سه شنبه 20 فروردین 1398 - 16:23:44

اکسپلوژن آبرسانی مو

آبرسانی و صافی مو در الهیه

مرکز تخصصی اکستنشن مو آبرسانی و صافی مو در الهیه

 

 

اکسپلوژن آبرسانی مو چیست؟

اکسپلوژن آبرسانی مو موضوع تازه ای نیست و درمان های مختلفی برای آن در نظر گرفته شده است ،ازآنجا که مو از پوست سر روغن و رطوبت جذب نمی کند بنابراین خشک می شود، به همین دلیل حداقل هفته ای یکبار باید آبرسانی موهای خود را انجام دهید.

یکی از ابزارهای رطوبتی مو LOC است، LOC یک سیستم سه مرحله ای است و اصطلاح "LOC" به معنای مایع روغن و کرم است.
گام اول اینکه یک مایع  مرطوب کننده تهیه کنید و روی ریشه و ساقه موهای خود بمالید. شما حتی می توانید از آب به عنوان پایه مایع خود استفاده کنید. صرفنظر از این، هر محصولی که برای ابرسانی موهای خود استفاده می کنید، برای نتایج بهتر باید بر پایه آب تشکیل شده باشد.
گام دوم  باید مقدار کمی روغن به قسمت هایی از موهای خود بمالید تا رطوبت گام اول را حفظ  کنید.  از روغن هایی استفاده کنید که سطوح موهای شما را تخریب نکنند.
در گام آخر، از یک کرم مرطوب کننده برای موهای خود استفاده کنید ،این کار موهای شما را نرم و درخشان میکند.


نکات ویژه برای آبرسانی به مو

موهای افراد مختلف متفاوت هستند، مهم ترین جنبه  برای مراقبت از موهای خشک و شکننده شامپو ومرطوب کننده ای است که انتخاب می کنید. بنابراین بهتر است از محصولات مراقبت مو که برای موهای خشک طراحی شده است استفاده کنید.البته از متخصصان مو و سالن های آرایشی که این خدمات را ارائه می دهند بهتر است استفاده شود. به عنوان مثال: شامپو تغذیه کننده مو، پودر مطبوع کننده و غیره که  از محصولات و خدمات این وب سایت  استفاده کنید.این محصولات مرطوب کننده را باید روی موهای خود5-3 دقیقه  ماساژ دهید سپس آنها را بشورید .برای اضافه کردن و ایجاد رطوبت اضافی، یک دوره درمان با فرمول و محلول های روغنی مانند روغ نارگیل،ارگان و گلیسیرین نیز می توانید انجام دهید.

از ویتامین های مکملی که به صورت روزانه مصرف می کنید ،می توانید برای موهایتان به کارببرید مکمل هایی مانند:ویتامین های B ، اسید فولیک، منیزیم، گوگرد، سیلیس، روی و بتا کاروتن که، برای آبرسانی به موهای عالی هستند.

 

در چه مواردی از اکسپلوژن آبرسانی مو استفاده می شود؟

موهای با کیفیت پایین
 کمبود استاده از روغن طبیعی روی مو
 قرار گرفتن در معرض شدت آب،شدت آب به مو آسیب می رساند و آنها را خشک و تغییر حالت می دهد.
 کلر موجود در استخر، باعث خشکی و آسیب رسیدن به موهای شما می شود بنابراین باید از تاثیرات کلر روی موهای خود محافظت کنید.

 

 بهترین مرکز مراقبت و زیبایی مو، کراتین و اکستنشن مو خیابان فرشته

خانم شبنم حضرتی با استفاده از محصولات  LUXLISS و برند BRASILCACA کراتینه  و احیاء مو را انجام میدهند که دارای دوام و ماندگاری بسیار بالایی است. این دو برند جزء بهترین مواد برای کراتین مو هستند.
برند ایتالیایی she شی، برترین تولید کننده اکستنشن موی طبیعی است که خانم شبنم حضرتی از جمله اساتید با سابقه در زمینه کار با این برند از اکستنشن موی طبیعی است. شبنم حضرتی دارای گواهینامه بین المللی در زمینه اکستنشن مو هستند. 


برای کسب اطلاع از کلاس های آموزش اکستنشن شبنم حضرتی یا استفاده از خدمات می توانید با شماره های   , تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

 @

 

 

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: