یکشنبه 18 فروردین 1398 - 16:51:29

مراقبت و نگهداری صحیح از مو

بهترین مرکز مراقبت و نگهداری مو در خیابان فرشته

راههای مراقبت از موی سر

 

 

 

 مواردی که موها ی شما را سالم و زیبا نگه میدارد

شما احتمالا به صورت روزانه  ازموهایتان مراقبت میکنید، تحقیقات نشان می دهد که تغییرات در ظاهر، بافت یا ضخامت مو نشانه ای از شرایط اولیه بیماری تیروئید می باشد و باید بدانید که آیا تغییرات موی شما به علت یک مشکل بهداشتی یا ژنتیکی است، البته تغییرات ناگهانی مانند ریزش مو، به احتمال زیاد ناشی از یک مشکل بهداشتی قابل درمان است، نه تغییرات تدریجی.

در ادامه عواملی که روی موهای شما اثر می گذارد و باعث آسیب دید به آنها میشود را مورد بررسی قرار دادیم.


استرس

استرس  باعث تغییر رنگ مو به خاکستری می شود .  متخصصین پوست، معتقدند استرس با انتشار ماده ای به نام اکسیداتیو بر سلولهای تولیدکننده رنگدانه مو تأثیر می گذارد.


سفت شدن مو و سندرم کوشینگ

سفت شدن مو یکی از علائم سندرم کوشینگ  می باشد. اما این بیماری نادر ناشی از کورتیزول بیش از حد، از جمله  فشار خون بالا  و خستگی می باشد. درمان سندرم کوشینگ ممکن است ناشی از تغییر دوز داروهایی باشد که باعث ایجاد این بیماری می شوند. سایر افراد ممکن است نیاز به عمل جراحی، شیمی درمانی یا پرتودرمانی برای تولید و احیای غده آدرنال دارند.


خشکی، ریزش مو و بیماری تیروئید

افرادی که بیماری تیروئید دارند و یا دچار کم کاری تیروئید هستند،باعث  افزایش ریزش مو و تغییر شکل ظاهری آن می شود.هیپوتیروئیدیسم بدین معنی است که تیروئید شما کارآمد نیست. این می تواند مدل موهای شما را تغییر دهد و ناشی از علایم دیگری مانند خستگی، درد مفاصل، درد عضلانی، چهره پف کرده و افزایش وزن باشد.


ریزش مو و کم خونی

اگر به طور ناگهانی متوجه  ریزش موی خود شدید، این می تواند نشانه ای از کمبود آهن یا کم خونی  در بدن شما باشد ،بنابراین با خوردن مکمل های آهن یا تغییر در رژیم غذایی خود و غذاهای غنی از آهن می توانید به حفظ موهای خود کمک کنید.
ریزش مو می تواند (به طور موقت) با تغییرات ناگهانی در سطوح استروژن اتفاق بیفتد و اغلب پس از بارداری یا توقف قرصهای کنترل وزن صورت می گیرد.


موهای آسیب دیده

اگرچه سلامتی مو مبنتی بر سلامتی شما است، اما اکثر افراد از آسیب های ناشی از رنگ کردن موی خود شکایت دارند. هر دو عامل گرما و رنگ مو باعث شکنندگی و خشک شدن مو می شود که برای سلامتی مو مشکل می باشد.

شوره سر
دانه های سفید در موهایتان، بر روی شانه ها و حتی در ابروهای خود، نشانه ای از بیماری درماتیت سبورئیک است که به طور معمول شوره سر نامیده می شود . شامپو های مخصوص موهای شوره زدا دارای اده ای به نام کورتیزونی می باشد که برای مدیریت این بیماری ضروری می باشد. شوره سر می تواند ناشی از مخمری  بر روی پوست سر یا التهاب آن باشد که معمولا در زمستان بدتر می شود.

 

 بهترین مرکز مراقبت و زیبایی مو، کراتین و اکستنشن مو خیابان فرشته

خانم شبنم حضرتی با استفاده از محصولات  LUXLISS و برند BRASILCACA کراتینه  و احیاء مو را انجام میدهند که دارای دوام و ماندگاری بسیار بالایی است. این دو برند جزء بهترین مواد برای کراتینه مو هستند.
برند ایتالیایی she شی، برترین تولید کننده اکستنشن موی طبیعی است که خانم شبنم حضرتی از جمله اساتید با سابقه در زمینه کار با این برند از اکستنشن موی طبیعی است. شبنم حضرتی دارای گواهینامه بین المللی در زمینه اکستنشن مو هستند. 


برای کسب اطلاع از کلاس های آموزش اکستنشن شبنم حضرتی یا استفاده از خدمات می توانید با شماره های   , تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

 @

 

 

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: