چهارشنبه 02 آبان 1397 - 13:02:05

آموزش آرایش چشمان افتاده

 

آرایش چشمان بی حالت

آرایش چشم پلک های افتاده

 


 

درحالیکه تمام مدل های چشم از چشمان بادامی تا چشمان گرد یا چشمان رو به بالا یا رو به پایین زیبا هستند، امّا گاهی اوقات شاید شما فکر کنید که آرایش برای چشم های پلک افتاده کار بسیار دشواری است. بله، آرایش چشم دودی و خط چشم دنباله دار می توانند یک چالش خیلی جدی برای چشمان افتاده باشند. به علاوه، انگار حتی همه تکنیک های آرایشی برای این مدل خاص چشم، کامل و مناسب نیست. و چیزی که شما نیاز دارید، آموزش هایی خاص برای چشمان افتاده یا بی حال است. حالا ما در این مقاله از سایت آرایشی رژلب برای شما یک آموزش آرایش برای چشمان افتاده را آماده کرده ایم. که این آموزش از سایه چشم تا آرایش ابروهایتان ادامه دارد. شما باید در ابتدا از اینکه آیا چشمانتان حالتی افتاده دارد یا نه مطمئن شوید، و بعد از آن به دنبال آرایش مناسب برای چشمان خود باشید. 

 

چشمان افتاده چه ویژگی هایی دارند؟


چشمان افتاده اغلب به این صورت شناخته شده اند که فضای قابل مشاهده پشت چشم آنها کم است. امّا در واقع سؤال اصلی اینجاست که چرا چشمان شما چنین حالتی دارد؟ وقتی شما دارای چشمان افتاده هستید، چروک هایی در گوشه چشمتان می افتد که فضای دید پلک شما را محدود می کند. در این حالت پلک های شما کم تر دیده می شوند و آرایش فعلی چشم شما به راحتی و خوبی دیده نمی شود.امّا مدل های دیگری برای آرایش چشمان افتاده وجود دارد که می تواند زیبایی را به شما هدیه کند.


چطور تشخیص دهیم که چشمان افتاده داریم؟


یک آیینه جلوی صورتتان بگیرید و مدل چشم هایتان را بسنجید که پلک های شما افتاده است یا خیر. آیا به چروک های گوشه چشمتان دقت کردید؟ آیا از زیر استخوان ابرویتان تا خطوط زیر چشم، پوستی آسیب دیده یا ناسالم دارید؟ اگر شما به این سؤال جواب مثبت داده اید، یعنی احتمالاً چشمان افتاده ای دارید. 

 

 

افتادگی پلک

 


چگونه چشمان افتاده را آرایش کنیم؟


افراد متخصص در آرایشگری معتقدند که ما نیازمند یک سری تکنیک های خاص آرایشی برای پلک های افتاده هستیم. خوشبختانه نکات آرایشی بسیار خوبی برای این مدل چشم وجود دارد. برای انجام آرایش چشمان افتاده می توانید، مراحل زیر را دنبال کنید:

 

  نکته اول برای آرایش چشمان افتاده:


 کسانی که پلک های افتاده ای دارند، بهتر از هر کس دیگری می دانند که وقتی سایه بالای پلک هایشان کثیف و نامرتب می شود، چقدر آزار دهنده است. برای جلوگیری از این اتفاق، شما باید اول از پرایمر استفاده کنید تا این تغییر حالت پیش نیاید. به علاوه، شما می توانید از کانسیلر یا کرم پودر بجای پرایمر استفاده کنید. 

 

  نکته دوم برای آرایش چشمان افتاده:


اگر می خواهید که افتادگی پلک شما جلب توجه نکند، باید از سایه مات در بالای پلک خود استفاده کنید. رنگ های اکلیلی یا سایه های اکلیلی خود را برای قسمتی پایین تر، یعنی روی تخم چشم خود استفاده کنید. شما میتوانید از این سایه ها باهم استفاده کنید و از یک خط چشم براق در بالای خط مژه های خود استفاده کنید.

 

  نکته سوم برای آرایش چشمان افتاده:


برای روشن کردن گوشه داخلی چشم و ناحیه قوس ابروهایتان از رنگهایی با درخشش کمتر استفاده کنید.

 

  نکته چهارم برای آرایش چشمان افتاده:

چشمان افتاده، دارای حالتی است که هنگام باز شدن چشمان، قادر به دیدن پلک هایمان نیستیم. بنابراین باید یک مدل آرایشی را انتخاب کنیم که این مشکل را به حداقل برسانیم. 

 

  نکته پنجم برای آرایش چشمان افتاده:


آرایش پلک های افتاده، خیلی سریع می تواند کثیف شود. مخصوصاً پس از استفاده از خط چشم و ریمل این اتفاق بیشتر پیش می آید. برای اینکه از این اتفاق ناخوشایند، جلوگیری کنیم، باید از لوازم آرایش ضد آب استفاده کنیم.

 

  نکته ششم برای آرایش چشمان افتاده:


شما می دانید که آرایش چشمان افتاده، گاهی اوقات بسرعت می ریزد یا کدر می شود. برای تجدید آرایش چشم خود باید از یک خط چشم کوچک در درون گوشه چشم استفاده کنید.


 

  نکته هفتم برای آرایش چشمان افتاده:


چشمان بی حالت یا پلک افتاده، فضای زیادی برای آرایش کردن و کار روی چشم خود ندارند. پس تا جایی که ممکن است باید از خط چشم های باریک و باریک تر استفاده کنند تا جا برای سایه خود داشته باشند. امیدواریم با یادگیری آموزش آرایش چشمان افتاده بتوانید چشمان خود را جذاب تر و گیراتر از همیشه کنید. 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: