شنبه 09 اردیبهشت 1402 - 20:49:36

بهترین مدرس کوتاهی مو

 

کوتاهی مو ژورنالی در تهران

مرکز تخصصی کوتاهی مو

 

 

بهترین مدرس کوتاهی مو غرب تهران

 

 

قبل از کوتاهی مو بهتر است نکات بسیاری همچون سن، فصل، جنس مو، فرم صورت و ... را مد نظر قرار داد. به طور مثال، مدل موی کوتاه بیشتر در فصول گرم سال که میزان تعریق بیشتر است، کاربرد دارد. در این صورت، علاوه بر صرفه جویی در زمان شستشوی موها، احساس راحتی بیشتری نیز خواهید داشت. فرم صورت نیز بسیار موثر واقع می شود؛ صورت های گرد یا کشیده هر کدام مدل موهای مختص خود را خواهند داشت که در ادامه بیشتر در مورد آن شرح خواهیم داد.
مدل موی انتخابی باید با توجه به سبک و شیوه زندگی فرد در نظر گرفته شود؛ این به معنی آن است که برخی افراد مدت زمان بیشتری صرف مراقبت از موهای خود می کنند و تعداد دفعات بیشتری به سالن های زیبایی مراجعه می کنند. این در حالی است که برخی افراد به دنبال مدل موهایی هستند که به سادگی حالت گرفته و مدتی پس از کوتاهی و در حین بلند شدن موها، کوپ انجام شده و شکل و مدل اولیه خود را از دست ندهد.
دومین نکته مهم در انتخاب مدل مو این است که مرتب کردن موهای کوتاه یا بلند، مدت زمان متفاوتی دارد. به طور مثال موهای کوتاه را بهتر است هر 4 تا 6 هفته مرتب کرد. این در حالی است که برخی از مدل موهای بلند نیاز به مرتب کردن نداشته و می توان هر 8-10 هفته این موها را مرتب کرد.

 


انتخاب مدل مو توسط بهترین مدرس کوتاهی مو

 

یکی از موارد مهم در انتخاب مدل مو، دانستن نحوه صحیح کوتاهی مو است. در ادامه مقاله با نکات مربوط به این امر مهم آشنا خواهید شد.

اندازه و کنترل قد مو

درست کوتاه کردن و اندازه  قد موها، زاویه انگشتان، درست گرفتن قیچی و ... همه ی این موارد بستگی به اساس و پایه کوتاهی مو دارد. همچنین تمام کسانی که در این کار تخصص دارند می دانند که باید قوانین کوتاهی را به درستی انجام دهند تا موجب هیچ خطایی نشوند و نتیجه خوبی را به دست آورند. برای هر آرایشگری مهم است که با تمام قوانین و اصول کوتاهی آشنا شوند و سطح  خود را بالا ببرند.

قد و اندازه مو چیست؟

قد و اندازه مو همان حرکات عمودی مو است که هنگام تقسیم بندی می توانیم موها را از هر قسمت عمودی و افقی و یا حتی مورب جمع کنیم و به بخش های متعدد تقسیم کنیم.

نقش اندازه و ارتفاع مو

تغییر اندازه قد و ارتفاع مو به صورت عمودی است. اینکه چگونه حجم مو را کم  و یا زیاد کنید همگی بستگی به اندازه و قد مو و تقسیم بندی که شما هنگام کوتاهی انجام میدهید دارد.

کوتاه کردن موها در حالت طبیعی

هنگامی که موها به سمت پایین در حالت عادی شانه می شود، روش خوبی برای کوتاه کردن اندازه و قد آن است و تعادل مناسبی بین قد و حجم موها برقرار می شود. هنگام کوتاهی قد بهتر است که موها را به سمت بالا بلند و کوتاه نکنیم.

کم کردن حجم و تراکم دور مو

برای کم کردن حجم مو از دور مو  بهتر است که موها را به صورت عمودی از قد کوتاه کنیم. بهتر است که موها را یا در زاویه 90 درجه نگهداشته و کوتاه کنیم یا در حالت عادی عمودی کوتاه کنیم.

کوتاهی موها از دور

وقتی که موها را در زاویه 90 درجه گرفته و کوتاه میکنیم نه قد زیادی از دست می دهیم و نه حجم موها بیش از اندازه از بین می روند. این روش، روش بهتری نسبت به کوتاه کردن موها از بالاست. در این تکنیک موها در حالی که خشک هستند از هر طرف به صورت عمودی از پایین کوتاه می شوند و می توانید به راحتی به اندازه دلخواه قد موهایتان را کوتاه کنید.

 

بهترین مرکز کوتاهی مو غرب تهران

 

مدل مو کوتاهی پیکسی توسط بهترین مدرس کوتاهی مو


این مدل مو در دهه 90 میلادی بسیار محبوب بود. مدل دیگری از پیکسی به نام کلاسیک نیز وجود دارد که سال گذشته محبوب بود؛ اما امروزه این مدل مو کمی تغییر کرده و به پیکسی بلند شهرت یافته است.

 

مدل مو کوتاهی باب کوتاه توسط بهترین مدرس کوتاهی مو


افرادی که دارای فرم صورت بیضی، کشیده و گونه های صاف هستند، با خیال راحت می توانند نسبت به انتخاب مدل موی باب کوتاه اقدام نمایند. این مدل مو متناسب با هر جنس مو، هر نوع آرایش، لباس و جواهرات خواهد بود. آرایشگران بر این باورند که مدل موی باب می تواند جلوه بیشتری به موهای فر داده و آن را شیک تر نشان دهد. این مدل برای زنان شاغل و افرادی که تمایل دارند خاص تر به نظر برسند، گزینه مناسبی است.

 

مدل مو کوتاهی نامتقارن توسط بهترین مدرس کوتاهی مو


اگر از مدل های رسمی کوتاهی مو خسته شده اید، می توانید به سراغ مدل های نامتقارن بروید. این مدل بسیار زیبا و خلاقانه است و زیبایی بیشتری را برای چهره زنانه به ارمغان می آورد.

 

مدل مو کوتاهی صاف توسط بهترین مدرس کوتاهی مو


مدل مو صاف دارای مزایایی است که از جمله آن ها می توان به ضخیم تر نشان دادن تارهای مو اشاره کرد. علاوه بر این، حجم و طول موها را بیشتر نشان داده و آن را زیبا و برجسته می سازد. صاف کردن خطی پایین مو می تواند آن را شیک تر نشان دهد.

 

مدل کوتاهی موی صاف

 

مدل کوتاهی مو لیر توسط بهترین مدرس کوتاهی مو


اغلب خانم ها هر چند وقت یکبار برای  تنوع و حفظ سلامتی موها، مدل موهای خودشان را تغییرمیدهد. مدل کوتاهی مو لیر در حال حاضر در بین خانم ها و دختران جوان بسیار باب شده است. مدل کوتاهی مو لیر روی موهای کوتاه و بلند انجام میشود.

 

شناخت انواع مو توسط بهترین مدرس کوتاهی مو


افراد مختلف دارای موهای مختلفی نیز هستند. یک مدرس کوتاهی مو حرفه ای باید هنگام کوتاهی مو شناخت کاملی از نوع مو داشته باشد تا بتواند کار خود را به نحو احسنت انجام دهد. اگر سلامت موها برایتان حائز اهمیت است و می خواهید از آن ها مراقبت کنید، باید جنس و حالت موهای خود را به خوبی بشناسید. در ادامه به بررسی خصوصیاتی از انواع مو خواهیم پرداخت.

موهای لخت

موهای لخت معمولا نرم و شل هستند و با کوچکترین رطوبت محیط خود را رها می کنند. از این رو تحمل نگه داشتن مدل مو یا شینیون را برای مدت زمان زیاد نخواهد داشت. این موها معمولا کم پشت بوده و همین موضوع نیز آرایش آن را دشوار می سازد.

موهای مجعد و فردار

موهای مجعد گاهی به صورت حلقه ای هستند و گاهی دیگر نیز به صورت وز دار. معمولا افرادی که موهای مجعد دارند، از گره خوردن و سختی شانه زدن آن شکایت دارند. برای سهولت حمام کردن و شانه زدن، توصیه می شود موهای مجعد را کوتاه نگه داشته و از نرم کننده استفاده کنید.

موهای چرب

اگر پوست چربی دارید، بدانید که موهای شما نیز چرب است. زمانی که غدد چربی بیش از حد فعال می شوند، پوست صورت و موی شما نیز چرب خواهد شد. در این افراد ترشح روغن بسیار زیاد بوده به راحتی گرد و غبار را به سمت خود جذب می کند. بدترین حالت موهای چرب این است که حتی پس از یک بار شامپو کردن موها نیز نمی توانید احساس ناخوشایند را از خود دور کنید.

موی خشک

زمانی که غدد چربی عیرفعال می شوند، موهای شما حالت خشک پیدا می کنند. البته دلایل دیگری برای خشکی موها وجود دارند که از جمله آن ها می توان به مصرف شامپوهای بسیار تند، شیمی درمانی های متعدد، قرار گرفتن در معرض آفتاب و ... اشاره کرد. برای از بین بردن خشکی مو می توانید از انواع روغن های گیاهی استفاده کنید. همچنین بهتر است از خشک کردن مو با سشوار و استفاده از بیگودی بپرهیزید.

موهای طبیعی

بهترین نوع موها است که نه خیلی چرب و نه خیلی خشک می باشد. با این که موهای طبیعی یکی از بهترین انواع هستند؛ اما برای زیبایی و براق بودن هر چه بیشتر آن باید مراقبت های بسیاری را انجام دهید.

 

مدل کوتاهی موی جدید

 

انواع مدل هیرکات توسط بهترین مدرس کوتاهی مو


مدل کوتاهی مو زنانه قارچی

این مدل از نوع کوتاه است و بیشتر برای دختران مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل فانتزی برای افراد با صورت کشیده و گردن بلند مناسب است و اگر دارای صورت چاق و توپر هستید و همچنین گردن تان کوتاه است، به شما توصیه می کنیم از این مدل مو برای کوتاهی موهایتان استفاده نکنید.


مدل کوتاهی مو زنانه ساده

مدل موی ساده معمولا هیچ فرم خاصی ندارد و قسمت جلوی مو با قسمت پشت آن از اندازه یکسانی برخوردار می باشد.


مدل کوتاهی مو زنانه آلمانی

یکی از مدل موهای کوتاه پرطرفدار، آلمانی است که معمولا قسمت دور آن با ماشین زده می شود.


مدل کوتاهی مو زنانه خرد

در بخش قبلی همین مقاله به تفصیل راجع به مدل موی خرد صحبت شد.


مدل کوتاهی مو زنانه آناناسی

مدل موی آناناسی را می توان در دسته مدل موهای خرد قرار داد. این مدل در قسمت جلوی سر بسیار خرد شده و با کمی پوش روی سر قرار می گیرد.


مدل کوتاهی مو زنانه چتری

یکی از پرطرفدارترین مدل موها در بین خانم های جوان، چتری است که معمولا بیشتر به افراد دارای پیشانی بلند توصیه می شود.


مدل کوتاهی مو زنانه ساسون

این مدل مو از نام طراح برجسته کوتاهی مو، آقای ویدال ساسون گرفته شده است که خود ایشان طراح این مدل بوده اند.


مدل کوتاهی مو زنانه پیکسی

در این مدل موی کوتاه زنانه، قسمت جلوی مو دارای اندازه بلندتری نسبت به قسمت پشت موها می باشد.


مدل کوتاهی مو زنانه آبشاری

مدل موی آبشاری نوعی مدل موی بلند است که قد آن تا پایین شانه ها ادامه دارد و معمولا به صورت حالت دار مدل داده می شود.


مدل کوتاهی مو زنانه آندرکات

موها در این نوع کوتاهی، حدود 2 تا 3 سانت قد خواهند داشت!

 

مدل کوتاهی موی شیک توسط بهترین مدرس کوتاهی مو

 

مدل کوتاهی مو بچگانه


مدل مو همان قدر که در زیبایی ظاهری بزرگسالان نقش به سزایی دارد، در افزایش جذابیت کودکان نیز موثر است. از این رو توصیه ما به شما این است همان اندازه که به زیبایی مدل موهای خود اهمیت می دهید، نسبت به انتخاب مدل موی فرزندان خود نیز حساسیت بسیاری به خرج دهید. درست به مانند مدل موی بزرگسالان، مدل موی بچگانه نیز بهتر است با توجه به فرم صورت و جنس مو انتخاب شود. در ادامه شما را با مدل موهای مناسب برای دخترها و پسرها آشنا خواهیم کرد.

مدل کوتاهی مو دخترانه

دخترها از این قابلیت برخوردارند که موهای خود را به انواع کوتاه و بلند در بیاورند. اگر تمایل دارید کودک تان احساس راحتی بیشتری کند، بهتر است موهای او را کوتاه نگه دارید. این موضوع به خصوص در فصل تابستان از اهمیت بیشتری برخوردار می شود؛ چرا که موهای او در این فصل نیاز به رسیدگی بیشتری خواهد داشت. البته شما هیچ محدودیتی در بلند نگه داشتن موها نخواهید داشت. به هر حال انتخاب با خودتان است.

مدل کوتاهی مو پسرانه

مدل موهای پسرانه نیز از تنوع بالایی برخوردار است. ترجیحا از یک آرایشگر با تجربه برای کوتاهی مو فرزندتان استفاده کنید تا علاوه بر این که مدل مناسب با صورت وی را انتخاب می کند، آن را به نحو احسن نیز اجرا کند. مدل موهای آلمانی، دور کوتاه و خامه ای یکی از بهترین گزینه ها برای کوتاهی مو پسر بچه ها می باشد.

 

مدل مو جدید توسط بهترین مدرس کوتاهی مو

 

معرفی بهترین مدرس کوتاهی مو در تهران

اگر به دنبال یک کوپ کار حرفه ای هستید،   مدرس و کارشناس کوتاهی مو و کوپ های ژورنالی، کاربامواد، اکستنشن و کراتین مو، با بیش از چند سال سابقه مفید در زمینه موآرایی در غرب تهران را به شما معرفی میکنیم.


آموزش و خدمات انواع رنگ و لایت کار با سایبرها، المنت و انواع تراپی ها، شامپو استرایت، بوتاکس مو و انواع فرها، انواع کوتاهی های ژورنالی و اکستنشن بصورت تخصصی  انجام میشود.

 همچنین، کلیه موارد فوق با ضمانت، پشتیبانی و ارائه مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای میباشد.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (3)

دوشنبه 26 اردیبهشت 1401 - 08:57:01
من موهامو پیش ایشون کوتاه کردم خیلی حرفه ای و با دقت هستند
ممنون
سه شنبه 13 آذر 1397 - 00:42:34
شیک و اسپرت
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: