یکشنبه 23 آذر 1399 - 20:13:19

20 مدل رنگ مو نسکافه ای جدید

 

هایلایت نسکافه ای جدید

آمبره و بالیاژ نسکافه ای

 

مدل رنگ مو نسکافه ای جدید

 

 

 

رنگ مو نسکافه ای از جمله رنگ موهای بسیار متنوع و پرطرفدار در جهان است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم 20 مدل رنگ مو نسکافه ای جدید را به شما همراهان گرامی ارائه دهیم. با وب سایت رژلب همراه باشید.

 

هایلایت نسکافه ای متوسط

 

یکی از بهترین روش ها برای افرادی که تمایل ندارند کل موهایشان را رنگ مو نسکافه ای کنند، روش هایلایت است. شما می توانید مانند تصویر موهایتان را هایلایت نسکافه ای متوسط کنید.

 

 

فیس فریم نسکافه ای

 

یکی از تکنیک های رنگ مو جدید که بسیار ترند شده است، فیس فریم است. در تکنیک فیس فریم قسمت جلوی موها دکلره و رنگ می شوند. اگر طرفدار رنگ مو نسکافه ای هستید، تکنیک فیس فریم یکی از بهترین گزینه ها است.

 

بالیاژ نسکافه ای

 

افرادی که تمایل دارند ریشه موهایشان طبیعی باشد و آسیبی به آن وارد نشود، بهتر است از تکنیک بالیاژ استفاده کنند. استفاده از تکنیک بالیاژ همراه با رنگ مو نسکافه ای یکی از زیباترین و شیک ترین مدل ها خواهد بود.

 

 

رنگ مو نسکافه ای روشن

 

از مدل های رنگ مو روشن می توان در تابستان استفاده کرد. این سبک رنگ موها که به رنگ مو ساحلی نیز معروف هستند، با استفاده از رنگ مو نسکافه ای روشن بسیار شیک خواهد شد.

 

 

هایلایت نسکافه ای

 

یک نمونه هایلایت نسکافه ای دیگر که می توانید از آن برای رنگ مو نسکافه ای خود ایده بگیرید.

 

 

هایلایت نسکافه ای روشن

 

هایلایت نسکافه ای روشن نیز می تواند برای ایده رنگ مو ساحلی در فصل تابستان بسیار شیک و جدید باشد.

 

 

هایلایت نسکافه ای دخترانه

 

رنگ مو نسکافه ای یکی از بهترین گزینه ها برای دختر خانم ها است. شما می توانید با توجه به سلیقه خود از انواع تناژ های متوسط تا تیره این رنگ مو بی نظیر استفاده کنید.

 

 

رنگ مو نسکافه ای تیره

 

رنگ مو نسکافه ای تیره نیز راهکار بسیار خوبی برای دختر خانم ها یا افرادی است که به رنگ مو تیره علاقه مندند. شما می توانید کل موهایتان را به رنگ نسکافه ای تیره کنید یا مانند تصویر چند لایت زیبا به این رنگ در بیاورید.

 

بیبی لایت نسکافه ای

 

در روش بیبی لایت تقسیم بندی موها بسیار نازک تر از هایلایت انجام می شوند و جلوه شیک و تمیزی را به وجود می آورد. شما می توانید از روش بیبی لایت نسکافه ای روی موهای طبیعی خود نیز به کار ببرید.

 

 

رنگ مو نسکافه ای گرم

 

افراد می توانند با توجه به رنگ پوست شان تناژ رنگ مو نسکافه ای را انتخاب کنند. به طور مثال، افراد دارای تناژ پوستی گرم بهتر است از انواع رنگ های گرم مانند نسکافه ای استفاده کنند.

 

 

رنگ مو نسکافه ای شنی

 

یکی دیگر از رنگ موهای متناسب برای فصل گرما می تواند ترکیب رنگ مو نسکافه ای با رنگ مو شنی باشد. این ترکیب یک تنالیته فوق العاده برای رنگ مو ساحلی ایجاد می کند.

 

 

بالیاژ نسکافه ای گرم

 

افرادی که تناژ پوستی شان گرم است، می توانند از تکنیک بالیاژ نسکافه ای گرم نیز استفاده کنند.

 

 

رنگ مو نسکافه ای سرد

 

برعکس، افرادی که تناژ پوستی شان سرد است، بهتر است از رنگ موهای سرد به کار ببرند. رنگ مو نسکافه ای سرد یکی از بهترین گزینه هایی است که این افراد می توانند انتخاب نمایند.

 

 

بلوند نسکافه ای

 

ترکیب رنگ مو بلوند و نسکافه ای از جمله ترکیب رنگ های بسیار دلنشین است. این رنگ مو نسکافه ای را نیز می توانید در فصل گرما استفاده کنید.

 

 

بلوند نسکافه ای روشن

 

اگر طرفدار رنگ های خیلی روشن هستید، رنگ مو نسکافه ای روشن برای شما بهترین گزینه است. برای این ترکیب رنگ مو ابتدا باید پایه موها را به دکلره 10 برسانید.

 

 

رنگ مو نسکافه ای خیلی تیره

 

رنگ مو نسکافه ای تیره برای افرادی مناسب است که تمایل دارند موهای طبیعی شان حفظ بماند و کل موهایشان را رنگ نکنند. هایلایت رنگ مو نسکافه ای تیره یکی از بهترین گزینه ها برای این افراد است.

 

 

رنگ مو نسکافه ای کنفی

 

ترکیب رنگ مو نسکافه ای و کنفی یکی از رنگ موهای جذاب و شیک است. می توانید با توجه به فصل یا تناژ پوستی خود این ترکیب رنگ مو را روشن و تیره در نظر بگیرید.

 

 

رنگ مو نسکافه ای متوسط

 

رنگ مو نسکافه ای متوسط تقریبا با اکثر سلیقه ها مطابقت دارد. شما می توانید از انواع تکنیک ها رنگ مو بالیاژ، آمبره و هایلایت در کنار این رنگ مو جذاب استفاده کنید.

 

 

بلوند نسکافه ای متوسط

 

برای داشتن بلوند نسکافه ای متوسط نیز باید موهای خود را به پایه 7 برسانید. می توانید کل موهایتان را رنگ مو نسکافه ای متوسط کنید یا از نکنیک های آمبره، بالیاژ و هایلایت استفاده نمایید.

 

 

رنگ مو تمام نسکافه ای

 

رنگ مو تمام نسکافه ای برای آن دسته از افرادی که تمایل ندارند از پودر دکلره استفاده کنند، بهترین گزینه است. شما می توانید با استفاده از روش های کم خطر مانند رنگ مو سه صفر یا دکوکرم ابتدا موهایتان را دو تا سه درجه روشن تر کنید. سپس برای کل موها از رنگ مو نسکافه ای به کار ببرید.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: