جمعه 21 اسفند 1394 - 23:00:39

سایه چشم مناسب

سایه چشم مناسب

انتخاب سایه چشم مناسب با رنگ چشم و پوست

انتخاب سایه چشم



اگر به کشیدن سایه روی چشم های خود علاقه داشته و از رنج وسیعی از رنگ ها برای این کار استفاده می کنید، بهتر است بدانید که هر سایه ای برای هر پوست و یا هر رنگ چشمی مناسب نبوده و انتخاب نا درست این رنگ می تواند زیبایی چشم های شما را تحت الشعاع قرار دهد. به طور کلی رنگ های زیبایی برای هر پوست و یا هر رنگ چشمی توصیه می شود، پس نیازی به نگرانی نبوده و می توانید با خواندن ادامه این مقاله رنگ های زیبایی که آرایش چشم شما را زیباتر نشام می دهند، دریابید.

انتخاب رنگ سایه با توجه به رنگ چشم

سایه چشم مناسب برای چشم های مشکی

 

سایه چشم های مشکی



سایه های رنگ روشن روی چشم های تیره از زیبایی بیشتری برخوردارند و به خصوص رنگ هایی مانند آبی تیره، بنفش و رنگ هایی از این دست که در تضاد کامل با رنگ چشم هستند نیز به زیبایی بیشتر این چشم ها کمک می کنند. علاوه بر آن گفته می شود که سایه های به رنگ آبی، زیبایی فرد را بیشتر نشان می دهند.

سایه چشم مناسب برای چشم های آبی

 

سایه چشم های آبی



سایه هایی به رنگ بنفش، هلویی، صورتی و وسبز روی چشم های آبی جلوه زیبایی دارند. البته باید دقت کنید که از آبی مایل به سبز و سایه های به رنگ آبی دوری کنید.

سایه چشم مناسب برای چشم های سبز

 

سایه چشم های سبز



بنفش تیره، خاکستری مایل به قهوه ای، سبز کمرنگ، بنفش و به طور کلی رنگ های گرم روی چشم های سبز بسیار زیبا به نظر رسیده و جذابیت بی نظیری به آن ها می بخشند و البته کسانی که چشم های سبز رنگ دارند می بایست از رنگ سبز معمولی دوری کنند.

سایه چشم مناسب  برای چشم های قهوه ای

 

سایه چشم های قهوه ای



یکی از بزرگ ترین مزیت چشم های قهوه ای رنگ امکان استفاده از رنگ های متفاوت سایه روی آن است.آرایش روز و یا شب چشم های قهوه ای بسیار زیبا بوده و هیچ گاه در انجام آرایش چنین چشم هایی رنگ اشتباه انتخاب نخواهید کرد. البته رنگ بنفش برای چشم های قهوه ای بهتر به نظر رسیده و جنبه دراماتیک تری به این چشم ها می دهد ولی از هر گونه رنگ آبی روی این چشم ها باید پرهیز شود.

در نظر گرفتن رنگ پوست

علاوه بر رنگ چشم ها، در انتخاب سایه رنگ پوست هم اهمیت دارد. پس اگر پوست روشنی دارید بهتر است از رنگ های ملایم تری نسبت به خانم های با پوست سبزه استفاده کنید. سایه چشم باید به زیبایی چشم بیفزاید و نباید آن ها را تحت الاشعاع قرار دهد.

یک نکته مهم:

اگر از سایه استفاده نمی کنید و می خواهید زیبا به نظر برسید، کافیست روی استخوان ابرو در بالای پلک را هایلایت کنید. در صورتی که در این کار مبتدی بوده و ترجیح می دهید از سایه های حرفه ای تری استفاده کنید نیز کافیست روی پلک خود یک سایه تیره زده و سپس قسمت خارجی چشم را به شکل V و با استفاده از رنگ دیگری سایه بزنید. دقت داشته باشید که سایه های ترکیبی شما باید به خوبی در هم ترکیب شده و خط واضحی در پشت چشم باقی نماند. برای شروع کار نیز در نهایت از دو رنگ استفاده کرده و بعدها در صورت تمایل رنگ های بیشتری در سایه خود به کار برید.

 

 

برای مشاهده کلیپ آموزش سایه چشم ترکیبی اینجا کلیک کنید.

فیلم آرایش چشم

 


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: