شنبه 22 آبان 1395 - 10:31:31

پنکک مناسب پوست خشک

معرفی برترین برندهای پنکک مخصوص پوست های خشک

پنکک پوست خشک

برند پنکک 

 معرفی برند پنکک



پنکک یکی از مهم ترین ابزارهای آرایشی است و تنها با کمک پنکک است که می توان آرایش را در جای خود نگه داشته و ماندگاری آن را تضمین کرد. به علاوه درخشش پوست و یکسان سازی سطح آن هم وظیفه پنکک بوده و به همین دلیل برندهای مختلفی به تولید این محصول آرایشی پرکاربرد می پردازند. این در حالی است که زدن هر پنککی روی پوست های خشک پاسخ گوی نیاز فرد نبوده و پنکک از روی پوست به سادگی بلند می شود. به همین دلیل در این مقاله از سایت  آرایشی رژلب به معرفی پنکک های مناسب پوست های خشک پرداخته می شود. البته پنکک ها در دو نوع فشرده و پودری وجود دارند که در این جا تنها به نوع فشرده آن پرداخته می شود.

 

برترین پنکک های مناسب پوست های خشک


پنکک بِر مینِرال اُریجینال

برند پنکک



این پنکک شکل پودری داشته و حالت کرمی دارد. با کمک این پنکک می توان تمام سطح پوست را پوشانده و ظاهری طبیعی و جذاب روی چهره به وجود آورد.

 

 پنکک مَک استودیو کِربِلند

پنکک مک

 

این پنکک هم حالت کرمی داشته و مخصوص پوست های خشک است. به علاوه به کمک آن می توان سطح پوست را صاف و یک دست نشان داده و پوست را هم مرطوب می کند. این محصول بی شک یکی از برترین محصولات و پرکاربردترین آن ها برای پوست های خشک است و با کمک آن می توان ظاهری طبیعی وزیبا روی پوست به وجود آورد.

 

 پنکک کلینیک

مارک پنکک


این پنکک روی پوست حس خوبی به وجود می آورد زیرا زدن آن روی پوست به گونه ای است که پوست هیچ آرایشی نداشته و مدت زمان طولانی روی پوست باقی می ماند. بزرگ ترین مزیت این پنکک این است که آرایش چهره را محو و طبیعی نشان می دهد.

 

 پنکک YSM

پوست خشک



این پنکک برای تمدید میکاپ معجزه می کند و تنها با یک بار زدن آن می توان لکه ها را پوشاند. به علاوه این پنکک منافذ پوست را مسدود نکرده و حالت ماتی هم به پوست می دهد.

 

 پنکک اسمش باکس هیلو هایدریتینگ

برند پنکک



پنکک اسمش باکس هم مانند دیگر محصولات این کمپانی محبوبیت زیادی دارد و با کمک این پنکک می توان درخشش و سلامت پوست را حفظ کرده و در کنار آن  آرایش طبیعی تر و جذاب تری داشت. در این پنکک از مواد معدنی و آمینو اسیدهای ضروری برای جلوگیری از پیری ساخته شده است و با استفاده از آن می توان به دو هدف دست یافت که یکی تثبیت آرایش و دیگری مرطوب سازی و سلامت نگه داشتن پوست است. البته لازم به ذکر است استفاده از این پنکک روی پوست های لکه دار توصیه نمی شود چون نمی تواند این لکه ها رابه طور 100% پوشش دهد.

 

 پنکک لورا مرسیر اسموث فینیش

پنکک



پنکک های اسموث فینیش لوار مرسیر هم مانند دیگ محصولات این کمپانی طرفداران بی شماری دارد. زیرا این پنکک ها علاوه بر حفظ درخشش چهره، آن را کمی مات می کند و از آن جایی که حاوی ویتامین هایی مانند ویتامین E است، می تواند کل پوست را حتی با آرایش خیس صورت تقویت کند. این پنکک ها پوشش مناسب تا قوی ای دارند و با بیش از 8 ساعت ماندگاری از از محصولات پرکاربرد و به صرفه شناخته می شوند.

 پنکک میکاپ فورور پرو فینیش مولتی یوز پودر

پنکک برنزه


این پنکک ها را می توان هم به عنوان کرم پودر و هم به عنوان پنکک استفاده کرد و فرمول خاص آن پوشش سبک و در عین حال مناسبی به وجود می آورد. به علاوه این پنکک پوست را آب رسانی کرده و برای یک مدت زمان طولانی روی پوست باقی می ماند.

 

پنکک های نارس اُل دی لومینوس با SPF 24

پنکک نارس


یکی از محصولات پرطرفدار در بین محصولات نارس این پنکک است که علاوه بر حفظ زیبایی ظاهر یک فرد، از آن جایی که حاوی SPF است برای قرار گیری زیر آفتاب هم موثر بوده و همزمان با آن نیازی به مصرف ضد آفتاب نیست. این پنکک تا 12 ساعت روی پوست مانده و ظاهری طبیعی و زیبا روی پوست به وجود می آورد.

پنکک اِربِن دِکِی

لوازم آرایشی



این پنکک ظاهری مات روی پوست به وجود آورده و کل روز روی صورت می ماند. به علاوه به کمک این پنکک می توان خطوط چهره را از بین برده و ظاهری جوان تر به دست آورد.

 

 پنکک کاور اف ایکس

مارک لوازم آرایشی



این پنکک بسیار سبک بوده و به تثبیت آرایش کمک بسیاری می کند. به علاوه با کمک این پنکک می توان درخشش اضافی چهره را گرفته و آنتی اکسیدان های موجود در آن از التهاب و برافروختگی چهره در طول روز جلوگیری می کنند. به همین دلیل استفاده از این پنکک به خصوص روی پوست های خشک توصیه می شود.

 

 

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم
 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: