چهارشنبه 16 آذر 1401 - 13:51:45

بهترین مرکز احیاء و کراتین مو

مرکز کراتین مو در فرمانیه

کار احیا با جدیدترین مواد و متد روز دنیا در سالن جودکی 

 

 

خانم جودکی بهترین آرایشگر در منطقه فرمانیه تهران. برای بهره مندی از خدمات ایشان با شماره زیر تماس بگیرید

 

احیا مو چیست؟

به طور طبیعی در موهای شما پروتئینی وجود دارد که باعث صاف شدن و درخشندگی موها می‌گردد. در افرادی که موهای فر یا وز دارند، این پروتئین به میزان کافی جهت نرم کردن ساختمان مو وجود ندارد. کراتین و یا احیا کردن مو که با جایگزین کردن محتوای کراتین مو عمل می‌کند. می‌تواند موهای فر را صاف و نرم کرده و آن‌ها را به‌ مدت چند ماه براق و بدون پیچش نگه ‌دارد. در مرکز احیا مو میتوانید موهای خود را با استفاده از مواد مرغوب احیا کنید.
هنگام کراتین‌ کردن موها، محلولی استفاده می‌شود که باعث ترکیب کراتینه با موها می شود و آسیب‌های کوتیکول‌ مو را ترمیم می‌کند . در نتیجه انجام کراتین مو ، موجب براق ‌شدن و کاهش وز شدگی موها می شود. احیا مو یک فرآیند شیمیایی است که موهای ضعیف شده را صاف و درخشان می کند. نتیجه کراتین مو می تواند تا شش ماه دوام بیاورد و تا شش ماه پس از انجام کراتین مو در مرکز احیا مو ، موهای شما صاف و درخشان باشد. انواع مختلفی از کراتین مو وجود دارد. و اینکه از کدام روش کراتین مو استفاده شود به مدل موهای شما بستگی دارد.

 

 

مرکز کراتین مو درپاسداران

 

 

 

 

سالن زیبایی خانم ندا موسوی از بهترین سالن های پاسداران با تجربه بالا در تمامی لاین های آرایشی. برای بهره مندی از خدمات ایشان با شماره زیر تماس بگیرید

 بهترین مرکز احیا و کراتین مو در خیابان فرشته

در بهترین مرکز احیا مو یک نوع خدمات برای همگان توصیه نمیشود. در واقع با توجه به نیاز موهای شما ، بهترین مواد احیا و صافی به شما مشاوره داده می شود.در مرکز احیا مو، ویتامینه کردن موها راهی قدیمی برای احیای موهای آسیب دیده می باشد. مو معمولا در اثر رنگ و دکلره کردن به صورت مداوم و یا تغییر آب و هوا آسیب می بیند. برای رفع آسیب ها و تقویت موها می توانید از روش ویتامینه کردن استفاده کنید. ویتامینه کردن مو در واقع راهی برای آبرسانی به موهاست. چربی موجود در مواد ویتامینه باعث تقویت بافت های چربی و طراوت موها می شود. با مراجعه به مرکز احیا مو می توانید موهای خود را ویتامینه کنید و موهایی باطراوت و زیبا داشته باشید.

 کراتینه مو دربا  استفاده از محصولات  LUXLISS و برند BRASILCACA با دوام و ماندگاری بسیار بالایی همراه است. این دو برند جزء بهترین مواد برای کراتینه مو هستند. 

 

 

کراتین احیا کننده مو چیست؟

کراتین احیا کننده مو به این معنا است که با استفاده از کراتین مایع که اصلی ترین پروتئین در بافت مو می باشد، موقتاً نرمی و صافی به موهای صدمه دیده بر می گردد، اگر در حال حاضر شما هم از موهای وز و خشک رنج می برید

 

 

برای کسب اطلاع از کلاس های آموزش کراتین مو مائده عرب و رمیسا میرزایی یا استفاده از خدمات تخصصی می توانید با شماره های درج شده در کادر تماسشان، ارتباط حاصل کنید 

کار احیا با جدیدترین مواد توسط مدرس بین المللی و مدرس رسمی دانشگاه شهید بهشتی خانم رمیسا میرزایی 

 

 

جهت برقراری ارتباط با خانم رمیسا میرزایی بهترین مدرس رنگ و مش و کارشناس کراتین و احیاء مو می توانید با شماره تلفن ذیل تماس حاصل کنید:

اینستاگرام خانم رمیسا میرزایی


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: