جمعه 20 مهر 1397 - 00:59:43

روش استفاده از رنگ موی فانتزی

 آموزش رنگ موی فانتزی یا هفت رنگ

رنگ کردن موها بصورت فانتزی


آموزش رنگ کردن موها به شیوه فانتزی یا هفت رنگ

از مدل موی پیتزایی تا مدل موی سوشی... به نظر میرسد که هرچیزی که ما انجام میدهیم و میخوریم میتوانیم روی ظاهرمان نیز انجام دهیم. امروز قصد آموزش روش استفاده از رنگ موی فانتزی، رنگ موی بستنی یا هفت رنگ را داریم. در این مقاله  از سایت آموزشی رژلب، با روش استفاده از رنگ موی فانتزی بخوبی آشنا میشوید.

 

روش استفاده از رنگ موی فانتزی مرحله به مرحله

 

موهایتان را آماده رنگ کنید.

داشتن یک رنگ موی فانتزی و مصنوعی خیلی سخت تر و دشوار تر از یک رنگ ساده و معمولی است. این رنگ خیلی چالش برانگیزتر روی سر خواهد بود. برای این رنگ ما نیاز داریم موهایمان را به درجه روشنی برسانیم.
 

رنگ موی فانتزی یا هفت رنگ


 آسیب هایی که به موهایتان وارد میشود را در نظر بگیرید

بستگی دارد که موی اصلی تان چقدر روشن یا تیره است و بدانیم که چقدر باید از رنگ اصلی موهایمان دور شویم. موها تا 7 درجه  بیشتر از رنگ خودشان میتوانند روشن شوند اگر لازم به روشن شدن بیشتر باشد موهایتان آسیب میبیند و شکننده میشود. برای این رنگ مو ما به یک زمینه سفید یخی نیاز داریم در نتیجه اینکار روی موهای تیره بسیار سخت تر است.
 

 با توجه به راهنمای رنگی این کار را انجام دهید

برای اینکه رنگ موها را به یک رنگ موی فانتزی یا پاستلی تبدیل کنیم باید 4 مرحله را حتما انجام دهیم. مرحله اول بالیاژ کردن موها به مدت 50 دقیقه است. سپس برای 20 دقیقه موها را تونر کنید و رنگ را به وسط سر ریشه و تا وسط ساقه ی مو بزنید، در آخرین مرحله  پس از گذشت 10 دقیقه سر خود را بشویید.
 

 زیبایی موهایتان را دو چندان کنید

در این مدل رنگ مو ما قصد داریم از چندین رنگ موی فانتزی مثل رنگ های رنگین کمان برای موها استفاده کنیم. سعی کنید از رنگ های هم خانواده و تناژ مشترک استفاده کنیم مثل زرد و نارنجی. از رنگ های متضاد مثل سبز و زرد اجتناب کنید.
 

نگهداری رنگ مو

 نگهداری رنگ موی فانتزی بسیار مهم است. این کار یک نیاز به زمان و همچنین هزینه های مالی دارد با توجه  به رشد روزمره ریشه ها باید از تقویت کننده های قوی جهت تقویت ریشه ها و موها استفاده کنیم. رنگ موی فانتزی و پاستلی خیلی به سرعت کمرنگ میشوند و هر یک یا دو ماه یکبار تجدید بشوند.

برای شستشو رنگ موی فانتزی یا پاستلی از آب داغ استفاده نکنید و از شامپوهای مخصوص رنگ استفاده کنید. مانند یک ماشین بستنی سازی همانطور که به مواد برای ساخت ان نیاز داریم نیاز به توجه و نگهداری هم داریم.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: