پنجشنبه 29 آبان 1399 - 13:40:21

فیلم آموزش 10 مدل رنگ مو

 

 

آموزش مرحله به مرحله انواع رنگ مو جدید

مراقبت های بعد از رنگ و مش

 

فیلم آموزش رنگ مو

 

 

 

 

آیتم هایی که در این مطلب خواهید خواند

 

1. فیلم آموزش رنگ کردن مو در خانه

2. فیلم آموزش مراقبت از موهای دکلره شده

3. فیلم انتخاب رنگ مو متناسب با چهره

4. فیلم آموزش مش کلاهی

5. فیلم آموزش بالیاژ به سبک ایرتاچ

6. فیلم آموزش هایلایت کلاسیک

7. فیلم آموزش ترکیب رنگ نسکافه ای

8. فیلم آموزش دکلره پایه 10

9. فیلم آموزش رنگساژ مو

10. فیلم آموزش اشتباهات رایج رنگ و مش

 

 

 

 

 

1. فیلم آموزش رنگ کردن مو در خانه


رنگ کردن مو در خانه می تواند فرآیند آسانی باشد؛ به شرط آن که یک سری نکات و ترفندهای را به خوبی بدانید و رعایت کنید. یکی از مهمترین مزایای رنگ کردن مو در خانه این است که در وقت و هزینه های شما صرفه جویی بسیاری به عمل می آورد. فقط باید مراقب موهای خاکستری مزاحمی که لابلای موها به چشم می خورند، باشید تا به خوبی رنگ بگیرند. اگر ریشه موهای شما خاکستری شده است، هر دو هفته یکبار باید نسبت به رنگ کردن موی خود اقدام کنید. برای پوشاندن موهای سفید و خاکستری، نیاز به رنگ موی دائمی خواهید داشت. در ادامه این مطلب از سایت رژلب با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چگونه موی خود را در خانه رنگ کنیم؟

برای رنگ کردن موها در خانه، از یک برند شناخته شده و حرفه ای استفاده نمایید. پیشنهاد ما به شما برند رنگ موی شوارتزکوف است. همیشه دو بسته از رنگ موی مورد نظر را خریداری کنید تا وسط کار با کمبود رنگ مو مواجه نشوید. اضافه تیوپ رنگ مو را می توانید در هفته های بعد دوباره مورد استفاده قرار دهید. همچنین، هنگام ترکیب رنگ مو با اکسیدان نیز باید به درصد آن توجه کنید. برخی مواقع درصد ترکیب رنگ مو با اکسیدان یک به یک یا یک به یک و نیم است. برای آگاهی از این اصل، حتما بروشور موجود در رنگ مو را مطالعه کنید.
قبل از موادگذاری، دستکش و پیشبند یک بار مصرف خود را آماده نمایید. به منظور جلوگیری از لکه شدن پوست دست،‌حتما دستکش بپوشید. همچنین، جهت پیشگیری از لکه شدن لباس نیز از یک لباس به درد نخور یا پیشبند استفاده نمایید. اگر از رنگ موی تیره استفاده می کنید، ابتدا پوست نواحی پیشانی و دور گوش خود را با مقداری وازلین چرب کنید تا از رنگی شدن این مناطق جلوگیری کرده باشید.
موهای خود را تقسیم بندی کنید و برای نگه داشتن آن ها از کلیپس استفاده نمایید. رنگ مو و اکسیدان را در یک کاسه پلاستیکی ترکیب نمایید. سپس قلموی پلاستیکی مخصوص رنگ و مش را آغشته به رنگ مو کرده و از انتهای سر شروع به موادگذاری نمایید. توجه داشته باشید که موهای پشت سر نسبت به موهای جلوی سر دیرتر رنگ را باز می کنند؛ بنابراین باید از پشت سر رنگ گذاری را آغاز نمایید. همیشه موادگذاری را از انتهای مو شروع کرده و کم کم به سمت ریشه مو پیش بروید.

پس از این که کل نواحی مو را به رنگ مو آغشته کردید، موها را کمی با دست ها ماساژ دهید. سپس کلاه مخصوص رنگ و مش به سر بگذارید و حدود نیم ساعت تا 40 دقیقه صبر کنید. میزان مکث شما به عوامل بسیاری نظیر رنگ پذیری موها بستگی دارد که با چک کردن مداوم به آن دست خواهید یافت.

معمولا در داخل تیوپ رنگ مو، محلول شوینده موی سر به چشم می خورد که می توانید از آن برای شستشوی موها استفاده نمایید. چنانچه در بسته رنگ موی شما این محلول شوینده وجود داشت، از مصرف هر گونه شامپو و نرم کننده خودداری کنید. در صورتی که تیوپ رنگ موی شما فاقد شوینده بود، می توانید تنها از نرم کننده برای شستشوی موها استفاده نمایید. پس از رنگ کردن موها، تا سه روز باید از شستشوی مجدد موها خودداری نمایید.

 

فیلم آموزش رنگ کردن مو در خانه

 

 

2. فیلم آموزش مراقبت از موهای دکلره شده


اگر می خواهید تجربه خوبی از رنگ و مش کردن موها داشته باشید، بهتر است ابتدا نسبت به آماده سازی موها اقدام نمایید. برای این کار، ابتدا از مغذی بودن و رطوبت کافی مو اطمینان داشته باشید. توصیه می کنیم حداقل دو ماه قبل از رنگ کردن موها، از انواع روغن های طبیعی جهت آبرسانی استفاده نمایید. موهای خود را به طور منظم کوتاه کنید تا به موخوره دچار نشوند. سعی کنید استفاده از سشوار و انواع دیگر وسایل حرارتی موها را به حداقل برسانید. چنانچه قصد دارید موهایتان را دکلره کنید، بهتر است پیش از انجام این کار به آن روغن نارگیل بزنید تا با این کار احتمال بروز آسیب را به حداقل رسانیده باشید.
بعد از این که موهایتان را رنگ کردید، بهتر است حداقل دو روز از شستشوی موها با شامپو خودداری کنید. این کار به تثبیت رنگ مو کمک بسیاری می کند. به خاطر داشته باشید که چربی طبیعی موها نیز نقش محافظتی در برابر رنگ مو دارد. از این جهت، موهای خود را تا دو روز قبل از رنگ کردن شستشو ندهید. پس از این که موهایتان را رنگ و مش کردید، ابتدا از نرم کننده برای شستشوی موها استفاده کرده و دو الی سه روز بعد از شامپو استفاده نمایید. اگر نوک موهای شما آسیب دیده است، آن را کوتاه کنید تا جلوه زیباتری داشته باشد.
برای کسب اطمینان از این که رنگ مو آسیب چندانی را به موها وارد نمی کند، بهتر است از رنگ و محصولات مراقبت از مو مرغوب استفاده نمایید. پیشنهاد ما به شما این است که شامپوهای بدون سولفات و رنگ موهای بدون آمونیاک خریداری نمایید. این محصولات چربی طبیعی موها را از بین نبرده و رنگ اصلی موها را تغییر نمی دهد.
شستشوی مو با آب داغ موجب بلند شدن کوتیکول های لایه خارجی موها شده و رطوبت آن را کاهش می دهد. در نتیجه، موها فر و مجعد نشان داده شده و در معرض آسیب بیشتری قرار می گیرد. بهترین راه حل برای به حداقل رساندن آسیب های ناشی از رنگ کردن موها این است که از آب سرد برای شستشو استفاده نمایید. آب سرد موجب مرطوب نگه داشتن کوتیکول ها شده و وز مو را کنترل می کند. اگر قادر به شستشوی موها با آب سرد نیستید، می توانید پس از شستشوی مو با آب گرم، سرتان را حدود یک دقیقه زیر شیر آب سرد بگیرید.
نرم کننده های باکیفیت مانند یک لایه محافظتی روی موها عمل کرده و از احتمال بروز آسیب و وز شدن جلوگیری می کند. علاوه بر این، در جلوگیری از آسیب ناشی از نور آفتاب و همچنین وسایل حرارتی نیز موثر واقع می شود. پس از رنگ و مش کردن موها، احتمال بروز کمبود رطوبت بسیار وجود دارد. تنها راه حل مقابله با این مشکل، آبرسانی کردن موها به وسیله نرم کننده ها و ماسک موهای طبیعی است.

 

فیلم مراقبت از موهای رنگ و مش شده

 

 

3. فیلم انتخاب رنگ مو متناسب با چهره


در اولین قدم برای فهمیدن اینکه کدام رنگ مو برای پوست شما بهتر است، باید ببینید تناژ پوست شما سرد است یا گرم؟ این موضوع ممکن است کمی گیج کننده به نظر برسد؛ اما ما راهکراهای جالبی برای آن داریم.

تناژ پوستی سرد

افراد دارای تناژ پوستی سرد، معمولا پوست روشن دارند. این افراد به راحتی برنزه نمی شوند و احتمالا با موهای تیره به دنیا آمده اند. همچنین این احتمال وجود دارد که تضاد شدید بین رنگ مو و رنگ چشم وجود داشته باشد. اگر در این دسته افراد قرار می گیرید، معمولا رگ های زیر پوست مچ شما به رنگ آبی یا بنفش است. همچنین پوست شما به ته رنگ صورتی می زند.
رنگ موهایی که باید برای این تناژ پوستی به کار ببرید، عبارتند از قهوه ای تیره، سیاه، بلوندپلاتینی، قرمز تیره، بنفش. همچنین باید از رنگ موهای بلوند طلایی، مسی، کاراملی و عسلی پرهیز کنید.

تناژ پوستی معمولی یا خنثی

پوست شما معمولا به ته رنگ زرد یا صورتی می زند. معمولا چشمانی به رنگ روشن مانند سبز روشن، آبی روشن یا قهوه ای روشن دارید. شما قادر به برنزه شدن هستید ولی این کار کمی زمان بر خواهد بود.
توصیه می کنیم از رنگ موهای با پایه بنفش استفاده کنید. بلوند یخی و پلاتینی نیز گزینه های خوبی هستند. از رنگ موهای با پایه نارنجی یا خیلی طلایی خودداری کنید.

تناژ پوستی گرم

رنگ چشم های شما احتمالا قهوه ای یا فندقی است. رنگ موی شما نیز به رنگ قهوه ای تیره است. شما می توانید به راحتی برنزه شوید. پوست شما می درخشد و رگ های پوستی تان به رنگ سبز است. توصیه می کنیم از رنگ های مسی یا کاراملی استفاده کنید. رنگ های بلوند عسلی، بژ، بلوند طلایی و قهوه ای برای شما بسیار مناسب هستند. از انجام رنگ موهای بلوند پلاتینی، خاکستری و رنگ های دارای تناژ سبز یا بنفش اجتناب کنید.

رنگ موی مناسب پوست گرم

افراد دارای پوست گرم بهتر است از رنگ موهای بلوند طلایی، بلوند عسلی، کاراملی، مسی، بلوند توت فرنگی، ماهگونی، شاه بلوطی، فندوقی استفاده کنند. همچنین، هایلایت بلوند طلایی با رنگ پوست شما بسیار سازگار خواهد بود. سعی کنید از رنگ موهای خاکی، یخی، رنگ موهای دارای تناژ سبز یا آبی پرهیز نمایید.

رنگ موی مناسب پوست سرد

شما باید از رنگ موهای طلایی یا قرمز با تناژ گرم خودداری کنید. در عوض از رنگ موهای دارای سایه پلاتینی، بلوند یخی یا رنگ های شامپاینی استفاده کنید.

 

فیلم انتخاب رنگ مو متناسب با رنگ پوست و چشم

 

 

4. فیلم آموزش مش کلاهی


برای مش کردن مو به طریق کلاهی، ابتدا موها را به سمت پشت سر شانه زده و کمی روغن کف ست می ریزیم. موها را به روغن آغشته کنید تا هنگام در آوردن مو از کلاه، درد کمتری احساس شود. سپس کلاه را به خوبی روی سر قرار داده و یک سنجاق سر را در قسمت تاج سر به صورت افقی در کلاه فرو می کنیم تا در حین کار جا به جا نشود.
با استفاده از قلاب، شروع به در آوردن موها از سوراخ های کلاه کنید. برای جلوگیری از خروج موی اضافی از کلاه مش، نوک انگشتان را در کنار سوراخ ها قرار می دهیم. موهای بیرون کشیده شده را شانه زده و با دست کمی آن را می کشیم تا زیر سوراخ جمع نشده باشد.

پودر دکلره و اکسیدان را با هم مخلوط می کنیم تا مواد به شکل ماست شل در بیاید. مواد را از پشت سر به سمت مرکز می زنیم و سپس دسته های مو را از هم جدا کرده و از انتها تا نوک مو را به مواد آغشته می کنیم. هر دسته مو را جمع کرده و روی سوراخ مربوط به خود قرار می دهیم. می توانید یک کلاه پلاستیکی مخصوص رنگ و مش را روی موهای دکلره شده قرار دهید و با استفاده از سشوار دستی، موها را به شکل دورانی و یکنواخت حرکت دهید. زمانی که مواد حالت کف دار پیدا کرد، سشوار را خاموش می کنیم و صبر می کنیم تا موها به اندازه دلخواه روشن شوند.
بهتر است هر 10 دقیقه مقاومت مو را چک کنیم. سپس موها را شسته و رنگساژ می زنیم. برای رنگساژ مش، تنها چند قطره اکسیدان داخل رنگ ریخته و آب اضافه می کنیم تا حالت دوغی پیدا کند. بعد از گذشت 10 دقیقه، کلاه را از سر برداشته و اضافه رنگساژی که داخل کلاه قرار دارد را با انگشت روی ریشه مش ها قرار داده و بعد از 5 دقیقه مو را می شوییم. بهتر است برای شستشوی موها از نرم کننده استفاده کنید و تا 3 روز از شستشوی مجدد موها خودداری کنید.

 

فیلم آموزش مش کلاهی

 

 

5. فیلم آموزش بالیاژ به سبک ایرتاچ


در تکنیک بالیاژ باید قسمت پشت موها را به دو دسته تقسیم کنیم. دسته بندی موها به صورت مایل و زیگزاگی می باشد. موادگذاری در متد بالیاژ باید در زاویه صفر درجه انجام شود. در این تکنیک باید قلمو را رو به سمت بالا روی موها بکشیم و خوب مواد را روی مو فید کنیم. فید کردن رنگ مو در متدهای بالیاژ و آمبره به دو روش انجام می شود. یک مدل فید با استفاده از مواد دکلره و مدل دیگر فید با استفاده از مواد رنگ مو انجام می شود.
فید کردن مو از پایین به بالا باعث می شود از مواد کمتری در متد بالیاژ استفاده شود. اینکه فید کردن را تا چه حد به ریشه موها نزدیک کنیم، به سلیقه مشتری و بیس رنگ موهای وی بستگی دارد. پس از اینکه قسمت پایین موها کاملا موادگذاری شد، روی موها را با یک ورق سوییت مش می پوشانیم.

پس از اینکه لایه اول مو را موادگذاری کردیم، لایه دوم را از قسمت صدفی مو کمی ضخیم تر جدا می کنیم. لایه ها را از قسمت افقی و عمودی به دو قسمت تقسیم کرده و لایه بالا را به ترتیب روش قبل موادگذاری می کنیم. موادگذاری را از پایین مو به سمت بالا انجام داده و قبل از اینکه به ریشه موها برسیم آن را خوب فید می کنیم. پس از پایان موادگذاری، یک لایه سوییت مش زیر و یک لایه روی موهایی که موادگذاری کردیم، قرار می دهیم.

بالیاژ قسمت های کناری مو را به صورت مایل انجام داده و آن را تا نیمه های سر ادامه می دهیم. باید توجه داشته باشیم که لایه ها حتما به طور قرینه انجام شوند تا پایان کار تمیز از آب در بیاید. تکنیک بالیاژ برای افرادی مناسب است که تمایل ندارند موهایشان خیلی بلوند شود.

 

فیلم آموزش بالیاژ به سبک ایرتاچ

 

 

6. فیلم آموزش هایلایت کلاسیک


هایلایت مو به معنی مش کردن مو به رنگ روشن لابلای موهای تیره است. این روش را می توان بر اساس رنگ هایی که در قسمت پایه مو و مش مورد استفاده قرار می گیرند، در انواع مختلفی دسته بندی کرد. هایلایت همان مش بروز رسانی شده است که به وسیله فویل انجام می شود. هایلایت دارای زیر دسته های مختلفی است که از جمله آنها می توان به بالیاژ، آمبره، سامبره و لولایت اشاره کرد. امروزه روش های بالیاژ و آمبره بسیار پرطرفدار و کاربردی هستند.

 

فیلم آموزش هایلایت مو

 


7. فیلم آموزش ترکیب رنگ نسکافه ای


برای ترکیب رنگ مو بدون دکلره رنگ مو نسکافه ای کافی است از راهنمای ذیل استفاده کنید:
رنگ مو بلوند نسکافه ای شماره 6 و رنگ مو بلوند کاپوچینو شماره 8 به مقدار مساوی به علاوه کمی واریاسیون نقره ای و به میزان کافی از اکسیدان 9 درصد را با هم ترکیب نمایید. در تصویر زیر، نمونه کار رنگ موی نسکافه ای را از سالن زیبایی کیمیا مشاهده می کنید. سالن زیبایی کیمیا واقع در شرق تهران محدوده پیروزی، یکی از بهترین مراکز آموزش و خدمات رنگ مو حرفه ای می باشد.

 

فیلم ترکیب رنگ مو نسکافه ای

 

8. فیلم آموزش دکلره پایه 10


برای تغییر رنگ مو از تیره به روشن، بهترین، سریع ترین و موثرترین راهکار استفاده از پودر دکلره است. اما این روش باید با احتیاط خاصی انجام شود تا به مو آسیب نرسد. تغییر اساسی رنگ مو به لطف پودر دکلره به همراه اکسیدان مناسب انجام می شود. این عمل منجر به باز شدن کوتیکول های مو شده و رنگدانه ها را از بین می برد.
اخیرا رنگ موی پایه 10 یا اصطلاحا رنگ مو یخچالی بسیار ترند شده است. البته که برای انجام این کار پیشنهاد ما به شما این است به سالن های زیبایی و نزد متخصصین باتجربه رنگ و مش مراجعه کنید تا میزان آسیب به موهایتان به حداقل برسد. معمولا سفید کردن یا به پایه 10 رساندن موهای سالم و نچرال بهتر انجام می شود؛ اما انجام این کار روی موهای از قبل رنگ شده نیز امکان پذیر است. با این تفاوت که برای رنگ موی جدید که انتخاب کرده اید باید به رنگ قبلی خود توجه داشته باشید.

تغییر روی موهای طبیعی و نچرال به راحتی امکان پذیر است؛ اما در مورد تغییر رنگ موی قبلی این گونه نیست. باید مراقبت باشید که رنگ موی جدید با رنگ موی قبلی شما در یک پایه و تناژ باشد. در غیر این صورت باید ابتدا رنگ موی قبلی خود را ریموو یا اصطلاحا دکوپاژ کنید و سپس نسبت به انجام رنگ موی جدید اقدام نمایید.
در هر صورت، اگر تمایل دارید از یک رنگ موی پر زرق و برق استفاده کنید، سفید کردن موها و به پایه رساندن آن این امکان را برای شما میسر خواهد کرد. شما می توانید برای کاهش آسیب های وارده از اکسیدان و رنگ موهای گیاهی استفاده کنید. توصیه می شود برای جلوگیری از آسیب رساندن بیش از حد به موها، دکلره را روی موهای سالم انجام دهید. سفید کردن مو روی موهای از قبل دکلره شده نیز به هیچ عنوان توصیه نمی شود. چرا که احتمال شکنندگی یا کات شدن موها افزایش می یابد.
بدیهی است که هر چه موهای شما کوتاه تر باشد، سفید شدن مو یا به پایه 10 رسیدن آن زودتر انجام می شود. مزیت استفاده از دکلره برای به پایه رساندن موها این است که شما می توانید با کمک آن هر گونه رنگ مو را امتحان کنید و از نتیجه کار راضی باشید. اگر فرآیند به پایه رساندن مو را به طور صحیح انجام دهید، نتیجه کار موهایی خوش رنگ و براق است که هیچ گونه ردی از تناژ قرمزی، زردی و نارنجی در آن مشاهده نمی شود.

 

فیلم دکلره پایه 10

 

9. فیلم آموزش رنگساژ مو


رنگساژ مو در واقع یک روش بسیار خوب برای رنگ کردن موها است که درخشش و سلامت آن را حفظ می کند. رنگساژ کردن باعث می شود رنگ موی شما ماندگاری بیشتری داشته باشد و همچنین احتمال خشکی و موخوره شدن مو بسیار کاهش می یابد. روش های رنگساژ مو بسته به نوع آن ممکن است گاهی اوقات در فرآیند رنگ آمیزی نیز به کار برود. مواد شیمیایی موجود در رنگ مو منجر به خشک و ضعیف شدن موها و همچنین آسیب رسیدن به آن می شود. از رنگساژ مو می توان به عنوان نوع جدیدی از رنگ مو که به تقویت و احیای مو کمک می کند، استفاده کرد.
رنگساژ را می توان هم روی موهای دکلره شده و هم روی موهای طبیعی به کار برد. اگر قصد دکلره کردن موها را دارید، باید ابتدا روش مورد نظر را پیاده سازی نمایید. بعد از انجام دکلره و بی رنگ نمودن موها، آب اضافی مو را گرفته و تیوپ رنگ انتخاب شده را با 50 سی سی اکسیدان کرم 3% یا 25 سی سی اکسیدان 6% و 25 سی سی آب مخلوط کرده روی موهای مش شده یا دکلره شده کامل نم دار ماساژ دهید و بعد از مکث 5 الی 15 دقیقه موها را آب کشی نموده و از یک شامپو اسیدی استفاده نمایید. پس از رنگساژ کردن موها، بسیار حائز اهمیت است که مراقبت های بعد از رنگ مو را به طور کامل به جا بیاوریم. درست است که رنگساژ میزان آسیب های احتمالی مو را به حداقل می رساند؛ اما رعایت نکات ایمنی قبل و بعد کمک بیشتری به سالم بودن موها می کند.

 

فیلم رنگساژ مو


10. فیلم آموزش اشتباهات رایج رنگ و مش


یکی از متداول ترین اشتباهاتی که اغلب رنگ و مش کاران به آن دچار می شوند، این است که به جای رنگ ریشه، رنگ مو را روی کل موها قرار می دهند. این کار باعث آسیب رسیدن به موها در رنگ روشن و دکلره شده و همچنین افزایش عمق در رنگ موهای تیره خواهد شد. افرادی که به دلیل رشد مو ریشه موهایشان درآمده و نیاز به ترمیم دارد، فقط باید رنگ ریشه قرار داده شود و سپس از یک رنگساژ مناسب برای کل مو استفاده شود تا احتمال آسیب رسیدن به موها کاهش یابد.

دومین اشتباه این است که اغلب رنگ مو و اکسیدان را به صورت چشمی ترکیب می کنند. توجه داشته باشید که هر برند از رنگ مو و اکسیدان دارای نسبت معینی هستند که رعایت آن برای کسب نتیجه بهتر، الزامی است. به طور مثال، روی برخی از بسته های رنگ مو درج شده که نسبت 1:1 یک به یک. یعنی شما باید به میزان مساوی از رنگ مو را با اکسیدان ترکیب نمایید. برخی دیگر از رنگ موها نیز دارای نسبت 1:1.5 یا 1:2 هستند که به ترتیب باید نسبت به رنگ مو از 1.5 برابر و 2 برابر اکسیدان استفاده شود.
چنانچه ترکیب رنگ مو به درستی انجام نشود، باعث تیره تر یا روشن تر به نظر رسیدن رنگ موها خواهد شد. اشتباه بعدی که اغلب افراد انجام می دهند، این است که از رنگ موی خیلی تیره برای پوشش بهتر تارهای سفید مو استفاده می کنند. در صورتی که ما می توانیم با انتخاب خانواداه رنگی درست و همچنین ترکیب رنگ صحیح، حتی از رنگ های روشن نیز برای پوشش بهتر تارهای سفید مو استفاده کرد.

نکته حائز اهمیت بعدی، استفاده از پودر دکلره یا ریموور برای پاک کردن رنگ مو مشکی از روی موها است. برخی افراد سعی می کنند با استفاده از رنگ مو موهای مشکی خود را روشن کنند که تفکر اشتباهی است و منجر به زردی یا قرمز شدن موها خواهد شد. برای اینکه موها به پایه 9، 10 و 11 برسند، باید حتما از دکلره استفاده شود و سایر روش ها پاسخگو نخواهند بود.

 

اشتباهات رایج رنگ و مش

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: