چهارشنبه 04 مهر 1397 - 14:57:49

وسایل طراحی ناخن چیست؟

انواع وسایل طراحی ناخن

معرفی ابزار طراحی ناخن

 

وسایل طراحی ناخن که به آن احتیاج دارید

وسایل طراحی ناخن زیادی  در مارکت ها وجود دارند. در این مقاله از سایت آرایش و زیبایی رژلب، در مورد  وسایل طراحی ناخن چیست؟ صحبت میکنیم.

 

 برچسب و استیکر

این برچسب ها دارای چسب خیلی قوی هستند. باید آنها را روی لاک و یا ناخنی که خشک شده بگذارید و با برق ناخن یا تاپ کات، ان را روی ناخن فیکس کنید. این استکیرها در طرح های مختلف مثل گل یا کارتونی در اکثر مغازه ها وجود دارد.


 ابزارهایی برای گذاشتن نقطه و خط 
این ابزارها یکی از مهمترین ابزارها در طراحی ناخن به حساب میاد. این وسیله کشیدن خط و ناخن را برای شما سریعتر و راحتتر میکند. اصولا این ابزارها دارای 5 سایز مختلف هستند که هر کدام دارای دو سر متفاوت اند.

 

 سنگ و نگین تزیینی

در سایز ها، اندازه ها و رنگ های مختلف وجو دارند. این وسایل طراحی ناخن، درخشش و جلوه خاصی به ناخن میدهند.

 

 لمه های نواری برای ناخن 

این لمه ها به عنوان فرنچ ناخن روی ناخن در داخل کاشت قرار میگیرند و دارای رنگ ها و مدل های مختلفی در مارکت های امروز هستند.


  دانه ها و سنگ های برجسته 

این سنگ های ریز روی ناخن توسط  ژل قرارمیگیرند و حالت 3 بعدی به ناخن میدهند.


  اکلیل و پودرهای براق 

به جای لاک های اکلیلی که پاک شدن آنها خیلی سخت و دشوار است میتوانیم از این پودرها و اکلیل های متنوع داخل کاشت استفاده کنیم. به عنوان تیپ فرنچ یا حتی طراحی نقطه ای از این پودر ها استفاده میکنیم.  مزیت این پودرها این است که داخل کاشت قرار میگیرند و با ژل کاور میشوند به همین دلیل میتوانیم تا زمان ترمیم از این طراحی استفاده میکنیم.

 

ابزار ضروری طراحی ناخن

 

  لاک 

همیشه مدل های مختلفی از لاک رو داشته باشید تا بتوانید از رنگ های مختلف برای طراحی هاتون استفاده کنید. رنگ مشکی و سفید جز اصلی ترین رنگ ها به حساب میاند که باید همیشه جز لاک هاتون داشته باشید. لاک های جدیدی که هر روز به مد اضافه میشود را امتحان کنید. لاک های آینه ای یا کروم، براق و اکلیلی. در حال حاضر لاک هایی که خیلی امروزه روی بورس هست لاک های آینه ای و کروم به خصوص در رنگ نقره ای است.
 

 مهرهای طراحی 

این مهر ها دارای طرح ها و شکل های مختلفی هستند که شما میتوانید با فشار دادن روی ناخن و لاک از این طرح ها استفاده کنید.

 

  لاک بیس و پایه و برق ناخن 

تاپ کات ها یا برق ناخن ها بیشتر برای دوام بیشتر ناخن استفاده میشود. و برق خاصی به ناخن ها میبخشد. لاک های بیس و پایه بیشتر برای تغذیه ناخن و همچنین استحکام ناخن ها بکار میاد. همچنین بعضی از این لاک ها بهتر است قبل از شروع طراحی و زدن لاک استفاده شود.


  خلال دندان

خلال دندان ها برای پاک کردن اضافی لاک در گوشه های ناخن و کشیرن نقطه ابزار کارآمدی به حساب می آبند.

 

 قیچی و موچین

موچین برای گذاشتن سنگ های تزیینی روی ناخن وسیله ای سبک و راحتی به حساب مباد. همچنین از قیچی برای بریدن نوارهای تزیینی و استکیرها استفاده میکنیم.



 لاک پاک کن

همیشه سعی کنید در کیف خود لاک پاکن داشته باشید. پدهای لاک پاکن وسیله های خوبی برای پاک کردن ناخن ها به حساب می ایند همچنین این پدها شامل مواد طبیعی هستند نه مواد شیمیایی مثل استون. البته برای ناخن های کاشت بهتر است از لاک پاکن هایی که مخصوص این ناخن ها هستند استفاده شود. 



 گوش پاک کن و پد آرایشی

با داشتن این ابزارها و اغشته کردن ان به استون خیلی راحت لاک هاتون رو پاک کنید.



انواع قلم های طراحی ناخن

این قلم ها در سایز های مختلف کمک شایعی به کشیدن طرح ها میکنند.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: