پنجشنبه 10 آبان 1397 - 00:11:09

سه نکته مهم برای مراقبت از موی رنگ شده

 

 

کدام محصول برای موی رنگ شده ما مناسب است؟

با انواع محصولات برای موی رنگ شده آشنا شوید

 

 

از موی زبر تا موی نرم و لطیف، هر کدام پس از قرار گرفتن رنگ مو روی سر، نیازمند محصولی متناسب با ویژگی خاص خود هستند. به طور مثال: پس قرار گرفتن رنگ مو، موی زبر، بیش از موی نرم، نیازمند محصولات نرم کننده و حالت دهند مو است. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب  با تستی که پیش رو داریم به شما نشان می دهیم که چگونه از موی رنگ شده خود مراقبت کنید. پس از آن درباره طریقه مصرف، زمان استفاده از این محصولات با شما صحبت می کنیم. با ما همراه باشید. 

 

 

 

انواع محصول برای موی رنگ شده


 

برای مراقبت از موی رنگ شده تان به نکات زیر دقت کنید:

 نکته اول برای مراقبت از موی رنگ شده:

 مدیریت صحیح در برابر عوارض رنگ مو
هر کدام از ما نگرانی هایی در برابر مو و مراقبت از آن داریم. همه افراد نیاز دارند که از‌ رنگ مویشان محافظت کنند، مو را تقویت کنند و به آن رنگ و شکل خاصی ببخشند. نوع شامپو و نرم کننده ای که دارید، نقش مهمی در مراقبت از موهایتان دارد. بسته به نوع مویی که دارید، شما  باید یک یا دو بار در هفته از شامپو استفاده کنید. این نوع از درمان کمک میکند که مواد مغذی به موی شما برسد.

 

 نکته دوم برای مراقبت از موی رنگ شده:

 شستشوی موها
حمام کردن، بدون استفاده از شامپو، نرم کننده و تقویت کننده حمام واقعی محسوب نمی شود. یک روز به دنبال موهای پرحجم هستید و یک روز دیگر موهای فر و طبیعی خودتان را میخواهید. برای دسترسی به این خواسته ها شما باید از محصولات درستی استفاده کنید. در این مرحله شما باید تحقیق کنید و تمام محصولات مناسب برای نوع موی خود را پیدا کنید. همچنین به دنبال راهی برای حفاظت مو از گرما باشید.

 

 نکته سوم برای مراقبت از موی رنگ شده:

بررسی نهایی نکات
پس از پیدا کردن بهترین محصول و درجه بندی آن، تقویت موی رنگ شده، بهترین کار برای حالت دادن و مدل دادن به موهاست. سعی کنید، مدل مناسب موی خود را پیدا کنید. چرا که برخی روزها دوست دارید از حالت طبیعی و موهای خودتان دور باشید و استایل خاص خودتان که قیافه شما را کامل می کند داشته باشید.
برای اینکه در این تست راحتتر به نتیجه برسید، دانستن نوع و جنس موهایتان واجب است.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: