سه شنبه 05 شهریور 1398 - 11:22:35

شینیون موی بلند

جدیدترین مدل شینیون

مدل موی باز برای عروس

 

 

مدل های شینیون باز دخترانه


شینیون باز در انواع مدل های ساده و کار شده موجود است و اگر شما تمایل دارید موهایتان را برای شرکت در مهمانی ها و مجالس به صورت باز حالت دهید بهتر است مدل آرایش موهایتان را از بین این مدل های متنوع با توجه به فرم صورت و سایر ویژگی های ظاهری تان انتخاب نمایید.

مدل شینیون باز دخترانه برای دختران جوان با گردن بلند و قد بلند انتخابی مناسب و ایده آل است زیرا این مدل شینیون مانند شینیون های بسته روی سر جمع نمی شود و موها به صورت باز در قسمت گردن یا روی شانه می ریزند که در این صورت بلندی گردن پوشانده می شود و قد شما نیز نرمال و طبیعی تر به نظر می رسد.
مدل شینیون دخترانه باز همچنین در انواع مدل های فر و لخت موجود است و اگر شما تمایل دارید موهایتان را به صورت حالت دار در اطراف شانه هایتان بریزید بهتر است شینیون مو فر را انتخاب نمایید.
شینیون باز به صورت لخت نیز زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد و اگر موهای شما رنگی بی نظیر داشته باشد چهره تان با این مدل آرایش مو زیباتر خواهد شد و عیب های موجود در ظاهر شما کمتر به نظر می رسند.
برای زیبایی بیشتر شینیون های باز همچنین می توانید از بافت مو و وسایل تزیین کننده مو در بین آرایش موهای خود استفاده کنید که در این صورت شینیون مویی حرفه ای و متفاوت خواهید داشت.
اگر تمایل دارید از بافت مو در بین شینیون موی باز استفاده نمایید بهتر است بافت مو را در قسمت جلو یا پشت و یا کنار موهایتان بزنید.

 

آموزش تخصصی شینیون ویژه محرم

شروع ثبت نام کلاس های شینیون ویژه محرم سال 98 با خانم بهارک آذری پور
 آموزش تکنیک های جدید
 آموزش بروزترین شینیون های 2019
 از مبتدی تا پیشرفته
تمرین و رفع اشکال

 

 مرکز آموزش شینیون مو بهارک

آموزش شینیون مو تخصصی و تکنیک های موآرایی، انواع مدل براشینگ مو را به راحتی از  بهترین و حرفه ای ترین مدرس شینیون مو در تهرانپارس بیاموزید

 

 پشتیبانی به صورت کلاس های رفع اشکال رایگان

 

آدرس مرکز آموزش شینیون مو بهارک

 

 

جهت شرکت در کلاس های مرکز آموزش شینیون مو بهارک تماس بگیرید

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

یکشنبه 07 مهر 1398 - 05:43:47
واقعا قشنگه
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: