چهارشنبه 15 مهر 1394 - 16:13:58

انواع رنگ مو

مدل های جدید رنگ و مش 

رنگ کردن مو خود یک علم زیبایی است و باعث تغییر چهره هر فرد می شود. حال اگر کمی هایلایت هم به موا اضافه شود، چهره افراد کاملا تغییر می کند.وقتی که در مورد رنگ مو صحبت می شود، علاوه بر خود رنگ مو ها، پروسه های شیمیایی مختلفی که روی رنگ موها تاثیر دارند نیز مد نظر است و معمولا بهترین رنگ موها از همین فرآیند های شیمیایی به دست می آیند.

از طرفی نباید فراموش کرد که امروزه رنگ کردن موها ساده تر بوده و نسبت به گذشته برای موها کم خطر تر می باشد. رنگ های مختلفی نیز وجود دارد و می توان انواع رنگ موها را از بلوند، شرابی، قهوه ای و مشکی امتحان کرد.
البته فراموش نکنید که هر رنگ مویی روی یک نوع پوست بهتر به نظر می رسد. به همین دلیل و برای این که نتیجه بهتری بگیرید قبل از انتخاب رنگ مو نظر دوستان و آشنایان و آرایشگر خود را پرسیده و بهترین رنگ ممکن را انتخاب کنید.

انواع رنگ موها:

1.رنگ مـوی موقتی: این رنگ تنها بروی کوتیکول مو قرار می گیرد و به کرتکس نفوذ نمیکند – با یک یا دو بار شامپو زدن از میان می رود – فاقد آمونـیاک و پیروکسید هیدروژن است – مدت زمان انجام آن 15 دقیقه میباشد.

2. رنگ موی نیمه دائمی: رنـگ حـاوی مـقدار انـدکـی آمونیاک و پیروکسیـد هیـدروژن میباشد – معمولا 12-6 هفته دوام دارد – مدت زمان انجام آن 1٫5 ساعت می باشد.
3. رنگ موی دائمی: فـرمـول رنـگ طبـیـعـی مـو را تغییر می دهد – حـاوی آمـونـیـاک و پیروکسید هیدروژن میباشد – رنگ با رنگدانه های مو ترکیب میشود – پس از 6-4 هفته میبایست ریشه های تازه روییده مو را مجددا رنگ کرد -مدت زمان انجام آن 1٫5 ساعت میباشد.
4.هایلایت(HIGHLIGHT): رشـتـه هایـی از مو را دکلره می کنـنـد تـا روشـنـایـی آن را افزایش دهند – حـاوی آمونیاک و پیروکسید هیدروژن و رنگ بر میباشد -مدت زمان انجام آن 1٫5 تا 2 ساعت می باشد.

5.رنگ مو آمبره: معنای لغوی "آمبره" در زبان فرانسه، "سایه" است و به رنگ ها یا تنالیته هایی گفته می شود که طوری در هم می آمیزند که حالت سایه روشن یا راه راه ایجاد می کنند. موی "اُمبره" به رنگ مویی اطلاق می گردد که از تُن تیره به تن روشن یا برعکس می گراید. در این مدل رنگ کردن، بجای آنکه موها از ریشه رنگ شوند، به تدریج به سمت نوک موها، روشن تر یا تیره تر می شوند.برای موهای تیره با رنگ موی طبیعی در قسمت ریشه ها کاربرد دارد و نوک موها روشن‌تر است. سایه هایی را انتخاب کنید که با رنگ پوست و سلیقه پوشاک شما هماهنگی داشته باشند. در ماه های گرمتر از رنگ های روشنتر و سایه های زنده تر استفاده کنید و در ماه های زمستان رنگ های سردتر و سایه های خاکستری فام را در نظر بگیرید.

در استفاده از رنگ موها باید به چند نکته توجه داشته باشید:
مراقب موهای سفیدتان باشید: در صورتی که 50 درصد از موهای شما سفید شده است، نمی‌توانید از رنگ‌های موقتی و فانتزی استفاده کنید. تنها رنگ‌های دائمی و اصلی، سفیدی موهای شما را پوشش می‌دهند.

در صورتی که موهای‌تان را رنگ می‌کنید، حتما برای مراقبت از آنها از شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده و ماسک‌های تغذیه کننده استفاده کنید.

 

جدیدترین نمونه های مدل رنگ مو و مش های فانتزی باروش های آمبره،سامبره ،بلیاژ در آرایشگاه شادی همایونی 09192039642

 

جدیدترین رنگ مو آرایشگاه شادی همایونی

 

رنگ مو آرایشگاه شادی همایونی

 

جدیدترین مدل رنگ مو آمبره آرایشگاه شادی همایونی

رنگ مو آرایشگاه شادی همایونی

 

جدیدترین مدل رنگ مو آرایشگاه شادی همایونی

 

جهت مشاهده مدل رنگ مو و رنگ و مش های خانم شادی همایونی کلیک کنید.

 

جهت تماس با آرایشگاه شادی همایونی با شماره 09192039642  تماس بگیرید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: