جمعه 23 خرداد 1399 - 13:19:10

بهترین رنگ مو برای پوست من

 

نکات انتخاب رنگ مو

بهترین رنگ مو برای شما کدام است؟

 

انتخاب رنگ مو با توجه به رنگ پوست

 

 

چندین روش برای این که ببینید بهترین رنگ مو مناسب برای شما کدام است، وجود دارد. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با انواع رنگ موی مناسب پوست تان آشنا کنیم. با وب سایت رژلب همراه باشید.


توجه به تناژ پوست


در اولین قدم برای فهمیدن اینکه کدام رنگ مو برای پوست شما بهتر است، باید ببینید تناژ پوست شما سرد است یا گرم؟ این موضوع ممکن است کمی گیج کننده به نظر برسد؛ اما ما راهکراهای جالبی برای آن داریم.

تناژ پوستی سرد

افراد دارای تناژ پوستی سرد، معمولا پوست روشن دارند. این افراد به راحتی برنزه نمی شوند و احتمالا با موهای تیره به دنیا آمده اند. همچنین این احتمال وجود دارد که تضاد شدید بین رنگ مو و رنگ چشم وجود داشته باشد. اگر در این دسته افراد قرار می گیرید، معمولا رگ های زیر پوست مچ شما به رنگ آبی یا بنفش است. همچنین پوست شما به ته رنگ صورتی می زند.
رنگ موهایی که باید برای این تناژ پوستی به کار ببرید، عبارتند از قهوه ای تیره، سیاه، بلوندپلاتینی، قرمز تیره، بنفش. همچنین باید از رنگ موهای بلوند طلایی، مسی، کاراملی و عسلی پرهیز کنید.

 

تناژ رنگ پوست و تاثیر آن در انتخاب رنگ مو

 

تناژ پوستی معمولی یا خنثی

پوست شما معمولا به ته رنگ زرد یا صورتی می زند. معمولا چشمانی به رنگ روشن مانند سبز روشن، آبی روشن یا قهوه ای روشن دارید. شما قادر به برنزه شدن هستید ولی این کار کمی زمان بر خواهد بود.
توصیه می کنیم از رنگ موهای با پایه بنفش استفاده کنید. بلوند یخی و پلاتینی نیز گزینه های خوبی هستند. از رنگ موهای با پایه نارنجی یا خیلی طلایی خودداری کنید.

تناژ پوستی گرم

رنگ چشم های شما احتمالا قهوه ای یا فندقی است. رنگ موی شما نیز به رنگ قهوه ای تیره است. شما می توانید به راحتی برنزه شوید. پوست شما می درخشد و رگ های پوستی تان به رنگ سبز است. توصیه می کنیم از رنگ های مسی یا کاراملی استفاده کنید. رنگ های بلوند عسلی، بژ، بلوند طلایی و قهوه ای برای شما بسیار مناسب هستند. از انجام رنگ موهای بلوند پلاتینی، خاکستری و رنگ های دارای تناژ سبز یا بنفش اجتناب کنید.


سرمایه گذاری روی موها


اکنون زمان آن رسیده که دقیقا تصمیم بگیرید قصد دارید چقدر روی موهایتان هزینه کنید. راز داشتن موهای جذاب و شگفت انگیز در مراقبت از مو و توجه به مواد تشکیل دهنده آن است. سعی کنید از محصولات مو حاوی روغن های طبیعی استفاده کنید که سرشار از آنتی اکسیدان هستند و موهای شما را تغذیه می کنند. سرمایه گذاری روی محصولات باکیفیت این امکان را به شما می دهد که رنگ موی خود را به راحتی به یک رنگ دیگر تغییر دهید. به عنوان مثال اگر موهای تیره دارید و قصد دارید آن را به بلوند تغییر دهید، استفاده از روغن های طبیعی کمک زیادی به شما می کنند که از آسیب و سوختگی موها جلوگیری کنید.

 

انواع رنگ مو


تعیین میزان آسیب دیدگی موها


اگر موهایتان را تاکنون رنگ نکرده اید، این اطمینان را داشته باشید که میزان آسیب دیدگی در آن ها کمتر خواهد بود. با این حال سعی کنید از مصرف بی رویه اتو مو و سشوار خودداری کنید. اما اگر قبلا موهایتان را رنگ کرده اید و قصد تغییر آن را دارید، باید به میزان شکنندگی آن توجه داشته باشید. اگر موهای شما ضعیف و شکننده است، به دنبال تغییرات چشمگیر نباشید.


توجه به سن


توجه به سن نیز یکی دیگر از ویژگی هایی است که باید هنگام انتخاب رنگ به آن توجه کنید. به طور مثال، هر چه پیرتر می شوید، بلوند روشن انتخاب خوبی برای شما نخواهد بود. مهم نیست که تناژ پوست شما سرد باشد یا گرم، موی بلوند چین و چروک های پوست شما را برجسته تر کرده و شما را پیرتر نشان می دهد. هر چه بیشتر سن شما بالا می رود، به دنبال داشتن ظاهری نرم تر باشید.

 


برچسب ها:

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: