یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 - 14:55:16

آموزش تخصصی رنگ مو پاسداران

آموزش رنگ مو شمال تهران

آموزشگاه رنگ و مش حرفه ای پاسداران

 

معرفی یکی از بهترین رنگ و مش کارهای شمال تهران

 

تکنیک بالیاژمو، کم دردسر است و نیاز چندانی به مراقبت یا مراجعه زود هنگام به آرایشگاه ندارد. با این روش برای داشتن ظاهری طبیعی تر، می توان نوک موها را روشن تر کرد. به این روش نقاشی مو هم گفته می شود. برای داشتن رنگ مو بلوند زیبا، آرایشگر، شکل V را روی قسمت کوچکی از مو در می‎آورد. بالیاژ را از پشت گردن شروع کرده و به سمت جلوی سر می‎آید. یک حالت V مانند که روی ریشه‎های رنگ پایه می‌گذارد و بتدریج که به سمت انتهای سر می‌رود، مو روشن می‌شود. بین هر قسمت هایلایت شده، باید حدود 3 سانت فاصله داشته باشیم. برای ایجاد بلوندی روشن تر، می‌توان شکل W را روی مو در آورد و هایلایت‌ها را باریک‌تر گرفت. خط جلوی موها نیز باید هایلایت شود، چون زودتر از قسمت‌های دیگر از بین می‌رود. در ادامه این مطلب از وب سایت رژلب قصد داریم به بررسی متد بالیاژ مو بپردازیم و یک رنگ و مش کار حرفه ای را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 

بالیاژ چیست؟


بالیاژ یک کلمه فرانسوی (Balayage) است که به معنی جاروب کردن می باشد. روش بالیاژ، یکی از متدهای رنگ کردن مو در هوای آزاد است. فرقی نمی کند که دارای موهای بلند باشید یا کوتاه؛ بالیاژ برای تمامی اندازه های مو قابل اجرا است. در این روش، رنگ مو از ریشه آغاز شده و به مرور هر چه به سمت نوک موها می رسد، روشن تر می شود. در روش بالیاژ، لایه رویی مو بسیار حائز اهمیت است که رنگ روشنی داشته باشد؛ اما لایه های زیرین مو می توانند به همان رنگ طبیعی باقی بمانند.
افرادی که از موهای سفید خود ناراضی هستند نیز می توانند از تکنیک بالیاژ استفاده کنند. علاوه بر این، به دلیل این که با استفاده از روش بالیاژ می توان هایلایت های طبیعی و زیبایی به وجود آورد، بسیاری از دختران جوان و چهره های برجسته نیز طرفدار این مدل مو هستند. برای بالیاژ موها نیاز به تخصص چندانی ندارید؛ فقط کافیست چند دسته از موهای خود را انتخاب کرده و هایلایت مورد نظر را روی آن اعمال کنید. باقی موها را نیز به حالت و رنگ طبیعی خود رها کنید.


انواع بالیاژ


به دلیل این که بالیاژ یک تکنیک دستی و در هوای آزاد است، آرایشگر باید تغییرات لازم را بنا به سلیقه پیاده سازی کند تا ترکیب زیبایی از رنگ ها پدید آید. به همین دلیل، این روش انواع مختلفی ندارد. در واقع، تنها یک روش سنتی برای انجام بالیاژ وجود دارد و آن بدین صورت است که دسته های مو را که رنگ می کنند در فویل پیچیده و در معرض حرارت بالا قرار می دهند. به این صورت، عملیات رنگ کردن به خوبی صورت گرفته و رنگ مو روشن می شود.


مواد لازم برای بالیاژ کردن موها


•   پودر دکلره
•   کرم اکسیدان
•   برس و کاسه‌ی رنگ مو


روش انجام بالیاژ


مدت زمان انجام متد بالیاژ به بلندی موها و مدل دلخواه خودتان بستگی دارد. ساده ترین روش این است که نصف یا یک سوم قد موها را با کش ببندید.در مرحله بعد، مواد دکلره که مختص بالیاژ است را با اکسیدان ترکیب کرده و به قسمت جلوی سر بزنید. سپس برای قسمت پایینی موها، با استفاده از قلموی جدید مواد را روی آن قرار دهید. نوک موها را کاملا به مواد دکلره آغشته کنید. توجه داشته باشید که برای داشتن هایلایت های زیبا، باید شکل V را روی هر قسمت کوچکی از موها در آورید. بدین معنی که بالای هر قسمت هایلایت شده باید حدود 3 سانت فاصله داشته باشد. اگر نمی توانید این کار را به راحتی انجام دهید، می توانید برای قسمت های پایینی مو از فویل استفاده کنید.

 

آموزش بالیاژ مو


مزایای رنگ موی بالیاژ


بالیاژ یکی از مدل موهای پرطرفدار در بین جوانان است. دلیل این امر نیز طبیعی جلوه دادن موها است. از طرفی، صرفه اقتصادی نیز دارد. بدین صورت که کافیست لایه رویی موهای خود را به روش بالیاژ رنگ کنید و نیازی نیست کل موها را آغشته به رنگ نمایید. شما در این روش کاملا آزاد هستید و می توانید مدل رنگ موی خودتان را انتخاب کنید.


مراقبت از موی بالیاژ شده


زمانی که موهای خود را بالیاژ می کنید، شفافیت و براقی موهای شما چند برابر می شود و حتی قادر است در برخی موارد، مشکلات و خرابی های مربوط به مو را نیز بپوشاند. یکی از مزایای بالیاژ این است که می تواند به عنوان یک محافظ از موهای شما در برابر آسیب های مختلف محافظت کند. از این رو، هر زمان که احساس کردید تناسب رنگ موی شما دچار تغییراتی شده است، حتما برای تجدید رنگ موی خود اقدام نمایید. چنانچه موهای شما دچار آسیب شد، از ماسک های طبیعی و کارخانه ای تقویت کننده مو که مخصوص بالیاژ تولید شده اند، استفاده نمایید.


استفاده از محصولات مراقبت از مو


امروزه با پیشرفت تکنولوژی، محصولات مختلف مراقبتی و بهداشتی فراوانی در بازار وجود دارد که می توانید مورد استفاده قرار دهید. سعی کنید پس از بالیاژ کردن موهای خود از محصولات مراقب از موی طبیعی برای داشتن موهای همیشه شاداب استفاده کنید. هرگز موهایتان را در معرض اشعه های UV یا آب کلر دار و شور قرار ندهید. همچنین از تماس های مستقیم و مداوم با وسایل گرمایشی مانند اتو مو یا سشوار با دمای بالا پرهیز کنید. گرمای بیش از حد موجب سوختن موها شده و حتی ممکن است آسیب های غیر قابل جبرانی را وارد سازد.


اگر به دنبال یک رنگ و مش کار خوب برای انجام روش بالیاژ هستید، پیشنهاد وب سایت رژلب به شما سرکار خانم بیتا عبداللهی است. خانم عبداللهی کارشناس و مدرس کار با مواد با 12 سال سابقه کاری هستند که در زمینه های زیبایی، رنگ شناسی، چهره شناسی و گریم تخصصی فعالیت می کنند. ایشان دارای مدارک فنی و حرفه ای، مدرک بین المللی شوارتزکوف آلمان و برند آرایشی معروف مک هستند. محدوده خدمات رنگ و مش خانم بیتا عبداللهی در پاسداران می باشد. جهت تعیین وقت و مشاوره می توانید با شماره تلفن ذیل تماس حاصل نمایید:


09128399463

 

خانم عبداللهی کلاس های آموزشی و ورکشاپ هایی را نیز برگزار می کنند که طی آن ها آموزش های ذیل ارائه می شود:

  •  آموزش فوق تخصصی رنگ و مش و ترکیب رنگ‌ها با متد 2019
  •  آموزش انواع هایلایت – لولایت – سان لایت – سی لایت – دلایت – موی لایت
  •  سایر مش‎های فانتزی، همراه با ترکیب رنگ مو تخصصی
  •  آموزش بالیاژ
  •  آموزش سانتاژ
  •  آموزش دکلره و دکاپاژ و دکلره‌های نامریی با موادی که به مو آسیب نمی‌رساند.
  •  آموزش ریمور، پاک کردن تخصصی رنگ‌های شرابی و مشکی
  •  آموزش اولاپلکس

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: