جمعه 10 بهمن 1399 - 23:21:40

آموزش کامل رنگ کردن ریشه مو

 

 

مراحل رنگ کردن ریشه مو در منزل

آمورش مرحله به مرحله رنگ مو

 

آموزش رنگ کردن ریشه مو در منزل

 

 

 

فهرست مطالبی که در این آیتم از سایت رژلب خواهید خواند

 

تقسیم بندی موها برای رنگ کردن ریشه مو

آماده سازی مواد رنگ مو

مراحل رنگ کردن ریشه مو در منزل

 

 

 

 

به دلیل تقاضای زیاد شما کاربران عزیز سایت رژلب مبنی بر آموزش کامل رنگ کردن ریشه مو، تصمیم گرفتیم مراحل این تکنیک را به شما آموزش دهیم. برخی افراد به طور موروثی از موهای سفید بسیاری برخوردار هستند و ریشه موهای آنها اغلب اوقات خاکستری به نظر می رسد. این افراد باید هر دو تا سه هفته یکبار ریشه موهای خود را رنگ کنند. از طرفی به دلیل مشغله های فراوان احتمال دارد هر دو هفته یک بار امکان مراجعه به آرایشگاه را نداشته باشید. پس راحت ترین کار این است که خودتان در منزل دست به کار شوید و رنگ کردن ریشه مو را انجام دهید. در ادامه این آیتم آموزش کامل رنگ کردن ریشه مو را به شما ارائه خواهیم داد. با ما همراه باشید.

 

تقسیم بندی موها برای رنگ کردن ریشه مو


برای رنگ کردن ریشه مو ابتدا باید موها را تقسیم بندی کنید. برای این کار ابتدا فرق از وسط باز می کنیم. سپس قسمت گوش تا گوش را جدا کرده و سمت راست و چپ موهای جلوی سر را با دو کلیپس فیکس می کنیم. به همین ترتیب باید موها پشت سر را نیز با استفاده از شانه دم باریک به چهار دسته تقسیم کنیم.

 

آموزش رنگ کردن ریشه مو در منزل

 


پس از اینکه موها را تقسیم بندی کردیم، با استفاده از کرم مرطوب کننده یا وازلین، روی پیشانی قسمت رستنگاه مو و همچنین پشت گردن و روی گوش را چرب می کنیم تا در پایان ردی از رنگ مو روی پوست صورت  بدن باقی نماند.

 

آموزش رنگ کردن ریشه مو در منزل

 

 

آماده سازی مواد رنگ مو


قبل از هر چیز، ابتدا دستکش به دست می کنیم. برای ترکیب مواد رنگ مو و اکسیدان دو راهکار وجود دارد. راهکار اول به این صورت است که یک کاسه پلاستیکی برداشته و به میزان لازم از رنگ مو را با اکسیدان ترکیب کنید. سپس با استفاده از قلمو مواد رنگ مو را روی ریشه ها قرار دهید. اما ما قصد داریم یک روش خیلی راحت تر و سریع تر را به شما آموزش دهیم.

 

آموزش رنگ کردن ریشه مو در منزل

 


روش کار به این صورت است که اپلیکاتور مخصوص رنگ و مش استفاده کنید. اپلیکاتور یک بطری پلاستیکی مشابه با بطری اکسیدان است که سری تیز دارد. به مقدار لازم از رنگ مو را داخل اپلیکاتور اکسیدان بریزید و درب بطری را بگذارید. سپس بطری را خوب تکان دهید تا مواد ترکیب شوند. فقط کافیست درب اپلیکاتور را باز کنید و مواد را روی ریشه موها بریزید. پس از این که مواد را روی ریشه موها قرار دادید، با دست کمی ماساژ دهید تا تمامی تارهای ریشه مو آغشته به رنگ مو شوند. به همین ترتیب می توان با استفاده از اپلیکاتور، مواد رنگ مو را روی سایر نقاط ریشه ها نیز قرار داد.

 

آموزش رنگ کردن ریشه مو در منزل

 

 

مراحل رنگ کردن ریشه مو در منزل


روش استفاده از کاسه و قلمو رنگ نیز بسیار ساده است. کافیست قلموی آغشته به مواد رنگ و مش را روی ریشه مو بمالید. در این روش دیگر نیازی به ماساژ دادن موها با استفاده از دست نیست. چرا که قلمو همان کار را انجام می دهد. باید با استفاده از انتهای قلموی رنگ، لایه های باریکی از موها را جدا کنیم و رنگ کردن ریشه مو را انجام دهیم.

 

آموزش رنگ کردن ریشه مو در منزل

 


برای رنگ کردن ریشه مو قسمت پشت سر نیز به همین ترتیب ابتدا باید فرق وسط موها را رنگ کنیم. سپس با دنباله قلمو لایه های نازکی جدا می کنیم و ریشه تمام قسمت های مو را رنگ می کنیم. پس از اتمام کار می توانید ریشه موها را کمی ماساژ دهید تا مطمئن شوید همه تارهای مو آغشته به رنگ و مش شده است.
پس از این که رنگ کردن ریشه مو به اتمام رسید، 35 دقیقه صبر کنید تا موها کاملا رنگ بگیرند. پس از این مدت زمان، موها را چک کنید ببینید همه تارهای مو رنگ گرفته است یا خیر. در صورت نیاز می توانید 10 دقیقه دیگر نیز صبر کنید. در واقع زمان کلی منتظر ماندن شما برای رنگ گرفتن تارهای مو 45 دقیقه است.

 

آموزش رنگ کردن ریشه مو در منزل

 


با استفاده از پد آرایشی یا یک تکه پنبه، ابتدا رنگ روی پیشانی خود را پاک کنید. می توانید پنبه را آغشته به کمی آب کنید تا رنگ راحت تر از روی پوست شما پاک شود. سپس موها را شستشو دهید و براشینگ کنید. توصیه ما به شما این است که موها را پس از رنگ کردن ریشه مو با استفاده از شامپو نشویید. چون ماندگاری رنگ موی شما را تا حد زیادی کاهش می دهد. بهترین گزینه استفاده از نرم کننده است. پس از رنگ کردن ریشه مو، موها را با استفاده از آب ولرم و نرم کننده بشویید و خشک کنید. موهای شما تا 72 ساعت نباید با شامپو تماس داشته باشد تا دوام رنگ و مش شما تا حد زیادی افزایش یابد. همچنین بهتر است از آب خیلی داغ برای شستشوی موها استفاده نکنید. چون آب داغ باعث تضعیف بافت مو می شود و ماندگاری رنگ موی شما را کاهش می دهد.

 

آموزش رنگ کردن ریشه مو در منزل

 

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: