر استفاده از سایه مناسب علاوه بر زیبایی بیشتر چشم ها آن ها را بزرگ تر هم نشان می دهد.
سایه چشم امروزه در انواع مختلفی وجود داشته و رنگ های بسیاری برای آن وجود دارد. بنابراین خانم ها می توانند به سادگی و با توجه به توناژ پوست و رنگ چشمان خود از بهترین سایه مناسبشان استفاده کنند. به خصوص وقتی که رنگی که برای سایه خود انتخاب می کنید در تضاد با رنگ چشم باشد چهره را زیباتر نشان داده و چشم ها را در صورت برجسته تر نشان می دهد. برای این کار یک سایه ساده و کمرنگ با توناژ صورتی می توان استفاده کرد و یا می توان سایه ای پررنگ تر و براق تر را روی چشم ها امتحان کرد.مهم ترین چیزی که در انتخاب سایه با توجه به رنگ چشم  خود باید بدانید این موضوع است که چه رنگ هایی به مناسب توناژ پوستی و رنگ چشم های شماست تا بتوانید با روش های مختلف آن را روی چشم خود امتحان کرده و چشم هایی زیباتر و جذاب تر داشته باشید.
سایه مناسب با توجه به رنگ چشم

 

 

در ادامه نکاتی در مورد انتخاب سایه مناسب چشم برای چشم هایی به رنگ آبی تیره و روشن، سبز، فندقی، عسلی و قهوه ای آمده است. اگر دقت کنید متوجه می شوید که در این جا در مورد رنگ مشکی صحبت نشده است زیرا از آن جایی که مشکی یک رنگ خنثی است، هر سایه ای برای چشم های به رنگ مشکی مناسب است. بنابراین اگر چشم های شما مشکی است، فرد خوش شانسی در زمینه انتخاب سایه هستید. همچنین از تصویر بالا برای انتخاب سایه مناسب رنگ چشم خود می توانید استفاده کنید.
چشمان آبی تیره: بسیاری از رنگ های گرم برای چشم های به رنگ آبی تیره مناسب هستند که در زدن سایه نباید زیاده روی شود.
چشم سبز: رنگ های مختلفی برای چشمان سبز مناسب است به خصوص رنگ هایی با توناژ بنفش چشم های سبز را بسیار زیبا نشان می دهد. همچنین سایه صورتی و نقره ای نیز برای این چشم ها مناسب است.
چشم آبی کمرنگ: در تضاد با سایه مناسب چشمان قهوه ای رنگ برای چشم های آبی سایه قهوه ای مناسب است زیرا تضاد قهوه ای و آبی چشم ها باعث می شود چشم ها زیباتر به نظر بیایند.
چشم عسلی: برای این رنگ چشم ها هر رنگ سایه ای از قهوه ای و آبی تا طلایی می تواند بدون هیچ ترسی استفاده شود زیرا همه رنگ ها برای ین چشم ها مناسب است.
چشم  فندقی: برای این چشم ها از سایه سبز تا قهوه ای می توان استفاده کرد. سایه خاکستری و طلایی نیز بر روی این رنگ چشم بسیار زیبا به نظر می رسد.
چشم  قهوه ای: چشمان قهوه ای به گونه ای هستند که همه رنگ ها روی آن ها زیبا به نظر می رسد بنابراین افرادی که چشم ها قهوه ای دارند، می توانند بدون نگرانی در مورد سایه مناسب پوست خود از هر رنگی که می خواهند استفاده کنند.
چرخ انتخاب سایه

 

 

در انتخاب رنگ ها می توانید از این چرخ رنگی استفاده کرد. برای این کار کافی است به نکات زیر توجه کنید.
• به رنگ چشمان خود در بالا توجه کنید.
• حال به رنگ هایی که در سمت دیگر این چرخ هستند، توجه کنید. این رنگ سایه چشم  بهترین رنگ ها برای چشمان شما هستند.
• برای مثال برای چشم های قهوه ای بهترین رنگ آبی تیره و یا رنگ یشمی است. پس برای چشم های قهوه ای این رنگ از همه مناسب تر می باشد.
• به همین ترتیب برای چشمان خاکستری، از روی چرخ بالا رنگ های نارنجی و شکلاتی هستند که دقیقا در سمت متضاد رنگ خاکستری در روی چرخ رنگی بالا وجود دارند.

 

برای مشاهده فیلم آموزش گریم و آرایش اینجا کلیک کنید.

 


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

سه شنبه 15 اسفند 1396 - 11:55:07
بسیارعالی سپاس ازشمااساتیدمحترم
چهارشنبه 22 مهر 1394 - 18:10:54
واوووو عالی بود
ممنون از مطالب و نکات آرایشی خوبی که میدید
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: