یکشنبه 16 تیر 1398 - 15:38:45

خدمات تخصصی کراتین مو در الهیه

 

کراتین و احیاء مو تخصصی در الهیه

 کراتین مو شمال تهران

 

 

 

مزایای کراتین و احیاء مو چیست؟

مو یکی از شگفت انگیز ترین و مهمترین عنصر زیبایی در خانم ها می باشد تقریبا تمام خانم ها تجربه تغییر رنگ مو را داشته اند رنگها اغلب از مواد شیمیایی درست می شوند و می توانند آسیب های جدی به موها برسانند یکی از روشهای  محبوب تغییر دادن رنگ مو، دکلره کردن مو می باشد. اما دکلره باعث آسیب دیدن موها می شود

کراتینه کردن مو از جمله روش هایی برای صاف و لخت کردن مو است که افراد زیادی از این روش استفاده می کنند و یا به دنبال انجام آن هستند. این عمل با استفاده از کراتین که نوعی پروتئین است انجام می پذیرد .

از مزایای کراتینه مو این است که دیگر لازم نیست ساعات طولانی را صرف سشوار کشیدن موهایتان کنید .

موهای شما پس از کراتین رطوبت خود را دوباره بدست آورده و دیگر به نظر خشک نخواهد آمد.
 

 

بهترین مرکز کراتینه در شمال تهران


در مرکز کراتین مو رمیسا میرزایی  با  استفاده از برترین برندهای کراتین و صافی مو ، تخصصی ترین خدمات کراتین و احیاء مو  با دوام و ماندگاری بسیار بالا انجام میشود.

اگر به دنبال بهترین مرکز کراتین و احیاء مو در شمال تهران هستید،  به شما  مرکز کراتین و رنگ و مش خانم رمیسا میرزایی را معرفی می کنیم. خانم رمیسا میرزایی متخصص و کارشناس رنگ و مش و همچنین احیاء مو، دوره دیده در کشورهای دبی، ترکیه و ایران هستند. ایشان در بیش از 20 لاین احیاء و دو لاین منحصر به فرد نسل جدید پروتئین تراپی و فیلر کلاژن در منطقه الهیه مشغول به فعالیت هستند.

 

جهت برقراری ارتباط با خانم رمیسا میرزایی بهترین مدرس کاربامواد و کارشناس کراتین و احیاء مو می توانید با شماره تلفن ذیل تماس حاصل کنید:

09354779686

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: