سه شنبه 20 فروردین 1398 - 16:39:30

روش های کراتین مو چیست؟

آموزش تخصصی کراتین و احیای مو شبنم حضرتی 

 روش های کراتین مو را بدانید

 

 

روش های کراتین مو چیست؟

آیا تا به حال در مورد روش های کراتین مو شنیده اید ؟ یک آرایشگر حرفه ای با گزینه ها و ابزارهای مختلفی که به مشتریان ارائه  می دهد، می توانند هر موی مختلفی را رشد و تقویت دهند . روش کراتین مو درمان مبتنی بر کراتین است که ساختار مو  را حفظ کرده و از فر و مو خوردگی آن جلوگیری می کند.
سالن های مختلف مو خدمات مختلفی ارائه می دهند، اما مهم است که هر مویی چگونه درمان می شود. به طور کلی، روش کراتین مو اگر به درستی انجام نشود سبب کدری شدن، زبری و کاهش حجم مو می شود، اما با روش های موثر کراتین مو می توان ساختار مو را بازسازی کرد و مو خوره هایی را از بین برد که در طول زمان به علت فرآیندهای شیمیایی و گرمای بیش از حد تشکیل شده اند.


 کراتین مو چه مقدار مناسب است؟

روش کراتین مو  به عنوان یک صاف دهنده ی دائم مو محسوب می شود. این روش به طور متوسط 3 ماه طول می کشد و ساختار داخلی مو را تغییر نمی دهد، فقط حجم آن را کاهش می دهد که پس از این دوره دوباره باز می گردد.
آیا می دانستید که موهای شما تا 90٪ از کراتین ساخته شده اند ؟ کراتین یک پروتئین است که توسط اسیدهای آمینه تشکیل شده است و برای سلامتی مو ضروری است، زیرا تمامیت موها را حفظ می کند.
اگر موهای شما شکننده، خشک و بی روح است، احتمالا شما نیاز به درمان کراتین  Keratinizatio   در یک سالن زیبایی که این خدمات را ارائه می دهد، دارید. بنابراین بازسازی مو به این روش بسیار مهم می باشد. پیشنهاد می شود هر 15 روز یک بار ازکراتین استفاده کنید.

 

محصولات کراتین

 Hydrolyzed Keratin: این محصول درمانی بسیا رمحبوب ،سریع  و کارآمدی  است و به  علت تکنولوژی مدرنی که  دارد عمیقا در موها نفوذ کرده و ساختار آن  را بازسازی می کند.
Intensive Repair Kit: این محصول جایگزین و محافظ حرارتی، ترمیمی مو است.
Nano Reconstruction: این محصول کراتین در داخل موها نفوذ می کند و آن را تقویت و احیا می کند. این کراتین و اسید هیالورونیک داخل آن می تواند رطوبت طبیعی و فیبر مو را حفظ  کند.

برای کراتین و احیای مو بهتر است از سالن های آرایشی محبوب و معتبر استفاده کنید.

 

 

 بهترین مرکز مراقبت و زیبایی مو، کراتین و اکستنشن مو خیابان فرشته

خانم شبنم حضرتی با استفاده از محصولات  LUXLISS و برند BRASILCACA کراتینه  و احیاء مو را انجام میدهند که دارای دوام و ماندگاری بسیار بالایی است. این دو برند جزء بهترین مواد برای کراتین مو هستند.
برند ایتالیایی she شی، برترین تولید کننده اکستنشن موی طبیعی است که خانم شبنم حضرتی از جمله اساتید با سابقه در زمینه کار با این برند از اکستنشن موی طبیعی است. شبنم حضرتی دارای گواهینامه بین المللی در زمینه اکستنشن مو هستند. 


برای کسب اطلاع از کلاس های آموزش اکستنشن شبنم حضرتی یا استفاده از خدمات می توانید با شماره های   , تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

 @

 

 

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: