شنبه 24 آذر 1397 - 14:23:29

کدوم آرایشگاه عروس خوبه؟

 

شش ویژگی مهم برای یک آرایشگاه عروس خوب

عروس سرای گلاریس در سعادت آباد

 

 

 

 

 بهترین آرایشگاه عروس چه ویژگی دارد؟

 

یک آرایشگاه عروس خوب، باید شش ویژگی‌ داشته باشد. این شش ویژگی عبارتند از:

 

 اولین ویژگی آرایشگاه عروس خوب

اولین ویژگی که مهمترین ویژگی هم هست، حضور یک مدیر حرفه‌ای در عروس سرا است. یک مدیر حرفه‌ای عروس سرا می‌تواند، بهترین و مجرب‎ترین کادر آرایشگری را در سالن خود استخدام کند. 

 

 دومین ویژگی آرایشگاه عروس خوب

دومین ویژگی؛ نحوه‌ی برخورد پرسنل آرایشگاه و ارائه خدمات به مطلوب‌ترین نحو است. حتماً شما هم این موضوع را تجربه کرده‌اید که وقتی با یک آرایشگر خوش برخورد مواجه می‎شوید، دوست دارید، بازهم برای استفاده از خدمات زیبایی به همان آرایشگاه مراجعه کنید.

 

 سومین ویژگی آرایشگاه عروس خوب

نکته سوم؛ میزان قیمت خدمات آرایشگاه است که باید مقرون به صرفه و مناسب باشد.

 

 چهارمین ویژگی آرایشگاه عروس خوب

ویژگی چهارم؛ استفاده از بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی برای مشتریان است. بسیاری از محصولات غیراستاندارد یا بی کیفیت، می‌تواند به پوست شما آسیب‎های جدی وارد کند.

 

 پنجمین ویژگی آرایشگاه عروس خوب

ویژگی پنجم؛ رعایت اصول بهداشتی و نظافت آرایشگاه است. برخی از افراد بخاطر عدم رعایت اصول بهداشتی در آرایشگاه‎ها به بیماریهای مختلفی دچار می‌شوند.

 

 ششمین ویژگی آرایشگاه عروس خوب

ویژگی ششم؛ وقت شناسی و نظم است. بسیاری از عروس خانم‎ها دلهره دارند که دیر به تالار عروسی خود برسند، رعایت ویژگی وقت شناسی کمک می‎کند، با آسودگی و طیب خاطر به یک آرایشگاه عروس بروید.

 همین باعث شده ما رژلبی ها به دنبال یک عروس سرای لوکس، مجهز و با پرسنل خوش برخورد بگردیم. نام این آرایشگاه، "عروس سرای گلاریس" است.عروس سرای گلاریس با مدیریت خانم مرجان قربانی، یکی از خوش نام ترین آرایشگاه‎های عروس در تهران است. این سالن در تمامی لاین های آرایشی، مشغول به فعالیت است. مهم ترین ویژگی این آرایشگاه، داشتن پرسنل حرفه ای، خوشرو و مبادی آداب با تحصیلات آکادمیک است. بهداشت و نظافت محیط آرایشگاه باعث شده که عروس سرای گلاریس تبدیل به محیطی دنج و دلنشین برای گذراندن وقت باشد. 

 

 

 

 

سالن زیبایی گلاریس

 

 

 

 

برخی از خدمات عروس سرای گلاریس به قرار زیر است:

 

 پکیج ویژه عروس

یکی از خدمات آرایشگاه گلاریس، آرایش حرفه ای عروس با پکیج ویژه عروس است که می تواند شما را بدون اینکه از چهره واقعی تان دور کند، زیباتر از همیشه نشان دهد. در این پکیج، کلیه خدمات میکاپ، شینیون، رنگ مو، ناخن، پاکسازی پوست، عکاسی اسپرت و عمارت انجام خواهد شد. قیمت این پکیج از 800 هزار تومان شروع می‎شود.

 

 تمامی خدمات مژه 

 لیفت و لمینت مژه طبیعی در عروس سرای گلاریس انجام می شود که ویژگی اصلی آن، ماندگاری بالایش است. اکستنشن مژه کلاسیک و والیوم نیز، توسط مدرس حرفه‎ای آموزش داده می‎شود. 

 

 پاکسازی و میکرونیدلینگ پوست

دوستانی که پوستشان آکنه دارد و یا دچار چین و چروک شده نیز می توانند از خدمات پاکسازی و جوانسازی پوست عروس سرای گلاریس استفاده کنند. پاکسازی و لایه برداری با دستگاه و ماسک‎های فریمن آمریکایی انجام می‎شود. هزینه پاکسازی پوست 80 هزار تومان است.

 

 خدمات مو

انواع کوپ های ژورنالی، رنگ مو و انواع لایت های مد روز، زیر نظر مربی بین‎المللی همراه با کراتین و احیاء مو، خاویار تراپی، ارگان تراپی و پلکس تراپی در عروس سرای گلاریس انجام می شود. هزینه کوپ 40 هزار تومان و هزینه رنگ مو فویلی 10 هزار تومان است.

 

 خدمات ابرو

اصلاح ابرو و وکس در عروس سرای گلاریس صورت می گیرد. هزینه وکس و هزینه اصلاح ابرو، بصورت جداگانه 30 هزار تومان است.

 

 خدمات تخصصی ناخن

کاشت ناخن به روش بیبی بومر، ترمیم، ژلیش، طراحی ناخن، کاشت ناخن حرارتی و کاشت ناخن شب تاب به همراه مانیکور با لاک و پدیکور ناخن با جکوزی و کف سابی و ماساژ در عروس سرای گلاریس انجام می شود. هزینه کاشت ناخن 130 هزار تومان و پدیکور 80 هزار تومان است.

 

 دسترسی به عروس سرای گلاریس

 

بهترین مسیر برای رسیدن به عروس سرای گلاریس، استفاده از اتوبوس‎های خط میدان صنعت- سعادت آباد است.

آدرسعروس سرای گلاریس: سعادت آباد - خیابان علامه جنوبی - نبش خیابان 34 مرکزی - پلاک 4 - ط دوم -  واحد8 - عروس سرای گلاریس

 

آدرس سالن زیبایی گلاریس

 

 

 

تلفن نوبت دهی با آرایشگاه گلاریس



 

آدرس اینستاگرام آرایشگاه گلاریس


 

ضامن زیبایی شما هستیم 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: