شنبه 24 آبان 1399 - 17:59:47

فیلم آموزش 10 مدل رنگ و مش جدید

 

 

آموزش جدیدترین متدهای رنگ و مش

فیلم آموزش رنگ مو آمبره، بالیاژ، هایلایت

 

 

فیلم آموزش رنگ و مش جدید

 

 

 

فهرست آیتم هایی که در این مطلب خواهید خواند

 

1. فیلم آموزش هایلایت مو به سبک پینتینگ

2. فیلم آموزش بایدها و نبایدهای رنگ مو روشن

3. فیلم آموزش بیبی بومر مو

4. فیلم آموزش بالیاژ مو

5. فیلم آموزش آمبره مو

6. فیلم آموزش فویل پیچیدن در تکنیک هایلایت مو

7. فیلم آموزش بالیاژ موی بلند با پدل

8. فیلم آموزش آمبره انجل

9. فیلم آموزش روشن کردن مو بدون نیاز به دکلره

10. فیلم آموزش و مشاوره برای افرادی که اولین بار از رنگ مو استفاده می کنند

 

 

رنگ و مش از جمله لاین های پرطرفدار و پرتکنیک آرایشی است. هر ساله متدهای جدیدی از رنگ مو روانه بازار می شوند که مختص سلایق خاصی هستند. در این مطلب از سایت رژلب قصد داریم فیلم آموزش 10 مدل رنگ و مش جدید را خدمت شما همراهان گرامی ارائه دهیم. امیدواریم که مورد توجه تان واقع شوند.

 

1. فیلم آموزش هایلایت مو به سبک پینتینگ


هایلایت مو به روش پینتینگ به این صورت است که قسمت جلو و اطراف موی سر را هایلایت می کنیم. برای تقسیم بندی موها باید قسمت جلوی سر را جدا کنیم. برای این متد رنگ و مش بهتر است که از سوییت مش استفاده شود. در ادامه فیلم آموزش هایلایت مو به سبک پینتینگ را مشاهده خواهید کرد.

 

فیلم آموزش هایلایت مو به سبک پینتینگ

 

 

2. فیلم آموزش بایدها و نبایدهای رنگ مو روشن


رنگ مو روشن یک سری نکات مراقبتی دارد که برای عدم آسیب به موها و همچنین خشک و شکننده نشدن باید از آنها استفاده کرد. در ادامه این آیتم از سایت رژلب، ویدئویی را گردآوری کرده ایم که در آن به طور کامل در مورد بایدها و نبایدهای رنگ مو روشن توضیح داده می شود.

 

فیلم آموزش بایدها و نبایدهای رنگ مو روشن

 

 

3. فیلم آموزش بیبی بومر مو


تکنیک بیبی بومر مو نیز یکی دیگر از جدیدترین متدهای رنگ و مش است که با نام روت شادو نیز معروف است. برای این تکنیک لازم است که یک دکلره کامل داشته باشیم. جهت داشتن یک دکلره کامل و روشن می توان از پودر دکلره سفید رنگ استفاده کرد. پس از این که موها به وسیله پودر دکلره سفید به پایه 7 رسید، از پودر دکلره آبی رنگ برای به پایه رسیدن موها تا رنگ مورد نظر استفاده نمایید.
پس از این که موها را با استفاده از دکلره به پایه مورد نظر رساندیم، موها را در سرشور می شوییم و کامل خشک می کنیم. برای آبرسانی بیشتر موها و جلوگیری از خشکی و شکنندگی موها می توان از ماسک آبرسان استفاده کرد. ماسک آبرسان باید حدود 20 دقیقه روی موها بماند و سپس آبکشی نمایید. آب اضافی موها را به وسیله حوله بگیرید اما آن را سشوار نکشید تا آماده رنگ گذاری و انجام تکنیک بیبی بومر مو شود. توجه داشته باشید که در این تکنیک نیاز است موها کمی مرطوب باشد و سپس موادگذاری را انجام دهید.
در تکنیک بیبی بومر باید ریشه موها تیره تر و ساقه موها روشن تر باشد. برای پیاده سازی تکنیک بیبی بومر شما نیاز به سوییت مش خواهید داشت. از دیگر ابزار ضروری برای انجام این متد، می توان به یک قلم متوسط اشاره کرد که با استفاده از تکنیک فید کردن به راحتی انجام می شود.
ابتدا موها را دسته بندی می کنیم. سپس از رنگ تیره برای قسمت ریشه موها استفاده می کنیم  تمام قسمت ریشه را به اندازه 4 سانت رنگ می کنیم. پس از این که با قلم مخصوص رنگ و مش ریشه موها را به رنگ تیره در آوردیم، با استفاده از براش متوسط که از براش مخصوص رژگونه هم می توانید استفاده کنید، برای فید کردن استفاده می کنیم. با استفاده از این وسیله مقداری از رنگ تیره را رو به سمت پایین روی موها می کشیم تا فید ما به خوبی انجام شود.
بلافاصله سوییت مش را روی موها قرار می دهیم. لایه دیگر مو را از لابلای کلیپس باز کرده و مجددا اقدام به موادگذاری ریشه موها با رنگ تیره می کنیم. دوباره از قلم مخصوص رژگونه برای فید رنگ مو رو به سمت پایین استفاده می کنیم. این کار را برای همه لایه های مو انجام می دهیم.
پس از مدت مکث لازم برای رنگ پذیری موها، توجه داشته باشید که موهای مشتری را باید به صورت دولا یا خم شده در سرشور شستشو دهید. اگر سر مشتری را به صورت خوابیده در سرشور بشویید، احتمال اینکه ساقه موها آغشته به مواد شود و روی آن یک رفله ای ایجاد شود بسیار زیاد است. پس حتما هنگام شستشو به این نکته توجه داشته باشید.
پس از شستشوی مواد از رنگ مو و انجام براشینگ متوجه خواهید شد که موها در قسمت ریشه تیره تر و در قسمت ساقه ها روشن تر هستند و یک تضاد بسیار زیبایی خلق خواهد شد.

 

فیلم آموزش بیبی بومر مو

 

 

4. فیلم آموزش بالیاژ مو


در تکنیک بالیاژ باید قسمت پشت موها را به دو دسته تقسیم کنیم. دسته بندی موها به صورت مایل و زیگزاگی می باشد. موادگذاری در متد بالیاژ باید در زاویه صفر درجه انجام شود. در این تکنیک باید قلمو را رو به سمت بالا روی موها بکشیم و خوب مواد را روی مو فید کنیم. فید کردن رنگ مو در متدهای بالیاژ و آمبره به دو روش انجام می شود. یک مدل فید با استفاده از مواد دکلره و مدل دیگر فید با استفاده از مواد رنگ مو انجام می شود.
توصیه ما به شما این است که از تکنیک های فید کردن با رنگ مو استفاده نمایید. به دلیل اینکه زردی و نارنجی کمتری را برای موها به دنبال دارد. فید کردن مو از پایین به بالا باعث می شود از مواد کمتری در متد بالیاژ استفاده شود. اینکه فید کردن را تا چه حد به ریشه موها نزدیک کنیم، به سلیقه مشتری و بیس رنگ موهای وی بستگی دارد. پس از اینکه قسمت پایین موها کاملا موادگذاری شد، روی موها را با یک ورق سوییت مش می پوشانیم.

پس از اینکه لایه اول مو را موادگذاری کردیم، لایه دوم را از قسمت صدفی مو کمی ضخیم تر جدا می کنیم. لایه ها را از قسمت افقی و عمودی به دو قسمت تقسیم کرده و لایه بالا را به ترتیب روش قبل موادگذاری می کنیم. موادگذاری را از پایین مو به سمت بالا انجام داده و قبل از اینکه به ریشه موها برسیم آن را خوب فید می کنیم. پس از پایان موادگذاری، یک لایه سوییت مش زیر و یک لایه روی موهایی که موادگذاری کردیم، قرار می دهیم.

بالیاژ قسمت های کناری مو را به صورت مایل انجام داده و آن را تا نیمه های سر ادامه می دهیم. باید توجه داشته باشیم که لایه ها حتما به طور قرینه انجام شوند تا پایان کار تمیز از آب در بیاید. تکنیک بالیاژ برای افرادی مناسب است که تمایل ندارند موهایشان خیلی بلوند شود.

 

فیلم آموزش بالیاژ مو

 

 

5. فیلم آموزش آمبره مو


تقسیم بندی موها در روش آمبره بسیار حائز اهمیت است. ابتدا موها را از پشت به صورت مایل به دو قسمت تقسیم بندی می کنیم. اگر قصد داشتید از فویل استفاده کنید، می توانید پوش ریشه بدهید. به این صورت که لایه نازکی از موها را به صورت مایل در دست گرفته و شانه را چند بار حرکت می دهیم تا نیمی از لایه مو پوش داده شود. موادگذاری را انجام داده و از تخته به همراه فویل برای فیکس کرده و موادگذاری استفاده می کنیم.

در روش دیگر آمبره که انجل نام دارد، می توان از فویل یا سوییت مش استفاده نکرد. در این روش نیازی به پوش دادن موها نیست. مواد شما باید حالت سفت داشته باشد تا نشت پیدا نکنید. موادگذاری آمبره انجل را از پایین به سمت بالا انجام می دهیم. باید موها را در دست پخش و مواد را روی آن به خوبی فید کرد. از تکنیک پرتابی برای کناره های لایه مو استفاده می کنیم و آن را رو به سمت بالا انجام می دهیم.

در تکنیک آمبره، زاویه دست ها باید صفر درجه باشد. فید کردن موها در لایه های کنار هم باید به طور قرینه انجام شود تا نتیجه بهتری حاصل شود. لایه های بعدی را نیز به همین ترتیب جدا کرده و موادگذاری انجام می دهیم. توجه داشته باشید که موادگذاری اصلی در پایین مو انجام می شود و باید به طور کامل صورت بگیرد. قسمت های کناری لایه مو را نیز به صورت پرتابی موادگذاری می کنیم.
متد آمبره یا بالیاژ که از فویل یا سوییت مش استفاده نمی شود، اصطلاحا مش در هوای آزاد گفته می شود. در این سبک رنگ و مش، موها به پایه دکلره نمی رسد. اگر موها به رنگ نچرال باشد، خیلی راحت می توان از انواع رنگ موها با پایه 6، 7 و 8 استفاده کرد. اما اگر قبلا از رنگ تیره روی موها استفاده شده باشد، حتما باید از دکلره برای به پایه رساندن موها استفاده کنیم.

 

فیلم آموزش آمبره

 



6. فیلم آموزش فویل پیچیدن در تکنیک هایلایت مو


رنگ و مش با استفاده از فویل یکی از تکنیک هایی است که از گذشته تاکنون انجام می شود. اما یک سری نکات کلیدی در این خصوص وجود دارد که هنوز بسیاری از افراد مبتدی آن را نمی دانند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که هنوز با فویل پیچیدن برای رنگ و مش کردن مشکل دارید، این فیلم برای شما تهیه شده است.

 

فیلم آموزش فویل پیچیدن در تکنیک هایلایت مو

 

 

7. فیلم آموزش بالیاژ موی بلند با پدل


برای بالیاژ موی بلند می توان از پدل بالیاژ استفاده کرد. تقسیم بندی موها را باید از قسمت پشت سر انجام دهیم. توجه داشته باشید که بافت مواد شما باید بسیار سفت باشد و اگر کاسه رنگ را برعکس کردید، مواد از داخل آن سرازیر نشود.

مزیت استفاده از پدل بالیاژ این است که سرعت کار شما را تا حد چشمگیری افزایش می‌دهد. همچنین نیاز شما به دستیار را کاملا برطرف می کند. روش کار به این صورت است که یک دسته مو را روی پدل قرار دهید و شروع به موادگذاری کنید. این ابزار باعث می شود همه قسمت های مو به مواد آغشته شود و هیچ نقطه از آن بدون مواد باقی نماند.
برای این مدل بالیاژ ابتدا دسته ای از مو که جدا کرده بودیم را پوش می دهیم. پوش شما باید مدیوم باشد. سپس فویل را روی پدل قرار داده و آن را زیر لایه مو می گذاریم. موادگذاری را آغاز کرده و قلمو را از قسمت میانی روی موها می کشیم. پس از اینکه کل نواحی مو را به مواد آغشته کردیم، در قسمت بالای موها قلمو را به طور بالعکس حرکت می دهیم و به اصطلاح مواد را فید می کنیم.
اگر موادگذاری را از درست از پایین پوش ها انجام دهیم، باعث لکه دار شدن رنگ مو می شود و شما را ملزم به لکه گیری می کند. به همین دلیل همیشه سعی کنید ابتدا مواد را از قسمت میانی روی موها قرار دهید و سپس رو به سمت بالا فید کنید. این گونه نتیجه کار تمیزتری خواهید داشت. فویل را می بندیم و با ایجاد دو قفل در بالای آن، از نشتی مواد جلوگیری می کنیم. پس از 20 دقیقه باید موها را چک کنیم تا در صورت لزوم شارژ مجدد مواد را انجام دهیم.

 

فیلم آموزش بالیاژ مو

 

 

8. فیلم آموزش آمبره انجل


تقسیم بندی موها در روش آمبره انجل بسیار حائز اهمیت است. ابتدا موها را از پشت به صورت مایل به دو قسمت تقسیم بندی می کنیم. اگر قصد داشتید تنها از متد آمبره استفاده کنید باید از فویل استفاده کنید و می توانید پوش ریشه بدهید. به این صورت که لایه نازکی از موها را به صورت مایل در دست گرفته و شانه را چند بار حرکت می دهیم تا نیمی از لایه مو پوش داده شود. موادگذاری را انجام داده و از تخته به همراه فویل برای فیکس کرده و موادگذاری استفاده می کنیم.
در این متد آمبره که انجل نام دارد، می توان از فویل یا سوییت مش استفاده نکرد. در این روش نیازی به پوش دادن موها نیست. مواد شما باید حالت سفت داشته باشد تا نشت پیدا نکنید. موادگذاری آمبره انجل را از پایین به سمت بالا انجام می دهیم. باید موها را در دست پخش و مواد را روی آن به خوبی فید کرد. از تکنیک پرتابی برای کناره های لایه مو استفاده می کنیم و آن را رو به سمت بالا انجام می دهیم.

 

فیلم آموزش آمبره انجل

 

 

9. فیلم آموزش روشن کردن مو بدون نیاز به دکلره


استفاده از پودر دکلره برای روشن کردن موها به دلیل قدرت بالایی که دارد، می تواند به پوست و موی سر آسیب فراوانی وارد کند. اگر برای دکلره کردن موها به فرد حاذق مراجعه نکنید، احتمالا با موهای سوخته یا خرد شده و خشک مواجه خواهید شد. به همین دلیل اکثر خانم ها ترجیح می دهند که موهایشان را بدون استفاده از دکلره روشن کنند. روشن کردن موها بدون استفاده از دکلره نکاتی دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.
اولین نکته ای که باید در مورد روشن کردن مو بدون دکلره بدانید، استفاده از رنگ های سری سرد است. معمولا رنگ های خانواده خاکستری، زیتونی و دودی بهترین گزینه برای روشن کردن مو بدون نیاز به دکلره هستند. نکته بعدی، استفاده از اکسیدان شماره 2 و 3 است. در حالت عادی معمولا مواد رنگ مو بین 30 تا 40 دقیقه روی موها می مانند. برای روشن کردن مو بدون دکلره شما می توانید این زمان را به یک ساعت افزایش دهید.
برخی رنگ موها جدیدا به کاتالوگ رنگ مو اضافه شده اند که بدون نیاز به دکلره می توانند موها را تا پایه 8 دکلره روشن کنند. به این رنگ موها اصطلاحا رنگ مو سه صفر نیز گفته می شود. یکی دیگر از بهترین مواد جهت روشن کردن مو بدون دکلره، دکوکرم است. این محصول نیز نیاز شما به مصرف دکلره و آسیب های ناشی از آن را برطرف می کند.

 

روشن کردن مو بدون نیاز به دکلره

 

 

10. فیلم آموزش و مشاوره برای افرادی که اولین بار از رنگ مو استفاده می کنند


اگر تا به حال موهایتان را رنگ نکرده اید، اگر چهره بیبی فیس دارید، اگر موهای نچرالی دارید و می خواهید فقط یک تغییر بسیار ظریف روی آن ایجاد کنید، بهتر است این مشاوره رنگ مو را تا آخر بخوانید. روزانه افراد بسیاری این سوال را از ما می پرسند که موهای طبیعی خود را چگونه رنگ کنیم تا علاوه بر تغییر و تحول زیبا، آسیبی نیز به آن وارد نشود؟
آن دسته از دوستان عزیزی که رنگ موهایشان نچرال یا طبیعی است و تاکنون نسبت به گذاشتن رنگ مو اقدام نکرده اند، پیشنهاد ما به شما آمبره یا بالیاژ با تراکم متوسط است. برای این سبک رنگ و مش بهتر است بالیاژ یا آمبره از فاصله اندکی نسبت به ریشه موها انجام شود. هر چقدر فاصله لایت ها از ریشه مو بیشتر باشد، تغییر ایجاد شده نامحسوس تر و ملایم تر خواهد بود.
برای شروع رنگ و مش، هیچ گاه از بلوندهای خیلی روشن کارتان را آغاز نکنید. تکنیک تمام دکلره انتخاب مناسبی برای شما که اولین بار موهایتان را رنگ می کنید، نخواهد بود. اگر تصمیم دارید یک دفعه تغییر زیادی کنید و از موهای نچرال به بلوند تغییر شکل دهید، پیشنهاد ما به شما انتخاب یک رنگ روشن با فاصله دو سانتی از ریشه موها است. این ریشه تیره باعث می شود که شما بسیار زیاد تغییر کنید و هم اینکه سن تان خیلی بیشتر نشان داده نشود.


باید به این نکته توجه داشته باشید که تکنیک تمام دکلره از کف سر، امسال ترند نیست و رنگ ریشه تیره همراه با موهای تمام دکلره یک کنتراست بسیار زیبایی را خلق می کند. انتخاب رنگ مو به عوامل متعددی بستگی دارد. اگر عروس خانم هستید، بهترین گزینه برای شما انتخاب رنگ موی نسکافه ای یا بژ با تناژ گرم است. اگر طرفدار رنگ موهای با تناژ سرد هستید، به شما توصیه می کنیم بیبی لایت دودی را در ناحیه جلوی سر استفاده کنید. به این ترتیب، موهای شما در شینیون یا استایل روز مراسم عروسی جلوه زیباتری خواهد داشت. هر چقدر کار شما در قسمت جلوی سر به صورت بیبی لایت های ظریف تر باشد، چهره شما بسیار طبیعی تر و دخترانه به نظر خواهد رسید.
اگر عروس نیستید و اولین بار می خواهید موهایتان را رنگ یا مش کنید، توصیه می کنیم بالیاژ را امتحان کنید. اما اگر خیلی اهل براشینگ نیستید و فقط روزانه آن را شانه می زنید، سعی کنید سمت بالیاژ نروید. اگر شاغل هستید و به دلیل کارتان نیاز دارید حجاب را رعایت کنید، می توانید چند لایت روی قسمت جلوی سرتان پیاده سازی کنید. برای افراد شاغل، بالیاژ یا آمبره انتخاب های خوبی نمی توانند باشند. چون در این روش ها قسمت بالای مو تیره است و از زیر روسری یا مقنعه نمی تواند خیلی متفاوت به نظر برسد.
برای افرادی که اولین بار موهایشان را رنگ می کنند، بهتر است از انواع تناژهای دخترانه مانند رنگ موی بژ، انواع دودی های تیره، انواع نسکافه ای ها و انواع تناژهای خاکی است. مزیت استفاده از این رنگ موها این است که شما می توانید هر گاه تمایل داشتید رنگ مویتان را چند درجه روشن تر کنید و یا تراکم آن را افزایش دهید.

 

فیلم آموزش مشاوره رنگ و مش

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: