شنبه 28 آبان 1401 - 15:44:36

رنگ مو بدون دکلره با عکس

آموزش ترکیب رنگ موهای جدید

عوارض رنگ کردن مو با دکلره

 

ترکیب رنگ مو بدون دکلره

 

 

فرآیند دکلره کردن، آسیب زیادی به موها وارد می کند و حتی باعث ریزش، سوزش و وز شدن موها می شود. از این رو، بسیاری از خانم ها تمایلی به انجام دکلره ندارند و تنها به رنگ کردن اکتفا می کنند. البته که روشن کردن موها با دکلره جلوه زیباتری دارد؛ اما ما برای شما ترفندهایی را آماده کرده ایم که حتی بدون دکلره کردن هم موهای زیبا و درخشانی داشته باشید. در ادامه مطلب ترکیب رنگ مو بدون دکلره با عکس با وب سایت رژلب همراه باشید.

 

 

خانم جودکی بهترین آرایشگر در منطقه فرمانیه تهران. برای بهره مندی از خدمات ایشان با شماره زیر تماس بگیرید


عوارض دکلره کردن موها

علاوه بر درد و التهاب پوست سر، مشکلات دیگری نیز با دکلره کردن موها به وجود می آید. به طور مثال با دکلره کردن، موها شکننده شده و ساقه های مو خشک می شوند. به علاوه در صورتی که موها بلند باشند، ممکن است خشک تر از معمول شده و برای حفظ سلامت آن ها نیاز به مراقبت های بیشتری باشد.
روش های زیادی برای نرم کردن موها وجود دارد که ممکن است به طور موقتی مشکل خشکی موها را حل کنند ولی تنها ظاهر موها را تغییر می دهند و در طولانی مدت تاثیر چندانی ندارند. به علاوه دکلره کردن موها، احتمال شکنندگی، دوشاخگی و وز شدن موها بیشتر شده و در بسیاری از این موارد برای ترمیم موها باید قسمت دکلره شده را کوتاه کرد. علاوه بر آسیب هایی که به دلیل دکلره کردن روی موها به وجود می آید، استفاده از سشوار و اتو مو نیز موها را خشک تر کرده و با سرعت بیشتری از بین می برد.
غیراز دکلره کردن کل موها، رنگ کردن ریشه موها نیز نباید فراموش شود. زیرا معمولا پس از شش تا هشت هفته ریشه موها به رنگ اصلی آن ها در آمده و برای از بین بردن این دو رنگی باید ریشه موها را رنگ کرد. اما این کار هم زمان بر بوده و هم هزینه های زیادی دارد. به علاوه از آن جایی که رنگ کردن ریشه موها نیاز به تخصص دارد، نباید توسط افراد آماتور انجام شود. زیرا ممکن است ریشه موها و کف سر بسوزد. با تمام این تفاصیل، ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای رنگ کردن موها از دکلره استفاده نکنید. شاید با خود بگویید که دکلره تاثیر زیادی در هر چه زیباتر کردن رنگ مو دارد؛ اما با مطالعه این مقاله نظرتان به کلی تغییر خواهد کرد.

 

 

ترفندهای روشن کردن مو بدون دکلره

- رنگ و اکسیدان مناسب برای رنگ کردن مو به جنس، پایه و رنگ اصلی مو بستگی دارد.
- اگر پیش از این موهایتان را هایلایت کرده اید، با استفاده از رنگ های اسپیشال آن را به رنگ دلخواه در آورید. ترکیب رنگ موهای اسپیشال بلوند با اکسیدان مناسب می توانند بدون نیاز به دکلره، موها را تا 6 درجه روشن تر کنند.
- در انتخاب رنگ مو و اکسیدان باید دقت زیادی به خرج دهید تا جذاب شود.
- اگر بیش از نیمی از موهایتان سفید است، به شما پیشنهاد می کنیم از رنگ موهای شماره 11 استفاده نمایید.
- چنانچه قصد دارید موهای نازک و رنگ نشده خود را سه درجه روشن تر کنید، باید از اکسیدان شماره 2 یا همان 9 درصد استفاده نمایید.
- اگر می خواهید موهای خود را یک درجه روشن تر کنید، اکسیدان شماره یک یا 6 درصد استفاده کنید و با رنگ دلخواه خود ترکیب نمایید.
- چنانچه قصد دارید موهایتان را 4 یا 5 درجه روشن تر کنید، بهتر است از اکسیدان 12 درصدی استفاده کرده و آن را با هر رنگی که تمایل دارید، ترکیب نمایید.
- اگر موهایتان ضخیم و پرپشت است از اکسیدان با درصد بالا استفاده نمایید.

 


ترکیب رنگ موی نسکافه ای بدون دکلره

برای ترکیب رنگ مو بدون دکلره رنگ مو نسکافه ای کافی است از راهنمای ذیل استفاده کنید:
رنگ مو بلوند نسکافه ای شماره 6 و رنگ مو بلوند کاپوچینو شماره 8 به مقدار مساوی به علاوه کمی واریاسیون نقره ای و به میزان کافی از اکسیدان 9 درصد را با هم ترکیب نمایید. 

 

 

 

 

 

ترکیب رنگ موی زیتونی بدون دکلره

برای ترکیب رنگ مو بدون دکلره زیتونی می توانید از راهنمای زیر استفاده نمایید:
رنگ موی زیتونی که با حرف M شناخته می شود با شماره های 5، 9 و 10 (به دلخواه) را با مقداری واریاسیون سبز و نقره ای ترکیب کنید. اکسیدان شماره 2 یا 9 درصد را نیز به اندازه دو برابر رنگ مو به کار ببرید. 

 

 

 

 

خانم جودکی بهترین آرایشگر در منطقه فرمانیه تهران. برای بهره مندی از خدمات ایشان با شماره زیر تماس بگیرید

 

 

 

 

ترکیب رنگ موی شکلاتی بدون دکلره

اگر تمایل به شکلاتی کردن موها بدون مصرف دکلره دارید، مقدار 50 میل از رنگ موی شکلاتی متوسط، 50 میل از رنگ موی دودی شماره 5، 10 سانت از واریاسیون نقره ای و به میزان مناسب از اکسیدان شماره یک را با هم ترکیب نمایید. خانم پروانه حبیبی یکی از بهترین مدرسان کار با مواد هستند که نمونه کار رنگ موی شکلاتی ایشان را در تصویر زیر مشاهده می کنید. همچنین، ایشان موسس و مدیر آکادمی آرایشگری چترگل هستند که جهت آموزش تکنیک های به روز رنگ و مش می توانید به ایشان مراجعه نمایید.

 

 

 

ترکیب رنگ موی عسلی بدون دکلره

برای ترکیب رنگ مو بدون دکلره عسلی، کافیست میزان یک سوم از رنگ موی سری N شماره 9 را با یک چهارم رنگ موی دودی به شماره 9.2، رنگ موی سه صفر و واریاسیون طلایی را همراه با اکسیدان 9 درصد یا 12 درصد ترکیب نمایید. در تصویر زیر نمونه کار رنگ موی عسلی را از مدرس بین المللی کار با مواد خانم بحری مشاهده می کنید.

 

 

شما می توانید جهت بهره مندی از خدمات یا شرکت در کلاس های آموزشی مریم علاکم بهترین اکستنشن کار و مدرس کار با مواد در شمال تهران با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

 

اینستاگرام خانم مریم علاکم:

@maryamalakom_haircolor

 

 

 

 

ترکیب رنگ موی دودی بدون دکلره

چنانچه تمایل به تغییر رنگ موی طبیعی به رنگ دودی را دارید، کافیست رنگ های بژ متوسط و بژ روشن را به میزان 40 و 30 میل  به همراه 30 میل از رنگ موی زیتونی و 20 میل از رنگ موی دودی شماره 6 و 4 سانت واریاسیون نقره ای و اکسیدان شماره 1 ترکیب کرده و مورد استفاده قرار دهید.

 

 

ترکیب رنگ موی تنباکویی بدون دکلره

یک سوم تیوپ از رنگ موی 6.45، یک ششم تیوپ از رنگ موی سری N شماره 10، دو سوم تیوپ رنگ موی تنباکویی روشن شماره 6.31 و اکسیدان شماره یک به میزان دوبرابر رنگ را با هم ترکیب کرده و روی موها قرار دهید. 

 

 

 

جهت برقراری ارتباط با خانم رمیسا میرزایی بهترین مدرس رنگ و مش و کارشناس کراتین و احیاء مو می توانید با شماره تلفن ذیل تماس حاصل کنید:

 

اینستاگرام خانم رمیسا میرزایی

 

 

 

 

ترکیب رنگ موی بژ بدون دکلره

برای به دست آوردن بهترین نتیجه از ترکیب رنگ مو بدون دکلره بژ، کافی است بلوند شکلاتی W6 به میزان 20 میل، عسلی روشن H7 به میزان 70 میل، دودی روشن C7 به میزان 30 میل، واریاسیون نقره ای به میزان 10 سانت، واریاسیون طلایی به میزان 5 سانت و اکسیدان 9 درصد به میزان 130 میل را با هم ترکیب کرده و روی موها قرار دهید.

 

 

 

ترکیب رنگ موی دودی طلایی بدون دکلره

برای ترکیب رنگ مو بدون دکلره دودی طلایی می بایست بلوند دودی طلایی 8.31 را به میزان 10 سانت، واریاسیون دودی 0.11 به میزان 1 سانت، واریاسیون نقره ای 0.22 به میزان 2 سانت و اکسیدان شماره 1 به میزان 30 سی سی را با هم ترکیب کرده و روی موها قرار دهید.

 

ترکیب رنگ موی ماهگونی تیره بدون دکلره

برای علاقه مندان رنگ های بادمجانی – ماهگونی، یک ترکیب رنگ زیبا بدون نیاز به دکلره آورده ایم: ترکیب آلبالویی 7 به میزان 30 میل، بادمجانی 7 به میزان 30 میل و واریاسیون قرمز به میزان 3 میل را با هم ترکیب کرده و از اکسیدان 9 درصد استفاده نمایید. در تصویری که در ادامه مشاهده می کنید، نمونه کاری از رنگ موی ماهگونی توسط خانم مریم ابراهیم پور درج شده است. در این مدل رنگ مو، از تکنیک آمبره استفاده شده که جلوه این رنگ مو را چند برابر کرده است.

 


ترکیب رنگ موی فندوقی بدون دکلره

نتیجه این رنگ مو تیره خواهد بود. برای به دست آوردن فندوقی جذاب و خوش رنگ، کافیست رنگ دودی شماره 5 به میزان 60 میل، رنگ N5 به میزان 30 میل، شکلاتی شماره 6 به میزان 30 میل، واریاسیون نقره ای به میزام 10 سانت و اکسیدان شماره یک به میزان دو برابر رنگ مو را با هم ترکیب کرده و روی موها قرار دهید.

 

 

ترکیب رنگ موی شامپاینی بدون دکلره

اگر می خواهید روی موهای طبیعی رنگ شامپاینی بگذارید، باید از ترکیب رنگ مو بدون دکلره ذیل استفاده نمایید:
رنگ موی مسی شماره 6 به میزان 30 میل
شکلاتی شماره 5 به میزان 40 میل
دودی شماره 6 به میزان 20 میل
واریاسیون نقره ای به میزان 3 میل
اکسیدان 6 درصدپ

 

در مطلب ترکیب رنگ مو بدون دکلره با عکس به آموزش جدیدترین ترکیب رنگ موها پرداختیم. چنانچه هر گونه سوالی در این رابطه داشتید، آن را از طریق قسمت نظرات در میان بگذارید تا کارشناسان در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (8)

سه شنبه 10 خرداد 1401 - 11:12:26
سلام
مرسی بابت مطالب آموزندتون
من الان موهام مشکی بدون رنگ است ، چجوری میشه با رنگ موهامو روشن کنم که قرمز نشه؟
یکشنبه 08 خرداد 1401 - 10:46:32
عالی هستند
شنبه 07 خرداد 1401 - 22:21:52
من چطور می تونم در کلاس های خانم حسینی شرکت کنم
سلام مطالبتون عالی بود. من یه راهنمایی میخواستم. با ترکیب رنگهای بلوند خاکستری روشن و بلوند نسکافه ای و بلوند زیتونی خیلی روشن و بلوند دودی روشن، بدون دکلره، میشه رنگ روشنی به موی مشکی بدیم؟
جمعه 13 تیر 1399 - 20:01:06
ممنون از شما کاربران گرامی که سایت رژلب را دنبال می کنید و آن را با دوستان خود نیز به اشتراک می گذارید.
جمعه 13 تیر 1399 - 20:00:28
سلام دوست عزیز، شما می توانید ابتدا موهای خود را با استفاده از دکوکرم چند درجه روشن تر کنید و سپس از رنگ مو دودی استفاده نمایید. دکوکرم برخلاف پودر دکلره، هیچ گونه آسیبی به موها وارد نمی کند. دکوکرم والوار یکی از بهترین برندهای موجود در بازار است
سلام خسته نباشیددر مورد رنگ مویدودی بدون دکلره از آرایشگر پرسیدم میگه رنگ باز نمیشه و بعد چند بار شستشو میره خواستم نظرشما روبدونم ممنون
جمعه 20 اردیبهشت 1398 - 11:02:24
بسیار عالی و کاربردی ،ممنون از مطلب خوبتون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: