چهارشنبه 25 خرداد 1401 - 12:16:50

چگونه موی شرابی خود را بلوند کنیم؟


تغییر رنگ موی شرابی به رنگ موی بلوند

بهترین روش برای تغییر رنگ مو

 

 

 

رنگ موی شرابی، یک ویژگی استثنایی دارد، آن هم اینکه هر بار که موهایتان را شرابی می کنید، این رنگ مو توجه افراد زیادی را به خود جلب می کند. رنگ موی شرابی واقعاً جذاب است. امّا معایبی نیز دارد. از جمله اینکه اغلب، رنگ موی اولیه روی سر ثابت نمی ماند و پس از مدتی به طیف های مختلف رنگ موی بادمجانی تا رنگ موی مسی تغییر می کند. به همین خاطر برخی مو قرمزها که از توناژ قرمزی موی خود خسته شده اند، دوست دارند توناژجدیدی مانند رنگ موی بور را امتحان کنند. ما امروز برای شما در سایت آرایشی رژلب مراحل و دستورالعمل هایی آماده کرده ایم تا بیاموزید که چگونه رنگ موی شرابی خود را بلوند کنید. با ما همراه باشید.

 

 

تبدیل رنگ موی شرابی

 

 


چه انتظاراتی از تغییر رنگ موی شرابی به بلوند دارید؟

ما در رنگ موی شرابی طیف مختلفی از روشن ترین رنگ شرابی تا تیره ترین رنگ مو داریم. و همین طور در مورد رنگ موی بلوند نیز تمام توناژها یکسان نیستند و تفاوتهایی دارند. به همین دلیل است که ما توصیه می کنیم که به سالنهای زیبایی بروید و با کمک متخصصان کار با مواد و رنگ مو، توناژ رنگی منتخب خود را بدست بیاورید. اگر به یک توناژ رنگی خاص در رنگ موی بلوند اطمینان ندارید، راه حل این است که به عکس های موجود از شخصیت های مشهور بروید و با توجه به یکسانی رنگ پوست آنها با خودتان، تصمیم گیری کنید.


 آیا رنگ موی شرابی در یک جلسه به رنگ موی بلوند تغییر می کند؟


وقتی شما تصمیم می گیرید، رنگ موی خود را تغییر دهید، این موضوع را بدانید که تغییر رنگ مو از شرابی به بلوند در یک جلسه تمام نمی شود. بنابراین، توقع نداشته باشید که این تبدیل رنگ موی شما با یک جلسه رفتن به آرایشگاه میسر شود.


آیا برای بلوند کردن موی شرابی استفاده از دکلره ضروری است؟


برای بور کردن رنگ مویتان، دکلره الزامی است. همیشه بخاطر داشته باشید که برای روشن کردن رنگ مویتان به این گزینه ضروری احتیاج دارید.

 

آیا هایلایت کردن برای تبدیل موی شرابی به بلوند توصیه می شود؟


اگر هنوز به رنگ موی بلوند مورد نظر خود نرسیده اید، هایلایت کردن مو، گزینه  بسیارعالی برای حل مشکل تان است.  شما با هایلایت موهایتان می توانید به نتیجه مورد نظر نزدیک شوید.


چگونه از رنگ موی بلوند مراقبت کنیم؟


حال که با این زحمت توانسته اید، موی خود را از شرابی به رنگ بلوند تغییر دهید، مراحل زیر را دنبال کنید تا کیفیت مویتان حفظ شود:

 

مرحله اول برای مراقبت از موی بلوند:

از محصولات مراقبت از مو استفاده کنید
شما قبلا از محصولات و شامپوهای مخصوص موی شرابی استفاده می کرده اید، حال باید از نرم کننده ها و ماسک موهای مخصوص رنگ موی بلوند استفاده کنید تا از شکل گیری توناژهای رنگی نامناسب جلوگیری کنید. برای این کار اول موهای خیس خود را با این شامپو ماساژ دهید و بعد از نرم کننده استفاده کنید. اجازه دهید نرم کننده برای یک تا دو دقیقه روی موهای شما بماند و بعد آبکشی نمایید. سعی کنید از نرم کننده مو بعد از شامپو کردن به مدت هفته ای یک بار استفاده کنید.

 

مرحله دوم برای مراقبت از موی بلوند:

از موی خشک خود مراقبت کنید

 برای مدتی به موهای خشک خود کمتر آسیب گرمایشی برسانید و از این لحاظ از موهای خود مراقبت کنید. بعد از حمام از حوله برای خشک کردن موهای خود استفاده کنید و بعد از محصولات مراقبتی بعد از حمام، مانند: ماسک مو و غیره استفاده کنید. محصول مراقبتی موی خود را انتخاب کنید و از آنها استفاده کنید. مهم نیست که کدام محصول را بکار می گیرید، فقط از وسایل گرمایشی مو اجتناب کنید.


 

مرحله سوم برای مراقبت از موی بلوند:

از موی بلوند خود در مقابل آفتاب مراقبت کنید

استفاده از اسپری موی خود را فراموش نکنید. سعی کنید از اسپری مویی که قابلیت مراقبت از موهای شما در مقابل اشعات نور خورشید را دارد، استفاده کنید. امیدواریم از خواندن مقاله "چگونه موی شرابی خود را بلوند کنیم" استفاده کافی را برده باشید.

 

 

خانم ساناز برومندی متخصص رنگ و لایت و احیا و کوتاهی در زعفرانیه - برای بهره مندی از خدمات ایشان با شماره زیر تماس بگیرید

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: