جمعه 16 آذر 1397 - 11:43:00

چگونه موهای خود را به رنگ نقره ای در آوریم؟


جدیدترین رنگ موی سال

رنگ موی نقره ای یاسی

 


 



شاید خیلی از شما خانم ها، رنگ موی نقره ای که رنگ موی جدید این روزها به حساب می آید را دوست داشته باشید؛ امّا هنوز برای انجام این کار مردد باشید؛ ما میخواهیم اول سه دلیل به شما بگوییم تا برای رنگ کردن موهایتان دیگر تردید به خرج ندهید و سپس به شما بیاموزیم که چگونه موهای خود را به رنگ نقره ای درآورید؟. با رژلب همراه باشید.


 

 چرا رنگ موی نقره ای می تواند، بهترین گزینه برای رنگ کردن مو باشد؟


نکته اول: ترکیب رنگ سفید و سیاه، یکی از کلاسیک ترین و شیک ترین رنگ ها برای ما شرقی هاست. خانم های ایرانی که رنگ موی پایه شان تیره یا مشکی است، با انتخاب لایت سفید یا همان رنگ موی نقره ای می توانند، قدرت و نفوذ چهره شان را دو چندان کنند.

 

رنگ موی نقره ای یخی



 

 

 

 

نکته دوم: رنگ موی نقره ای، آنقدر خاص است که روی سر کمتر کسی پیدا می شود. برای همین اگر می خواهید، خاص تر از دیگران باشید و یک تغییر عمده و اساسی در ظاهر خود پیدا کنید؛ حتماً این رنگ مو را انتخاب کنید.

 رنگ مناسب برای پوشاندن موهای سفید


امّا نکته آخر رنگ موی نقره ای، برای کسانی که از سفیدی موهایشان رنج می برند، رنگ ایده آلی به حساب می آید؛ زیرا بدون انجام دکلره و زحمت خاصی، می توانند موهای خود را به رنگ نقره ای درآورند.

 

 آموزش رنگ کردن مو

 

برای داشتن رنگ موی سفید یا نقره ای، شما باید موها را یکدست رنگ کنید تا به رنگ دلخواه خود دست یابید؛ البته این موضوع خاص کسانی است که روی موهای خود، هایلایت یا مش دارند یا موهایشان دو رنگ شده. اکثر خانم ها، میخواهند، این رنگ مو را در یک جلسه به دست آورند. امّا این رنگ مو یک فرآیند دوگانه است. در مرحله اول، موها باید یکپارچه و مرتب باشد. سعی کنید که رنگ موها با ریشه و ساقه ی مو یکی باشد. همچنین بهتر است که موها تمییز باشد و پیش از رنگ کردن موها را خیس کنید.

 طرز رنگ کردن مو سفید

 

روش اول این است که موها را باید بطور کامل روشن کنیم. برای این کار باید، موها را اول به چهار بخش تقسیم کنید. دو بخش از جلوی سر و دو بخش از پشت، مثل تمام قسمت بندی های معمولی. برای رنگ کردن مو، میز مخصوص رنگ، براش خیس و شانه آماده کنید. این لوازم جزء اصلی ترین، لوازم در حین رنگ کردن مو هستند.

 راهنمای رنگ موی نقره ای یاسی

رنگ کردن موها را با زدن دکلره شروع میکنیم و به تمام قسمت های سر میزنیم. تمام قسمت ها را روشن کننده بزنید و سر را از دکلره اشباع کنید. همچنین میتوانید، تمام قسمت ها را که دکلره میزنید را داخل فویل بگذارید تا تأثیر سریعتری داشته باشد.
برای این رنگ مو از روشن کننده 20 volume استفاده میکنیم. بعد از اینکه، کل قسمت پشت را انجام دادید به سراغ قسمت جلوی موها میرویم و زدن روشن کننده را از قسمت بغل سر و خط مو شروع میکنیم و بصورت ردیفی بالا میرویم. بهتر است توجه داشته باشید، هنگام زدن دکلره، نیم سانت از ریشه را بیرون بگذارید و به آن مواد نزنید. همانطور که میدانید، دکلره با حضور گرما سریعتر عمل میکند، اما شما در این قسمت فویل ها را باز کرده و شروع به ماساژ دادن موها کنید تا مواد به خوبی در پوست سر و موها پخش شود. بهتر برای اطمینان بیشتر، موها را هر 10 الی 15 دقیقه یکبار چک کنید؛ چرا که این مرحله بسیار مهمی است که شما باید به آن توجه زیادی کنید. از روشن کننده 20 volume 
برای نیم سانت مویی که از ریشه بیرون تر گذاشته اید، استفاده کنید. سپس ریشه موها را برای 10 الی 15 دقیقه در معرض گرما قرار دهید تا به خوبی رنگ بگیرند.

پس از اینکه فویل ها را از روی سر باز کردید، از اپلیکاتور و شامپو رنگی که تناژ بنفش در خود دارد، استفاده کنید. برای این ترکیب از یک اپلیکاتور شیشه ای و شامپو رنگی استفاده کرده، داخل این اپلیکاتور نیمی از شامپو را ریخته و آن را به خوبی ترکیب میکنیم. سپس آن را روی سر پخش کنید. از ریشه تا پایین موها این ترکیب را پخش کنید.
استفاده از شامپوی بنفش دارای دلایل خاص خودش است، یکی اینکه ما را به رنگ سفیدی که میخواهیم خیلی نزدیک میکند، به خاطر داشتن رنگدانه های بنفش. همچنین زدن این شامپو این موضوع را روشن می کند که اگر موها به رنگ بنفش در آمدند، پس موها به رنگ سفید نمیرسند و شاید مایل به رنگ خاکستری یا نقره ای شوند. همچنین برای رنگ سفید ما نیاز به پایه ای طلایی داریم. پس هنگام زدن شامپو حواستان به تناژ موها باشد.
برای رنگ این قسمت موها را به چند قسمت تقسیم میکنیم و شروع به رنگ زدن قسمت ها میکنیم و تونر به موها میزنیم. رنگی که موها هنگام زدن تونر به خود میگیرد، تناژ بنفش و نقره ای دارد. توجه داشته باشید که به تمام قسمت های مو، تونر بزنید تا بتوانید، رنگ دلخواه را به دست آورید. با حرکات دست مو را از بالا تا پایین ماساژ دهید. در آخر میتوانید آبکشی کنید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

دوشنبه 19 آذر 1397 - 14:50:11
ببخشید نگفتید که شامپو رنگی(بنفش) باچی ترکیبش کنیم؟؟؟؟
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: