شنبه 04 خرداد 1398 - 16:46:18

آموزش گریم صورت با پالت

آموزش گریم صورت زیر نظر بهترین مدرس تهران

معرفی پالت های کاربردی برای گریم صورت

 

آموزش گریم عروس توسط برترین میکاپ آرتیست کشور


گریم صورت به معنای ایجاد خطای دید به منظور پوشاندن نواقص و عیوب صورت است. امروزه ابزار و لوازم آرایشی بسیار متنوعی برای انجام گریم صورت روانه بازار شده اند. یکی از پرطرفدارترین ابزار گریم، انواع پالت های آرایشی هستند که هر یک وظایف خاصی مانند کانتورینگ کردن را بر عهده دارند. در ادامه مطلب آموزش گریم صورت با پالت با وب سایت رژلب همراه باشید تا به روش های کارکرد این ابزار بپردازیم.


نحوه استفاده از پالت کانتورینگ در گریم صورت


برای کانتورینگ صورت به یک پالت با حداقل دو رنگ تیره و روشن نیاز خواهید داشت. توجه داشته باشید که معیار سنجش تیرگی و روشنی پالت ها، رنگ پوست شما است. بدین معنی که رنگ های تیره و روشن پالت کانتورینگ باید سه درجه با پوست شما اختلاف داشته باشند. رنگ تیره پالت، باید سه درجه از رنگ اصلی پوست تیره تر و رنگ روشن پالت، سه درجه از رنگ پوست اصلی شما روشن تر باشد.
در تکنیک متعادل سازی، رنگ روشن پالت برای برجسته کردن و رنگ تیره پالت برای ایجاد عمق مورد استفاده قرار می گیرد. هر دو این رنگ ها باید به صورت کاملا حرفه ای در کنار هم به کار گرفته شوند. کانتور صورت در افراد با فرم چهره مختلف، متفاوت است که پیش از این به تفصیل راجع به آن پرداختیم. اما به طور کلی، یک قانون برای انجام متعادل سازی صورت وجود دارد و آن این است که نقاط وسط پیشانی، روی استخوان بینی، زیر پلک چشم، زیر استخوان گونه و روی چانه را به رنگ روشن پالت گریم آغشته کنید. نقاط رستنگاه رویش مو روی پیشانی، روی استخوان گونه، اطراف استخوان بینی و زیر استخوان فک را نیز باید با رنگ تیره کانتورینگ نمایید.
پس از تعیین نقاط کانتورینگ با رنگ های روشن و تیره، نوبت به از بین بردن مرز واضح آن ها و تلفیق دو رنگ فرا می رسد. برای این کار می توانید از قلم موی مخصوص کانتورینگ استفاده کنید. برای تکمیل فرآیند کانتورینگ صورت و جلوگیری از ماسیده شدن آن، می توان از پودر فیکس استفاده کرد. با انجام این کار ماندگاری آرایش را نیز افزایش خواهید داد.

 

آموزش گریم صورت


نحوه استفاده از پالت کاموفلاژ در گریم صورت


گاهی اوقات با وجود استفاده از بهترین لوازم آرایش و گریم، باز هم نتیجه دلخواه مورد نظر کسب نمی شود و به جای آن که چهره شاداب و زیبا به نظر برسد، غمگین و زشت جلوه پیدا می کند. چاره کار چیست؟ آیا می توان جهت برطرف کردن جای جوش، قرمزی و التهاب پوست، تاتو، جای ماه گرفتگی و ... کرم پودر بیشتری روی پوست زد؟ پاسخ این سوال خیر است. استفاده بیش از حد از کرم پودر و پنکک نه تنها پوست صورت شما را صاف و شفاف نشان نمی دهد، بلکه آن را پیرتر نیز جلوه خواهد داد. چاره کار شما استفاده از کاموفلاژ است. تکنیک کاموفلاژ برای از بین بردن هر گونه لک، آکنه، جای ماه گرفتگی، تاتو و ... کاربرد دارد. از این ابزار می توان برای افزایش ماندگاری لوازم آرایش روی صورت نیز استفاده کرد.
استفاده از کاموفلاژ روی صورت باید با دقت بسیار بالایی انجام شود؛ در غیر این صورت، نتیجه مطلوب به دست نخواهد آمد.از آن جایی که بافت کاموفلاژ فشرده است، می توان از آن برای پوشاندن هر مشکل بهره مند شد. به عنوان مثال، برخی خانم ها دارای پوست بسیار نازکی هستند که رگ هایشان به راحتی قابل مشاهده است. در این صورت می توان به راحتی با استفاده از کاموفلاژ، این رگ ها را پوشش داد. همچنین می توان جهت افزایش ماندگاری سایه عروس از کاموفلاژ است. کاموفلاژها دارای رنگ های متنوعی هستند که هر کدام کاربردهای متنوعی دارند؛ به طوری که حتی می توان از آن برای کانتورینگ صورت نیز استفاده کرد و در هزینه ها صرفه جویی به عمل آورد.


آموزش گریم عروس در کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی


در کلاس های آموزشی گریم و متعادل سازی صورت، می آموزید که با استفاده از سایه روشن ها و ابزارهای مخصوص، عیوب صورت را برطرف کرده و آن را زیباتر جلوه دهید. علم گریم صورت به شما این اجازه را می دهد که با ذوق و سلیقه خود، چهره های به روز و جذابی را خلق کنید. سالن آرایشی و آموزشی آزیتا فرد با برگزاری جلسات آموزش گریم و میکاپ عروس، امکان یادگیری مفاهیم به صورت مفید و سریع را برای شما میسر می سازد. تلاش مجموعه خانم فرد بر این است که بدون اتلاف وقت و در کمترین زمان، بیشترین بازدهی را داشته باشید.

 

معرفی یکی از بهترین گریمورهای عروس


درباره سالن آرایشی مدرس برتر گریم و میکاپ عروس؛ خانم آزیتا فرد


یکی از خدمات سالن زیبایی آزیتا فرد، آرایش حرفه ای صورت است که توسط خانم آزیتا فرد، مدرس بین المللی گریم انجام می‎شود. سالن زیبایی آزیتا فرد دارای دوره‌های آموزش تخصصی گریم، میکاپ، خود آرایی به همراه چهره شناسی، متعادل سازی، کانتورینگ و هایلایت صورت است. بررسی چهره‌ها و شناخت انواع صورت، انواع پوست و آموزش تکنیک‌های میکاپ اروپایی و عربی از جمله دیگر مباحث آموزشی در سالن زیبایی آزیتا فرد است. آموزش گریم و میکاپ در این سالن، بصورت خصوصی و نیمه خصوصی انجام می‎شود.

انواع بافت و شینیون

شینیون و انواع بافت در آرایشگاه آزیتا فرد، بالاترین کیفیت و ماندگاری را دارد. در این آرایشگاه می توانید، انواع متدهای بافت از بافت تزیینی با مهره گرفته تا بافت های سرخپوستی و آفریقایی روی سر خود ببینید.

مشاوره پوست و مو

مشاوره پوست و مو از جمله خدمات سالن زیبایی آزیتا فرد است. با استفاده از راهنمایی مشاوران مجرب سالن زیبایی آزیتا فرد، می‎توانید مشکلات پوستی خود را به بهترین شکل حل کنید.

رنگ و مش

انواع کوپ های ژورنالی، رنگ مو و انواع لایت های مد روز، همراه با کراتین، احیاء مو و ویتامینه در آرایشگاه آزیتا فرد انجام می شود.

خدمات ابرو

طراحی دائم ابرو به همراه میکروپیگمنتیشن در آرایشگاه آزیتا فرد صورت می گیرد. انواع سایه برای ابرو، چشم و... در این آرایشگاه به صورت تخصصی انجام می‌شود.

 

خدمات ناخن

مانیکور و پدیکور ناخن با بهره گیری از جدیدترین طراحی ناخن در آرایشگاه آزیتا فرد انجام می شود.

ارائه مدرک

در ضمن اگر علاقه دارید هریک از این خدمات را آموزش ببیند، با حضور در کلاس های سالن زیبایی آزیتا فرد، پس از گذراندن دوره، می توانید مدرک فنی و حرفه ای دریافت کنید.

 

میکاپ عروس با برترین میکاپ آرتیست، خانم آزیتا فرد

 

محدوده آموزشگاه آرایشگری آزیتا فرد در شمال تهران می باشد. شما می توانید جهت هماهنگی با این مجموعه با شماره ذیل تماس بگیرید.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: