یکشنبه 12 آبان 1398 - 17:10:14

پاک کردن تاتو – فی ریموال

 

آیا امکان پاک کردن تاتو و هاشور ابرو وجود دارد؟

معرفی یکی از بهترین متخصص های فی ریموال

 

انجام فی ریموال در مرکز تخصصی دریا حسینی

 


ممکن است پس از انجام تاتو یا میکروبلیدینگ، به هر دلیلی احساس پشیمانی کنیم و تصمیم به از بین بردن آن بگیریم. احتمالا برایتان سوال پیش می آید که آیا روشی برای پاک کردن تاتوی قدیمی وجود دارد؟ آیا پاک کردن تاتو با درد و خونریزی همراه است؟ عواقب پاک کردن تاتو و میکروپیگمنتیشن چیست؟ در ادامه این مطلب از سایت رژلب با ما همراه باشید تا به کلیه سوالات شما پاسخ دهیم.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که معمولا 70 درصد افرادی که اقدام به پاک کردن هاشور ابرو می کنند، در این دسته افراد پشیمان قرار دارند. دسته دوم اما اعتقاد دارند که پیگمنت آرتیست، کار هاشور ابرو آن ها را به خوبی انجام نداده است. در واقع از طرح هاشور ابروی خود رضایت ندارند و در صدد هستند که آن را پاک کنند. گروه سوم نیز افرادی هستند که پس از انجام تاتو متوجه می شوند نسبت به آن حساسیت دارند و باید نسبت به برداشتن آن اقدام کنند.

 

پاک کردن تاتو در غرب تهران

 

آیا امکان پاک کردن تاتو وجود دارد؟


شرایط پاک کردن تاتو در رنگ های مختلف، متفاوت می باشد. معمولا رنگ های سیاه و قهوه ای قابلیت پاک شدن راحت تری نسبت به رنگ های تناژ قرمز دارند. اغلب پاک کردن رنگ های قرمز با مشکلاتی همراه است و این رنگ دیرتر به روش های از بین بردن تاتو پاسخ می دهد. پاک کردن رنگ های سبز و آبی نیز در حین پاک کردن با مشکلاتی مواجه خواهد شد. اما از آن جایی که هاشور ابرو معمولا در رنگ های قهوه ای و سیاه صورت می گیرد، احتمال پاک شدن راحت تر آن وجود دارد.
فرآیند پاک کردن تاتو و هاشور ابرو از انجام اولیه آن مشکل تر و حساس تر است. به همین دلیل حتما باید تحت نظر متخصص انجام شود. امروزه روش های بسیاری برای فی ریموال به بازار عرضه شده اند که کمترین عوارض را به دنبال دارند. اگر برای انجام پاک کردن تاتو به دنبال یک متخصص حرفه ای هستید، پبشنهاد وب سایت رژلب به شما سرکار خانم دریا حسینی است. جهت بهره مندی از خدمات یا شرکت در کلاس های تخصصی ایشان می توانید با شماره درج شده تماس حاصل نمایید.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: