شنبه 05 شهریور 1401 - 12:02:06

کوپ کار زنانه شمال تهران

کوپ کار زنانه در تهران

بهترین کوپ کارزعفرانیه

 

کوپ کار زنانه شمال تهران

کلیه خدمات کوتاهی و انواع کوپ ژورنالی در سالن سانازبرومندی با تکنیک های جدید توسط کوپ کار حرفه ای انجام میشود. اگر به دنبال یک کوپ کار زنانه شمال تهران هستید به سالن زیبایی ساناز برومندی برین و از خدمات جدیدترین مدل های کوتاهی مو لذت ببرین.

 

 

انواع مدل کوتاهی مو

 

در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با نام های مدل موهای زنانه که توسط کوپ کار زنانه شمال تهران انجام میشود را آشنا کنیم. این مدل های هر یک با توجه به جنس مو، فرم صورت، موقعیت جغرافیایی و ... انتخاب می شوند.

 

 مدل کوتاهی مو قارچی: این مدل از نوع کوتاه است و بیشتر برای دختران مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل فانتزی برای افراد با صورت کشیده و گردن بلند مناسب است و اگر دارای صورت چاق و توپر هستید و همچنین گردن تان کوتاه است، به شما توصیه می کنیم از این مدل مو برای کوتاهی مو هایتان استفاده نکنید.
 مدل کوتاهی مو ساده: مدل موی ساده معمولا هیچ فرم خاصی ندارد و قسمت جلوی مو با قسمت پشت آن از اندازه یکسانی برخوردار می باشد.
 مدل کوتاهی مو آلمانی: یکی از مدل موهای کوتاه پرطرفدار، آلمانی است که معمولا قسمت دور آن با ماشین زده می شود.
 کوتاهی مو خرد: این مدل را میتوانید با مراجعه به بهترین مدرس کوپ از این مدل بهره مند شوید.
 مدل کوتاهی مو آناناسی: مدل موی آناناسی را می توان در دسته مدل موهای خرد قرار داد. این مدل در قسمت جلوی سر بسیار خرد شده و با کمی پوش روی سر قرار می گیرد.
 مدل کوتاهی مو چتری: یکی از پرطرفدارترین مدل موها در بین خانم های جوان، چتری است که معمولا بیشتر به افراد دارای پیشانی بلند توصیه می شود.
 مدل کوتاهی مو پیکسی: در این مدل موی کوتاه زنانه، قسمت جلوی مو دارای اندازه بلندتری نسبت به قسمت پشت موها می باشد.
 مدل کوتاهی مو آبشاری: مدل موی آبشاری نوعی مدل موی بلند است که قد آن تا پایین شانه ها ادامه دارد و معمولا به صورت حالت دار مدل داده می شود.
 کوتاهی مو آندرکات: موها در این نوع کوتاهی، حدود 2 تا 3 سانت قد خواهند داشت!

 

 

خانم ساناز برومندی متخصص رنگ و لایت و احیا و کوتاهی در زعفرانیه - برای بهره مندی از خدمات ایشان با شماره زیر تماس بگیرید

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: