دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 - 23:38:15

اکستنشن مو بدون آسیب به مو

اکستنشن کردن موها

معرفی تکنیک جدید اکستنشن مو بدون آسیب

  

 

 اکستنشن مو چیست؟

به افزایش طول و حجم مو با کمک گرفتن از موی طبیعی یا مصنوعی که به صورت خارجی به موها وصل میشوند، اصطلاحاً اکستنشن مو می گویند.

 

 موی اکستنش طبیعی با مصنوعی چه تفاوتی دارد؟

دو نوع عمده اکستنشن مو وجود دارد:

 موهای طبیعی انسان

 موی مصنوعی

اکستنشن موی طبیعی مزایای زیادی دارد، امّا هزینه آن نسبت به موی مصنوعی نسبتاً بالاتر است. اگر موی مصنوعی جنس خوبی داشته باشد، خوب است که به عنوان هایلایت یا مش میان موهای اصلی خودتان قرار گیرد تا تفاوت آن نسبت به موهای طبیعی کمتر به چشم بیاید.

 روشهای متعددی برای اتصال این موها وجود دارد. اکستنشن مو می تواند موها را پرتر و سالم تر نشان دهد و حتی برای بعضی افراد دچار ریزش مو هستند یا موهای نازکی دارند، یک جایگزین محسوب می شود. نکته مهم درباره اکستنشن مو، نوع این اتصال آن است و در اکثر روش ها این اتصال، آسیب شدیدی به موهای اصلی وارد می کند. 

با اکستتنشن مو، شما می‌توانید طول موهایتان را حداکثر 26 یا 30 سانتی‌متر بلندتر کنید. به این نکته توجه کنید که هرچه طول موهای مصنوعی و مقدار آنها بیشتر باشد، فشار بیشتری به پوست سرتان می آید، چون وزن این موها زیاد خواهد شد. فشار زیاد ممکن است، باعث آسیب و ریزش موهای طبیعی و کم‌ پشت شدن آنها شود. بهترین طول موی اضافه شده برای خانمی که قد متوسطی دارد، 22سانتی‌متر یا کوتاهتر از آن است. موهای مصنوعی را درست مانند موهای طبیعی می‌توانید، بشویید و نرم‌کننده بزنید. شامپوها و لوسیون‌های خاصی برای موهای اضافی در بازار موجود است که از آنها می‌توانید در هنگام خواب، شنا و… برای زیبایی و حفاظت بیشتر موها استفاده کنید. بیشتر اکستنشن‌ها حدود 3 تا 4 ماه لابه‌لای موهای شما دوام می‌آورند. البته دوام این موها بستگی به نظر فرد و نحوه مراقبت از آنها دارد. اگر بخواهید بدانید که این موها پس از چه مدت از کف سر فاصله می‌گیرند، باید گفت که سرعت رشد موها در ماه، تقریباً حدود 52/1سانتی‌متر و در سال حدود 15سانتی‌متر است. هرچه سن شما بیشتر باشد، سرعت رشد موهایتان کاهش می‌یابد، بنابراین موها دیرتر از کف سر شما فاصله می‌گیرند.

 

 اکستنشن مو بدون آسیب و موقت

اکستنشن تیپی یا اکستنشن استیکری، دسته مویی به طول ٤-٥ سانت می باشد که با نوعی کراتین که نیاز به حرارت ندارد نصب می شود. اکستنشن موی موقت، برای سفر، عروسی و مواردی که زمان کوتاهتری دوست داریم، اکستنشن روی سرمان باشد مناسب است که به راحتی با ریموور مخصوص جدا می شود. اکستنشن موی موقت، زمان بسیار کمی برای نصب می گیرند و هیچ گونه برجستگی بر خلاف روش لاینی ندارد.

 

 

 

اکستنشن لاینی

 

اکستنشن مو

اکستنشن با موی طبیعی

 

 

 

اکستنشن لیزری

 

اکستنشن مو جدید


  اکستنشن مو با چسب یکی از روش های قدیمی اکستنش مو بوده که هم اکنون به دلایلی منسوخ شده است. درواقع اکستنشن با چسب، سنگینی و فشار زیادی به موهای اصلی وارد میکند. هنگام برداشتن موها نیز، موی اصلی فرد، ممکن است کنده شود، تا جاییکه اغلب مشتری را مجبور به کوتاهی کامل موها میکند. 

  روش میکرورینگ یا اکستنشن با مهره از روش اکستنشن با چسب مضرات کمتری دارد؛ امّا با این وجود معایب خاص خود را دارد. وجود میکرورینگ در سر بعضی از افراد ایجاد حساسیت میکند و همچنین حجم سنگینی روی مو ایجاد می کند و هنگام شانه و براشینگ عموماً مشکل زا می شود، این در حالیست که در روش اکستنشن با لیزر، چون تارهای مو بدون هیچ ابزاری و با یک تکنیک خاص به مو متصل می شود، هیچ گونه فشار یا کسیدگی به موها وارد نمی شود.


 اکستنشن مو با لیزر، روی موهای چتری نیز، قابل نصب است؛ بدون اینکه اکستنشن موی شما تشخیص داده شود. این نکته مورد توجه بسیاری از خانم ها قرار گرفته؛ زیرا در بسیاری از روش های اکستنشن این امکان وجود ندارد و یا اگر هست اتصال اکستنشن قابل مشاهده است و قائدتاً زیبایی و ظرافت کافی را ندارد.

 

 

 جدیدترین روش اکستنشن، اکستنشن با لیزر:

خانم شبنم حضرتی از جمله اساتید با سابقه در زمینه اکستنشن مو با لیزر است. شبنم حضرتی دارای گواهینامه بین المللی در زمینه اکستنشن مو هستند. اکستنشن مو با لیزر یکی از جدیدترین روش های اکستنشن است که دارای مزایایی متفاوت نسبت به تمامی روش های اکستنشن است:


  در این روش تنها 10 الی 15 درصد از موی فرد درگیر اکستنشن می شود.

  نصب اکستنشن در این روش، بسیار ظریف تر از روش های دیگر است و نزدیک به ریشه می باشد؛ همین باعث می شود، تشخیص آن نسبت به موی سر، تنها با لمس کردن و باز کردن مو امکان پذیر باشد.

  ماده وصل اکستنشن مو با لیزر، کراتین است که نوعی چسب بی ضرر بر گرفته از ساختار اصلی موهاست.

  اکشتنشن با لیزر به راحتی با ریمور از سر جدا می شود و موها هیچ گونه ریزشی ندارند.

  با این روش می توانید به راحتی موهای خود را شینیون یا دم اسبی کنید، زیرا جای نصب اکستنشن اصلاً شما مشخص نیست.


 

 

 شماره تماس با شبنم حضرتی

برای کسب اطلاع از کلاس های آموزش اکستنشن یا استفاده از خدماتی که شبنم حضرتی در سالن زیبایی ارائه می دهند، می توانید با شماره های   ,  تماس حاصل فرمایید.

 

 

 آدرس سالن شبنم حضرتی

 

 تهران خیابان فرشته - خیابان  آفریقای شمالی -ساختمان مدرن الهیه- طبقه سوم اداری- سالن زیبایی دوورا

 

 

 

 

 

 

 @

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (7)

میشه لطفا شماره این آرایشگاهی که زدین مشاوره میده راجع به امکان انجام اکستنشن بفرمایید
از روش رافل برای اکستنشن خوشحال شدم واستقبال کردم اگر امکان دارد بگویید برای مو های کم پشت مناسب است لطفاً چند تصویر اکستنشن با این روش را نشان دهید
دلیل عدم توضیح راجع به روش رافل چیه؟ مشتری باید بدونه با چی مواجه میشه.میخواد پول بده! کسی هم قرار نیس کار یا روش مورد استفاده شما رو بدزده! نهایتش اینه که مضرات یا مزایای این روش رو خودش سرچ میکنه.خوبه که همیشه به مردم در هر حرفه ای هستیم آگاهی بدیم.ممنون از سایر مطالب
چهارشنبه 03 دی 1393 - 00:48:46
سلام من مقدار زیادی لمه مو احتیاج دارم میخواستم ببینم از خود شما باید تهیه کنم یا خیر؟؟؟
با سلام من موهام 3 سانتی متر هستش میشه اکستنشن بشه ؟
من حدود سه هفته پیش رفتم پیش خانم مرادی وبا روش دوخت موهامو اکستنشن کرد و بقدری جنس موها بد بود و درهم گره میخورد که دراوردم و اصلا راضی نبودم ! خیلی پشیمونم چون 850 هم دادم
سه شنبه 06 آبان 1393 - 17:43:56
سلام سایتتون خیلی خوبه...فقط هزینه کاراتونو محبت کنید ممنون میشم

نظرات دیگر (13)

ندا جان اونی که شما میگی اسمش اکستنشن با لمه یا لمینت هستش.
به غیر از مو چی میشه به مو اکستنشن کرد؟ من کسی دیدم ک تار های شبیه مو ولی از جنس زری به مو هاش وصل کرده بود،
slm.roya man mohaee ke migio mitonam azat bekharam mail bede.age hanoz darish
سلام . دوستانی که علاقه مند به اکستنشن مو هستند میتوانند با تلفن همراه اینجانب تماس بگیرند تا این کار را با متد جدید اروپایی 100 طبیعی در محل برای آنها انجام بدهم .
سلام ميخواستم بدونم حدوداًچقدر هزينه اي مدل اكستنشن رافل ميشه. ممنون
در خواست شماره تماس
رویا: عزیزم متاسفانه خیر نمیتونیم بخریم ازتون.
elahe:عزیز دلم برای اطلاعات دقیقتر و همینطور دیدن نمونه کار و مشاوره تخصصی لطفا با ما تماس بگیرین .:
شیما : عزیزم برای اموزش لطفا تماس بگیرین.
سلام . میخواستم بدونم شما مویی که برای اکستنشن استفاده شده رو میخرید ؟ کلا 2 روز روی سر بوده و کاملا نو و موی طبیعی هست
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: