پنجشنبه 01 مرداد 1394 - 23:44:15

چطور پوستی جوان و شاداب داشته باشیم؟

همه ما می خواهیم پوستی شاداب و جوان داشته باشیم. بسیاری از خانم ها برای به دست آوردن پوستی جوان تر تن به جراحی های زیبایی داده و حتی خانم هایی هم از سنین جوانی با مشکلات پوستی گریبانگیرند که باعث می شود پوست آن ها پیرتر به نظر برسد. تغییراتی که در شیوه زندگی به وجود می آید، استرس، محصولات شیمیایی، غذاهای ناساالم و قرار گرفتن در آفتاب نیز در پیر نشان دادن پوست موثرند. بیشتر مشکلات پوستی با کمی توجه و مراقبت برطرف می شوند که برخی از آن ها عبارتند از: لکه های تیره روی پوست، چاله های بزرگ روی صورت، پوست خشک و خطوط چهره که در این مقاله به روش هایی برای برطرف کردن این مشکلات می پردازیم:

 

روش های درمان:

1.      لکه های تیره (کک و مک) :  این لکه ها بیشتر روی بینی و گونه ها به وجود آمده و دلیل اصلی آن ها در معرض اشعه های خورشید قرار گرفتن می باشد. برای جلوگیری از این لکه ها می بایست همیشه از ضد آفتاب، عینک و کلاه استفاده کنید تا پوستی  شاداب، سالم و جوان داشته باشید. اگر شما از سفید کننده استفاده می کنید تا این لکه ها را بپوشانید، آن ها را با قرار گرفتن در معرض خورشید بدتر می کنید. پس برای این که کک ومک های پوستی تان را رفع کنید به جای کرم های سفید کننده که تنها لکه ها را می پوشانند از آنتی اکسیدان ها استفاده کنید تا این لکه ها را از بین برده و از به وجود آمدن مجدد آن ها نیز جلوگیری کنند.

2.      جای جوش و چاله های پوستی: این سوراخ ها به دلیل کمبود کلاژن در پوست به وجود می آیند. هرچه کلاژن پوست شما کمتر شود احتمال به وجود آمدن این لکه ها بیشتر و از بین رفتن آن ها کمتر می شود. پس برای تمیز کردن پوست خود و منافذ آن از ژل ها و کرم های قوی استفاده کرده و برای درمان آن ها از اسید سالیسیلیک کمک بگیرید.

3.      پوست خشک: داشتن پوست خشک به معنی این است که یا شما به صورت مادرزاد با آن به دنیا آمده اید یا آب کافی نمی نوشید و یا از کرم های قوی بدن استفاده می کنید. در هر کدام از این حالات داشتن پوست خشک باعث به وجود آوردن چروک و پیر نشان دادن افراد می شود. پس در قدم اول آب زیاد بنوشبد، همچنین می توانید از کرم هایی که حاوی اسید هیالورونیک هستند استفاده کنید که آب را به سطح پوست رسانده و باعث آبرسانی به آن شوند.

4.      خط چهره: این خطوط معمولا به دلیل کهولت سن ایجاد می شوند ولی یکی از دلایل اصلی به وجود آمدن آنها کمبود آب بدن و به خصوص در سطح پوست است. همچنین از دلایل دیگری که در به وجود آوردن این خطوط موثرند می توان کمبود کلاژن و خندیدن زیاد را نام برد. اگر شما جز کسانی هستید که خط چهره در صورت خود دارید باید بدانید که استفاده از کرم های قوی به شما کمک نخواهد کرد بلکه باید از سرم پپتید استفاده کنید تا پوست شما سلول های بیشتری تولید کرده و کلاژن شما نیز افزایش یابد، بدین صورت خطوط صورت شما نیز کاهش می یابند.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

برای مشاهده فیلم های آموزشی مراقبت های پوست و پاکسازی پوست اینجارا کلیک کنید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: