یکشنبه 18 فروردین 1398 - 16:24:17

چگونه موهای بلند و صاف داشته باشیم؟

بهترین مرکز کراتین و احیای مو در الهیه

چطور موهای بلندی داشته باشیم؟

 

 

چگونه موهای بلند و صاف داشته باشیم؟

اگر از تکنیک های مناسبی استفاده کنید، به آسانی می توانید موهای صافی  داشته باشید، اما توصیه می شود از اغلب ابزارهای گرمایشی مو استفاده نکنید، زیرا آنها  به موهای شما آسیب می رسانند و باعث خشکی آن می شوند.
البته با انجام مراحل زیر می توانید موهایی صاف و براق داشته باشید:

1.مراقبت از موهای خود
موهای خود را چند بار در هفته بشویید و روال شستشویی  که برای شما مناسب است را پیدا کنید.  مثلا بعضی افراد 2 تا 3 بار در هفته باید این کار را  انجام دهند، در حالی که دیگر افراد به خصوص افردی که موهایشان چرب است باید هر روز شسشو داشته باشند. هنگام شستشو موها از آب سرد استفاده کنید،زیرا آب سرد به شفافیت مو کمک می کند به طوری که موی شما ظاهری صاف و براق پیدا میکند

2. از شامپو بدون سولفات استفاده کنید
سولفات ها در بسیاری از پاک کننده ها یافت می شوند، از جمله مواد شوینده شستشو و غیره.  استفاده از این عنصر در موهای شما باعث زبری ، آسیب و صدمه به مو می شود.


3.استفاده از یک نرم کننده و مرطوب کننده
نرم کننده های مو با مرطوب نگه داشتن مو و حفظ آن بدون سوزش باعث نرمی و لطافت آن می شوند.بهتر است از نرم کننده های بدون سیلیکون استفاده کنید ، زیرا سیلیکون در موهای شما بعد از مدتی جذب می شود و باعث آسیب درآنها می شود،در عوض محصولی را انتخاب کنید که دارای گلیسیرین باشد زیرا یک لایه محافظتی  روی موهای شما ایجاد می کند.

4.شانه زدن
موهای خیس را با یک شانه دندانه دار به آرامی  مانند مسواک زدن شانه کنید،طوری که مو آسیب نبیند  و شکسته نشود.

5. ژل آلوئه ورا 
ژل آلوئه ورا  موهای شما را شگفت زده خواهد کرد، همانطور که می دانید آلوئه ورا 75 ماده غذایی شناخته شده دارد. این ژل حاوی آنزیم هایی است که منجر به رشد موهای سالم می شود و آن ها را صاف و نرم می کند. ژل آلوئه ورا ترکیب مشابه ای مانند کراتین دارد یعنی پروتئینی که اکثریت مو را تشکیل می دهد. بنابراین، ژل آلوئه ورا  به راحتی به مو نفوذ کرده و رطوبت لازم را فراهم می کند.

برای این منظور بهتر مراحل زیر را انجام دهید:

1. از چند قطعه ساقه ی آلوئه ورا ژل آن را استخراج کنید
2. سپس این ژل روی موهایتان بمالید.
3. بگذارید برای  30 دقیقه بماند و سپس با شامپو موهای خود را بشورید

 

 بهترین مرکز مراقبت و زیبایی مو، کراتین و اکستنشن مو خیابان فرشته

خانم شبنم حضرتی با استفاده از محصولات  LUXLISS و برند BRASILCACA کراتینه  و احیاء مو را انجام میدهند که دارای دوام و ماندگاری بسیار بالایی است. این دو برند جزء بهترین مواد برای کراتین مو هستند.
برند ایتالیایی she شی، برترین تولید کننده اکستنشن موی طبیعی است که خانم شبنم حضرتی از جمله اساتید با سابقه در زمینه کار با این برند از اکستنشن موی طبیعی است. شبنم حضرتی دارای گواهینامه بین المللی در زمینه اکستنشن مو هستند. 


برای کسب اطلاع از کلاس های آموزش اکستنشن شبنم حضرتی یا استفاده از خدمات می توانید با شماره های   , تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

 @

 

 

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: