دوشنبه 24 آذر 1399 - 15:32:26

20 مدل رنگ مو دودی جدید

 

عکس رنگ مو دودی شیک و جدید

رنگ مو آمبره و بالیاژ دودی

 

رنگ مو دودی جدید

 

 

رنگ مو دودی یکی از انواع رنگ موهای پرطرفدار است. این رنگ مو به دلیل این که تناژ زردی و قرمزی ندارد، یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود. مزیت رنگ مو دودی این است که می توان آن را هم با استفاده از دکلره و هم بدون دکلره به کار برد. علاوه بر این، ترکیب رنگ مو دودی با رنگ موهای فانتزی مانند بنفش، آبی و نقره ای نیز بسیار زیبا و چشم نواز خواهد بود. در ادامه این آیتم 20 مدل رنگ مو دودی جدید را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند. با وب سایت رژلب همراه باشید.

 

رنگ مو آمبره دودی

 

شما می توانید از تناژهای مختلف رنگ مو دودی استفاده کنید. آمبره دودی به این صورت است که موها هر چه از ریشه به سمت ساقه نزدیک می شود، روشن و روشن تر خواهد شد. می توانید از دو یا سه تناژ رنگ مو دودی برای این کار استفاده کنید.

 

رنگ مو دودی نچرال

 

اگر طرفدار طبیعی و نچرال بودن هستید، این سبک رنگ مو دودی برای شما بهترین گزینه است. برای این که رنگ مو شما دقیقا هم رنگ تصویر باشد، باید ابتدا موها را به پایه 7 دکلره برسانید. 

 

 

بالیاژ دودی نقره ای

 

همان طور که قبلا هم به آن اشاره کردیم، ترکیب رنگ مو دودی با انواع رنگ موهای فانتزی به خصوص رنگ مو نقره ای بسیار چشم نوار است. شما می توانید از تکنیک رنگ مو آمبره دودی نقره ای استفاده کنید و در مهمانی ها بدرخشید.

 

 

رنگ مو دودی خاکستری

 

یک ترکیب رنگ بی نظیر برای افرادی که نمی خواهند موهایشان تناژ زردی و قرمزی داشته باشد، رنگ مو دودی خاکستری است. این سبک رنگ مو دارای تناژ سرد است و با پوست روشن بسیار هماهنگی دارد.

 

 

بلوند دودی طبیعی

 

یک رنگ مو دودی طبیعی دیگر که مناسب نچرال پسندها است. برای این رنگ مو ابتدا باید موها را به پایه 8 یا 9 دکلره برسانید و سپس از رنگ مو دودی شماره 8 استفاده کنید.

 

 

بلوند دودی خیلی روشن

 

برای رنگ مو بلوند دودی خیلی روشن ابتدا باید موها را به پایه 10 دکلره برسانید. این سبک رنگ مو برای انواع پوست روشن متناسب است. همچنین به دلیل این که تناژ آن سرد است، باید همیشه آرایش داشته باشید تا چهره تان رنگ پریده به نظر نرسد.

 

ترکیب رنگ مو دودی یاسی

 

ترکیب رنگ مو دودی و یاسی یکی دیگر از رنگ موهای جذاب فانتزی است که ارزش امتحان کردن را دارد. توجه داشته باشید که رنگ موهای فانتزی پس از گذشت 15 روز محو می شوند و پایه دودی روی موهای شما باقی خواهد ماند.

 

ترکیب رنگ مو دودی زیتونی

 

علاقه مندان به رنگ مو با تناژ سبز می توانند از ترکیب رنگ مو دودی به همراه رنگ مو زیتونی استفاده کنند. این سبک رنگ مو بسیار شیک و خاص است و جلوه موهای شما را چند برابر خواهد کرد.

 

 

آمبره قهوه ای دودی

 

رنگ مو دودی با ترکیب رنگ مو قهوه ای نیز خوب خواهد بود. شما می توانید از تکنیک آمبره برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید. به این صورت که قسمت بالای موهایتان قهوه ای و قسمت پایین موها دودی باشد.

 

 

رنگ مو دودی وایولت

 

 

رنگ بنفش نیز با رنگ مو دودی ترکیب بسیار خاص و زیبایی را خلق خواهد کرد. شما می توانید برای ترکیب این رنگ مو از تصویر بالا ایده بگیرید.

 

 

آمبره بلوند دودی

 

اگر به دنبال یک رنگ مو رسمی تر هستید، آمبره بلوند دودی برای شما بهترین گزینه است. شما می توانید ریشه موها را به رنگ دودی و قسمت انتهایی آن را بلوند کنید. به این شکل، آسیب چندانی از بابت پودر دکلره به ریشه موها وارد نخواهد شد.

 

 

رنگ مو نقره ای دودی روشن

 

رنگ مو تمام دکلره دودی نقره ای بسیار شکیل است و جلوه زیبایی را هم برای موها و هم چهره شما رقم خواهد زد. برای این سبک رنگ مو ابتدا باید موها را به پایه 10 دکلره برسانید.

 

 

رنگ مو دودی آبی 

 

مانند تصویر قبل، رنگ مو تمام دکلره دودی آبی نیز باید ابتدا کل موها را به پایه 10 دکلره برسانید و سپس از ترکیب رنگ مو دودی به همراه آبی بهره مند شوید.

 

 

آمبره دودی بنفش

 

برای آمبره دودی بنفش مانند تصویر فوق، با قسمت ریشه موها کاری نداشته باشید و بگذارید به همان رنگ طبیعی باشد. سپس قسمت وسط تار مو را به رنگ دودی و انتهای آن را به رنگ بنفش در بیاورید. برای قسمت دودی و بنفش باید ابتدا موها را دکلره کنید.

 

بلوند دودی متوسط

 

برای داشتن رنگ مو دودی متوسط ابتدا باید موها را به پایه 7 دکلره برسانید. این رنگ مو بسیار شیک و خاص است و جلوه زیادی به چهره می دهد.

 

 

رنگ مو دودی بنفش روشن

 

در این رنگ مو نیز ابتدا موها به پایه 10 دکلره رسیده اند. سپس از ترکیب رنگ مو دودی روشن و بنفش یاسی روشن استفاده شده است.

 

 

رنگ مو کرم دودی روشن

 

اگر پوست شما دارای تناژ گرم است، می توانید از ترکیب رنگ مو دودی و کرم استفاده نمایید. توجه داشته باشید که در این سبک رنگ مو نیز ابتدا باید موهای خود را به پایه 10 دکلره برسانید.

 

 

بلوند دودی زیتونی

 

بلوند دودی زیتونی به افرادی توصیه می شود که پوست آنها روشن است. برای این سبک رنگ مو ابتدا موها را به پایه 7 دکلره برسانید و سپس از ترکیب رنگ مو دودی و زیتونی استفاده نمایید.

 

 

آمبره دودی نقره ای

 

اگر نمی خواهید کل موهایتان را به رنگ دودی در بیاورید، آمبره دودی نقره ای یکی از بهترین گزینه های شما می تواند باشد. برای این کار می توانید ریشه موها را رنگ نکنید تا به رنگ طبیعی باشد. سپس از میانه های مو شروع به موادگذاری کنید و موها را به پایه دکلره مورد نظر برسانید. 

 

 

رنگ مو دودی آبی نقره ای

 

ترکیب رنگ مو دودی - نقره ای و آبی نیز بسیار منحصر بفرد است و چهره شما را جذاب جلوه  می دهد. البته به یاد داشته باشید که این ترکیب رنگ مو باید برای افراد با پوست روشن به کار برده شود.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: