چهارشنبه 01 خرداد 1398 - 15:43:23

بهترین روش اکستنشن مو

بهترین مرکز اکستنشن مو الهیه

رنگ و اکستنشن موی حرفه ای در شمال تهران

 

 

 انواع اکستنشن مو

1- اکستنشن مو با استفاده از موی طبیعی
استفاده از موی طبیعی در اکستنشن توجه بیشتری را در مخاطب ایجاد می کند، قیمت این موها بالا می باشد و همچنین اکستنشن موی طبیعی مانند موی خودتان قابلیت رنگ و دکلره و هایلایت کردن و.. را شامل می شود.دوام اکستنشن با موی طبیعی بستگی به میزان رشد موی شخص از 3 ماه تا 6 ماه می باشد، اما هر45 روز یکبار باید توسط متخصص، ترمیم انجام شود.برای تشخیص طبیعی بودن با آتش زدن چند تارمو از بوی سوختن مو میتوان متوجه شد،موهای که تارهای ضخیم دارند طبیعی نیستند.

2- اکستنشن مو با استفاده از موی مصنوعی
در این روش طول موی اضافه شده را باید حداکثر 30 سانتی متر بلند کنید، مقدار بیشتر از این وزن مو رو زیاد می کند و به پوست سر فشار وارد می کند و باعث ریزش موهای طبیعی و کم پشتی می شود. بهترین طول متوسط برای موی اضافه شده مصنوعی 22 سانتی متر می باشد.مدت زمان این نوع اکستنشن حدود 3 الی 4 ماه است و فاصله گرفتن آن ها از کف سر بستگی به سرعت رشد مو و سن شما دارد هرچی سن بیشتر باشد دیرتر فاصله موی مصنوعی از کف سر فاصله می گیرد.

 

 بهترین مدرس اکستنشن مو خیابان فرشته

 شبنم حضرتی علاوه بر اکستنشن خدماتی چون: کراتینه و احیاء مو نیز انجام می دهند. کراتین مو ، بدلیل استفاده از محصولات  LUXLISS و برند BRASILCACA با دوام و ماندگاری بسیار بالایی همراه است. این دو برند جزء بهترین مواد برای کراتین مو هستند.
برند ایتالیایی she شی، برترین تولید کننده اکستنشن موی طبیعی است که خانم شبنم حضرتی از جمله اساتید با سابقه در زمینه کار با این برند از اکستنشن موی طبیعی است. شبنم حضرتی دارای گواهینامه بین المللی در زمینه اکستنشن مو هستند. 


برای کسب اطلاع از کلاس های آموزش اکستنشن شبنم حضرتی  می توانید با شماره های   ,  تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

 @

 

 

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: