چهارشنبه 16 آبان 1397 - 10:56:43

سنگ درمانی چیست؟

 

 

کاربرد سنگ درمانی

مزایای ماساژ با سنگ

 

 

سنگ درمانی چیست؟

درمان با سنگ، یک روش تجاری شده ماساژ است که از سنگ های گرم و سرد برای ماساژ استفاده می شود. گرچه سنگ های سرد ممکن است، زیاد جالب به نظر نرسد، ولی آنها حس آرامش به بدن شما می دهند و در زمان ماساژ شما حس می کنید که واقعا خستگی از تن تان به در رفته است. بنابراین تأثیر فوق العاده ای روی بدنتان می گذارند. به این نوع درمان، درمان متضاد می گویند، برخورد دمایی سرد و گرم سیستم گردش خون و لنف را در بدن تحریک می کند و کمک می کند سموم بدن به راحتی رفع شود. این درمان حتی درد را تسکین داده و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. این مقاله از سایت آرایشی رژلب درباره فواید سنگ درمانی است.

 

سنگ درمانی

 


 

 

سنگ درمانی یا LaStone بسیار مشابه با ماساژ سنگ داغ و یا صدف مذاب است؛ امّا تفاوت هایی هم دارد. سنگ درمانی با 54 سنگ داغ، 18 سنگ سرد و یک اتاق بخار سنگ انجام می شود. این نوع درمان، فقط توسط کسی صورت می گیرد که مدرک تخصصی این رشته را دارد. مدرک داشتن در این زمینه خوب است؛ چون فردی که آموزش ندیده، حتماً با مشکلاتی حین سنگ درمانی مواجه می شود.


چرا سنگ درمانی بهتر از ماساژ با سنگ داغ است؟

بسیاری از مردم ماساژ معمولی با سنگ داغ را تجربه کرده اند که درمانگرشان با سنگ های داغ و سنگین آماده آنها بوده اند. کف دستهای درمانگران معمولاً به درستی، نمی تواند شدت داغی سنگ و پوست بدن شما را حس کند. بنابراین ممکن است، بدن شما بیش از حد داغ شود، در نتیجه، سنگ های سرد می توانند، ایده خوبی برای حفظ تعادل دمای بدن باشد.


چه کسی سنگ درمانی را گسترش داد؟

این درمان در سال 1993 توسط ماری نیلسون اهل تاکسون که درمانگر ماساژ بود ، توسعه یافت. ایده ای که به سرعت جدی گرفته شد و کم کم تغییر یافت و بعدها به ماساژ سنگ داغ معروف شد. همان طور که امروزه این درمان در بسیاری از آبگرم ها و مکان های تفریحی دیده می شود و مورد استقبال است. سنگ درمانی در مقایسه با ماساژ سنگ داغ، حالت معنوی تر و متافیزیکی تری دارد. در سنگ درمانی، سنگ ها با نام "سنگ مردم قبیله" خوانده می شود و اعتقاد برخی بر این است که این سنگ ها انرژی و ویژگی درمانی دارند.


طی سنگ درمانی چه اتفاقاتی می افتد؟

این درمان با کشش های نرم و ماساژ سوئدی شروع می شود تا بافت های ماهیچه ای بدن را گرم کند. شما صاف می نشینید و درمانگر سنگ های داغ را روی میز ماساژ قرار می دهد و با پارچه ای آن را می پوشاند تا بدن شما از داغی سنگ آسیبی نبیند، این سنگ ها دقیقا هم طراز ستون فقرات شما هستند. سپس درمانگر به شما کمک می کند تا روی میز ماساژ دراز بکشید. درمانگر روی ستون فقرات را با سنگ ها داغ می پوشاند به ترتیبی که هر دو طرف ستون فقرات شما ماساژ سنگ را به طور همزمان در بر بگیرد.

سپس، سنگ ها را با وزن های مختلف، روی کانال های انرژی کلیدی بدن شما، یعنی روی 7 چاکرای اصلی قرار می دهند. سنگ های ریزتر را بین انگشتان پا و سنگ های متوسط را در کف دست ها قرار می دهند. همچنین، درمانگر از سنگ های داغ و سرد برای دستان خود هنگام ماساژ سوئدی استفاده می کند تا شما حس بهتری نسبت به ماساژ داشته باشید. تغییر دمای گرم و سرد هم سیستم گردش خون را تحریک و هم آرام می کند که این خود باعث رفع سموم بدن می شود. سنگ مرمر سرد به همراه سنگ های گرم یک جریان انرژی قوی در بدن به وجود می آورد. امیدواریم با خواندن مقاله سنگ درمانی چیست؟ از مزایای این روش به طور کامل، آگاهی یافته باشید. 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: