شنبه 24 آذر 1397 - 16:42:32

بهترین آرایشگاه زنانه شمال تهران چه نام دارد؟

 

بهترین سالن زیبایی شمال تهران

آرایشگاه صورتی در الهیه

 

 

سالن زیبایی صورتی شمال تهران منطقه الهیه

 

 

دوستی داشتم که با وجود چهره زیبایی که داشت در روز عروسی اش، تبدیل به موجودی ناشناخته و محیرالعقول شده بود!!! چیزی که از نظر من و اطرافیانم بیش از همه آزار دهنده بود، این بود که یک دختر زیبای 23 ساله با گریم عروسی تبدیل به زنی 40 ساله شده بود!!! حال به نظر شما معیار انتخاب یک آرایش خوب چیست؟

 

 

 ویژگی یک آرایش خوب چیست؟

از نظر ما اعضای رژلب یک آرایش خوب، باید شما را زیباتر کند و در عین حفظ ویژگی‎های صورت، نواقص شما را کمتر یا محو کند. یک آرایش خوب باید سن واقعی شما را بیش از آنچه هست نشان ندهد و کرم ها با پوشش دهی درست و طبیعی که روی پوست دارند، کمک کنند تا صورت شما زیباتر و جوان تر به نظر بیاید. یک آرایش خوب باید نقاط قوت صورت شما را دو چندان کند. یک آرایش خوب باید، کاملاً متناسب با استایل صورت، اندام و لباس شما باشد. اینها نکاتی هستند که یک آرایش خوب باید داشته باشد.

سالن زیبایی صورتی با سابقه طولانی در زمینه آرایش و گریم عروس، یکی از خوش نام ترین سالن های زیبایی در شمال تهران است. مدیریت این سالن آرایشی بر عهده خانم پونه سریع کار می باشد.

 

 

بهترین آرایشگاه زنانه شمال تهران

 

برخی از خدمات سالن زیبایی صورتی به مدیریت خانم سریع کار به قرار زیر است: 

 

 آموزش تخصصی میکاپ و گریم

یکی از خدمات تخصصی سالن زیبایی صورتی الهیه، آرایش و گریم حرفه ای عروس است. در این مرکز دوره‌های آموزش تخصصی گریم، میکاپ، خود آرایی به همراه چهره شناسی، متعادل سازی، کانتورینگ و هایلایت صورت برگزار می شود. بررسی چهره‌ها و شناخت انواع صورت، انواع پوست و آموزش تکنیک‌های میکاپ اروپایی و عربی از جمله دیگر مباحث آموزشی در سالن زیبایی صورتی است. آموزش گریم و میکاپ در این سالن، بصورت خصوصی و نیمه خصوصی انجام می‎شود.

 

 انواع بافت و شینیون

شینیون و انواع بافت در بهترین آرایشگاه زنانه شمال تهران، از بالاترین کیفیت و ماندگاری برخوردار است. در این آرایشگاه می توانید، انواع متدهای بافت از بافت تزیینی با مهره گرفته تا بافت های سرخپوستی و آفریقایی را روی سر خود مشاهده نمایید.

 

 

 مشاوره پوست و مو

مشاوره پوست و مو از جمله خدمات سالن زیبایی صورتی است. با استفاده از راهنمایی مشاوران مجرب این مجموعه، می‎توانید مشکلات پوستی خود را به بهترین شکل ممکن حل کنید.

 

آرایشگاه زنانه خوب شمال تهران الهیه

 

 رنگ و مش

انواع کوپ های ژورنالی، رنگ مو و انواع لایت های مد روز، همراه با کراتین، احیاء مو و ویتامینه در آرایشگاه صورتی واقع در شمال تهران منطقه الهیه انجام می شود. 

 

 خدمات ابرو

 

طراحی دائم ابرو به همراه میکروپیگمنتیشن در آرایشگاه زنانه صورتی صورت می گیرد. انواع تکنیک های سایه ابرو، چشم، میکروبلیدینگ، فیبروز و ... در این آرایشگاه به صورت تخصصی انجام می‌شود.

 

 خدمات ناخن

 انواع متدهای کاست و طراحی ناخن به همراه مانیکور و پدیکور ناخن در سالن زیبایی صورتی انجام می شود.

 

 

 ارائه مدرک

در ضمن اگر علاقه دارید هریک از این خدمات را آموزش ببیند، با حضور در کلاس های سالن زیبایی صورتی، پس از گذراندن دوره، می توانید مدرک فنی و حرفه ای دریافت کنید.

 

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

تشکر
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: